Skoči na vsebino

Kon?ne hitrosti va?ih mazdic?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

En dan grem pa ?e jz mojga ?rnga zmaja stisnit, matr ste me narajcal! Zaenkat ve? kot nekih dobrih 220 kmh ga ?e nisem nateru (brez vinjete je blo itak bl bedno vse skup, vsaki? sem dost riskiru ?e s samo pojavo na AC)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • Odgovori 566
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

jaz moje v dveh letih ve? kot 180 ?e nisem nateral :blush: . Prihajam iz severnoprimorskega konca, kjer smo bolj mojstri ozkih cest, ovinkov in pospe?kov, kon?na hitrost pa nikoli ni pri?la v po?tev. Bom pa probal, seveda, ste tud mene zrajcal :hudicek:

Napisano

jaz moje v dveh letih ve? kot 180 ?e nisem nateral :blush: . Prihajam iz severnoprimorskega konca, kjer smo bolj mojstri ozkih cest, ovinkov in pospe?kov, kon?na hitrost pa nikoli ni pri?la v po?tev. Bom pa probal, seveda, ste tud mene zrajcal :hudicek:

 

 

Aha, potem se vozimo po istih krajih.... :P Pozabil si ?e dodati nenadnih izogibanj lukenj, kamnov in blesavih Italijanov na cesti... :P:D:D

Napisano

Aha, potem se vozimo po istih krajih.... :P Pozabil si ?e dodati nenadnih izogibanj lukenj, kamnov in blesavih Italijanov na cesti... :P:D:D

 

..zarad teh razogov ne upam ve? kot 180 :D

Napisano

Cao

 

Danes na avtocesti 220km/h :bravo: , pa se mi je glih kamion nasral in pol bremzat kot konj, tko da bi lahko slo se malo vec :angry2: , pa drugic.

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

Kaj pravte, a se na Kon?ni kej porajta, ?e je avto zni?an za 40mm, pa napram istimu z original vi?ino (kar bom mev - upam v roku druzga tedna)? Po moji kme?ki logiki DA, kaj pa pore?ete maherji? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj pravte, a se na Kon?ni kej porajta, ?e je avto zni?an za 40mm, pa napram istimu z original vi?ino (kar bom mev - upam v roku druzga tedna)? Po moji kme?ki logiki DA, kaj pa pore?ete maherji? :D

 

Model upor zraka in kotalni upor gum je isti, tako da vi?ina ne more bit nevem kak bonus.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

po volarski ravnini (?e pozna?) gre tudi vec.....:D

 

seveda poznam.. ampak tvega? 'ta plave' pr volarskem mostu :) al pa kakega biciklista, traktor, italjana (vsi se premikajo okol 30km/h) :)

Napisano

Model upor zraka in kotalni upor gum je isti, tako da vi?ina ne more bit nevem kak bonus.

 

motis se, ker je celna povrsina manjsa, kar pomeni da A*cw je manj in zaradi tega tudi skupni upor zraka je manjsi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz pa ?e vedno re?em, da je kon?na hitrost ?it... va?en je pospe?ek, pa naj si bo to po ravnici ali pa centrifugalni skozi ovinke :);)

 

moje ?rne grable grejo ?ez 200, kar se mi zdi ve? kot dovolj, probal sem ?e tudi, se im pa zdi prenevarno vozit po na?ih cestah s tako hitrostjo, ker ljudje enostavno nismo dorasli takim hitrostim, nekateri se ?e 60 ne znajo vozit :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

motis se, ker je celna povrsina manjsa, kar pomeni da A*cw je manj in zaradi tega tudi skupni upor zraka je manjsi

 

Alo, majstr ?elna povr?ina je samo tolk manj?a kot manj "?trlijo" kolesa iz karoserije spodaj, kar je skoraj zanemarljivo, kel povadai tisti ki ni?ajo pol gor ba?ejo ?ir?e gume.

?e je avto "dvignjen" pa? gre ve? zraka pod avtom, kot ?e je ni?ji.

 

?e bi se res upor z vi?ino pove?al pol nobena MPSs-ka nebi ?la tolk kot gre ker je 4 cm vi?ja od normalnih 6k. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ajvar, kako pa ve? koliko bi letela ?e bi bila par centi ni?ja?? Mislim, da ?e bi bila ?e nekolko ni?ja, bi ?la pa? ?e xy km-jev hitreje (po moji kme?ki pameti pa?)! :ne vem:

 

Isto je npr. ?e imata mazda 5 in pa 6 identi?en motor, ima 5ka bistveno ve?ji zra?ni upor (dobro sta tudi razli?nih oblik), ampak ho?em neki druga povedat, npr. Golf V in pa Golf V Plus (oblika ista a eden bistveno vi?ji), pa ?e primerjamo njune karakteristike se upam it stavit da je kar nekaj razlike. :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Alo, majstr ?elna povr?ina je samo tolk manj?a kot manj "?trlijo" kolesa iz karoserije spodaj, kar je skoraj zanemarljivo, kel povadai tisti ki ni?ajo pol gor ba?ejo ?ir?e gume.

?e je avto "dvignjen" pa? gre ve? zraka pod avtom, kot ?e je ni?ji.

 

?e bi se res upor z vi?ino pove?al pol nobena MPSs-ka nebi ?la tolk kot gre ker je 4 cm vi?ja od normalnih 6k. :ne vem:

 

Cd=F/ (1/2ro*A*v^2)

 

4cm je majhna razlika (A je celna povrsina, sirinaxvisina siluete , pri MPSju je problem, ker je Cd bistveno slabsi (sirse gume, izboklina na havbi itd itd) od navadnih sestk...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

@Labi, pol se strinja? s tem kar sem napisal 2 objavi vi?je? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne pozabit na venturijev efekt, kjer se pri zni?anem avtu zmanj?a prostornina prostora med karoserijo in tlemi, kar v primerjavi z navadno visokim avtomobilom pomeni povi?anje hitrosti zraka pod vozilom in s tem zmanj?anje tlaka, kar posledi?no pomeni, da se avto bolj dr?i tal. Ampak vse te sile zaradi vi?je hitrosti zraka pod karoserijo pove?ajo trenje in seveda sila pritiskanja avta k tlom je treba nekje vzet zato bi osebno veliko prej rekel, da je zni?an avto po?asnej?i od normalno visokega ne glede na manj?i ?elni presek se pa bolje dr?i ceste.

33112_1.png

Napisano

ce bi blo dno cist ravno in nobenih spranj mogoce, drugace pa ne

 

znizana 6-ka se bolj drzi zaradi nizanja tezisca in nic drugega

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Cd=F/ (1/2ro*A*v^2)

 

4cm je majhna razlika (A je celna povrsina, sirinaxvisina siluete , pri MPSju je problem, ker je Cd bistveno slabsi (sirse gume, izboklina na havbi itd itd) od navadnih sestk...

 

Izboklina "ni" kak poseben upor ker del zraka takoj na za?etku izbokline "po?re" kanal ki ga vodi v interkuler, je pa to dejansko vse kar gre skozi masko.

Hlajenje je samo tisti del pod tablico.

?irina pa je fabr?ko 215, tolk kot imajo vse 6ke za 17" kolesi. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Izboklina "ni" kak poseben upor ker del zraka takoj na za?etku izbokline "po?re" kanal ki ga vodi v interkuler, je pa to dejansko vse kar gre skozi masko.

Hlajenje je samo tisti del pod tablico.

?irina pa je fabr?ko 215, tolk kot imajo vse 6ke za 17" kolesi. :ne vem:

 

ja sej same izgube v smislu aerodinamike...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ja sej same izgube v smislu aerodinamike...

 

Ok so pa ?ir?i in vi?ji sprednji blatniki, to ziher NI bonus.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ce bi blo dno cist ravno in nobenih spranj mogoce, drugace pa ne

 

Zato ima Clio 2 RS pod motorjem plastiko, da je (bolj) ravno dno. Ostali Clioti te plastike nimajo.

 

Druga?e pa ?tudirat tole. Pa nekako sumim, da so se pri MPSki potrudili z aerodinamiko, da ni bistveno slab?a kot pri navadni. In ne glede na razliko, ta ni tako velika, da se spla?a komplicirati ker gre v osnovi ?e vedno za isto obliko.

Napisano

220 brez te?av, za ?e ene 10 do 15 km bi se moral pa ?e mal pomatrat :harhar:

 

te matra menjalnik? :)

simon ti pa vedno s kakim uporabnim linkom uletis :bravo:

Napisano

U?eri sm pospe?il do 230kmh, pa sm mel ob?utk d mam ?e kr neki rezerve, kar bo vrjetn resnica! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.