Skoči na vsebino

Mazda Tribute

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni kako kaj v tem de?evnem dnevu? js morm re?t da mal? dolgo?asno pa bo ?e....

mam pa eno vpra?anje zanima me ?e kdo ve ali se da dobit diesel motor za tributa pa ?e je vgradnja zahtevna?

hvala lepo se imejte

lep pozdrav

Mico

Napisano

Tribute v diesel verziji ?al ne obstaja zato tudi ni motorja zanj.

V po?tev bi pri?la le predelava na plin ali pa vgradnja tujega motorja.

 

LP

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

huh, te?ka bo tale... ?e ?e bi bilo verjetno mo?no kaj od Mazde B2500 al pa kak?en motor iz fordovega asortimaja :ne vem:

33112_1.png

Napisano

.....zdej je noter tut od forda motor tako da bi se mogo? ?e na?el kak?en od forda ki bi pasal not....

:ne vem: ne vem no.......bo treba mal po?tudirat ?e se bi se spla?alo.... :ne vem:

Napisano

.....zdej je noter tut od forda motor tako da bi se mogo? ?e na?el kak?en od forda ki bi pasal not....

:ne vem: ne vem no.......bo treba mal po?tudirat ?e se bi se spla?alo.... :ne vem:

 

Malo verjetno, da bo. Tribute je izdelan v dveh varjantah z bencinskim motorjem 2.0 s ?tirimi cilindri in 3.0 s ?estimi cilindri. Torej za nekje 330-500t SIT se ga da predelati na plin. Preberi si ?lanek v sobotnem(18.11.2006) Delu, v rubriki Na kolesih. Dobil bo? nekoliko var?ne?i avtomobil, kot pa bi imel noter dizel, ?e posebej, ?e ?ivi? kje ob meji s Hrva?ko, kjer je liter plina okoli 100 SIT. Predelava na dizel bi pa pomenila prevelik stro?ek.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

kej je mi?o...te ?e skrbi poraba :D

Ti samo vozi...pa tankaj seveda. Pozim nas pa pelje? na testno vo?njo...k bo sneg :bravo:

 

Samo je pa res velika makina ta tribute :danzoman:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

 

 

Samo je pa res velika makina ta tribute :danzoman:

 

Ima pa tudi najve?jo porabo v kategoriji.....?e je 3.0 ji je 15 litrov mala malca, ne sramuje pa se niti 17-20litrov ob "ne?nej?emu" ravnanju z njo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ima pa tudi najve?jo porabo v kategoriji.....?e je 3.0 ji je 15 litrov mala malca, ne sramuje pa se niti 17-20litrov ob "ne?nej?emu" ravnanju z njo.

 

Sej velika krava tud velik sena poje :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sej velika krava tud velik sena poje :D

 

Po mojih podatkih je ta krava te?ka le 1515kg. Nekoliko se razlikuje od avtomobilov podobne oblike , saj nima ?asije in je zato tako lahka. Ker pa je o?itno bila delana za ameri?ki trg, kjer je poraba 15 litrov nekje minimum, se pa? niso potrudili, da bi poroabo spravili v razumne (evropske) meje. In to je edina resna pripomba, ki so jo na super testu zapisali.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Kolega jo ima ?e cca 4 leta in do sedaj nobenih problemov, je pa ne ?para ne na asfaltu kot tudi na brezpotjih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.