Skoči na vsebino

Tablice

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

@Pristavc, te tabli?ke so za otroke, daj tapravo po naro?ilu delat ko nardi? vozni?kega in kupi? stroja! :P:bravo::harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Pristavc, te tabli?ke so za otroke, daj tapravo po naro?ilu delat ko nardi? vozni?kega in kupi? stroja! :P:bravo::harhar:

 

haha,sam bi meu uno JEBIVETER, ta je men zmagovalna :D

  • 13 let kasneje...
Napisano

Jaz bom pomoje tudi tablico na mazdi zamenjal dokler je še čas GO - JAJCA

  • Haha 3
  • Zmeden 2

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Jaz sm si včeri nove tablice naročil, pa sem bil neučakan in sem si en slab photoshop naredu 😀

 

received_630397410019511.jpeg

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

Kdo iz foruma? 🤔

IMG_20250530_153953.jpg

Tega videvam v Ljubljani pri UKC😊

Napisano
pred 5 minutami je Bini napisal:

Tega videvam v Ljubljani pri UKC😊

 Danes v Btc

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

 Danes v Btc

Dobra barva a.... 🤗👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.