Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Podravljeni,

 

Eno vprasanje za poznavalce. Kaksni so zanesljivi znaki, da gredo lezaji na kolesih proti koncu svoje zivljenjske dobe? Pred kratkim sem namrec zamenjal letne za nove zimske gume in od takrat dalje se pojavlja pri voznji dolocen neizrazit "topotajoc" zvok, pri cemer nisem cisto preprican, da gre samo za zvok, ki ga proizvajajo nove pnevmatike (Dunlop Winter Sport 3D naj bi bile sicer med tisjimi). Nekje sem bral, da pri vozilih z ABS senzorji elektronika zazna neenakomerno vrtenje koles in sprozi ABS opozorilni signal, kar naj bi lahko bil zanesljiv pokazatelj (skupaj z zvokom), da je nekaj narobe. Bo to drzalo?

 

Hvala za odgovore.

 

Igor

Napisano

?e ima? mazdo 6 potem to ni star avto in te?ko bi reku da je kak le?aj!!!!

 

Prej bi reku da so gume krive zaradi zimskega profila!!!!

(zato se sli?i kot neko bu?anje,tresenje,kot bi vozil po rebrastih ?rtak ki so narisane po cestah na robu cesti??a,ampak ne tok intenzivno)

 

A je kaj temu podobnega!!!?

 

Le?aji pa ponavadi prav lepo pojejo in jih sli?i? celo v kabino,lahko pa tudi ne,za?uti? pa luft ko menja? gume!!!

(ko je dvignjen seveda in se malo poigra? s tem)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Prej bi reku da so gume krive zaradi zimskega profila!!!!

(zato se sli?i kot neko bu?anje,tresenje,kot bi vozil po rebrastih ?rtak ki so narisane po cestah na robu cesti??a,ampak ne tok intenzivno)

 

Hvala za odgovor. Verjetno je tako, kot pravi?, ampak sem se hotel samo videti, ?e ima kdo kak?ne podobne izku?nje.

Napisano

?e si to opazil ?ele ob menjavi gum so verjetno 99,9% krive gume. Pri Dunlopkah (vsaj za serijo M2 in M3) je zna?ilno, da so v za?etku glasne a ko se malce "ule?ejo" ratajo ti?je. Se pa pri teh gumah zelo pozna moker in gladek asfalt, kjer dobijo izredno visok ?ume? zvok in tudi sam sem ene parkrat prav debelo pogledal in pomislil na okvaro.

 

Po drugi strani je pa to dobrodo?el "signal", ki te opozori, da si na gladkem asfaltu in ?e mokrem povrhu, kjer zna drseti in da je potrebno biti pazljiv saj zimske gume, gladek in moker asfalt niso glih najbolj?i prijatelji - ?e pa so ?e visoke temperature je pa zelo hitro lahko kak?na pizdarija.

33112_1.png

Napisano

Podravljeni,

 

Eno vprasanje za poznavalce. Kaksni so zanesljivi znaki, da gredo lezaji na kolesih proti koncu svoje zivljenjske dobe? Pred kratkim sem namrec zamenjal letne za nove zimske gume in od takrat dalje se pojavlja pri voznji dolocen neizrazit "topotajoc" zvok, pri cemer nisem cisto preprican, da gre samo za zvok, ki ga proizvajajo nove pnevmatike (Dunlop Winter Sport 3D naj bi bile sicer med tisjimi). Nekje sem bral, da pri vozilih z ABS senzorji elektronika zazna neenakomerno vrtenje koles in sprozi ABS opozorilni signal, kar naj bi lahko bil zanesljiv pokazatelj (skupaj z zvokom), da je nekaj narobe. Bo to drzalo?

 

Hvala za odgovore.

 

Igor

 

Tudi jaz imam to kombinacijo-Dunlop Winter Sport 3D + Mazda 6 SW...na za?etku jen tudi mene motilo,

pa se navadi?....ni kaj,bo treba po?akat na "pomlad"?!!,pa nazaj gor letne Bridgestonke Potenza... :bravo:

 

 

Napisano

Pri mazdi "crknejo" le?aji samo pri kakem "trdem" sre?anju z kako jamo ali pa robnikom !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tudi jaz imam to kombinacijo-Dunlop Winter Sport 3D + Mazda 6 SW...na za?etku jen tudi mene motilo,

pa se navadi?....ni kaj,bo treba po?akat na "pomlad"?!!,pa nazaj gor letne Bridgestonke Potenza... :bravo:

 

...oz. v mojem primeru Turanza :P

 

?e si to opazil ?ele ob menjavi gum so verjetno 99,9% krive gume. Pri Dunlopkah (vsaj za serijo M2 in M3) je zna?ilno, da so v za?etku glasne a ko se malce "ule?ejo" ratajo ti?je. Se pa pri teh gumah zelo pozna moker in gladek asfalt, kjer dobijo izredno visok ?ume? zvok in tudi sam sem ene parkrat prav debelo pogledal in pomislil na okvaro.

 

Po drugi strani je pa to dobrodo?el "signal", ki te opozori, da si na gladkem asfaltu in ?e mokrem povrhu, kjer zna drseti in da je potrebno biti pazljiv saj zimske gume, gladek in moker asfalt niso glih najbolj?i prijatelji - ?e pa so ?e visoke temperature je pa zelo hitro lahko kak?na pizdarija.

 

Hja, saj to se je tudi meni zdelo, ampak zmotilo me je to, da s prej?njimi zimskih gumami (Maloya Cresta 220) nisem imel teh izku?enj, zato sem pa? rekel, da povpra?am. Pomislil sem pa? tudi na to, da bi ga lahko kaj biksali pri premonta?i gum. Hvala za pojasnilo.

Napisano

Pri mazdi "crknejo" le?aji samo pri kakem "trdem" sre?anju z kako jamo ali pa robnikom !

 

Moj le?aj se ?e kr dr?i! :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ja le?aj itak sli?i? in to ?edalje bolj. <_<

 

Se pa spomnem, ko sem mev dostkrat na avtu fuuul sfukane gume in so ble ?e bl kvadratne kot okrogle, pa je biv zvok skor identi?en kot ?e ima? le?aj "pe?enka"! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Jaz imam Dunlop 3D, pa so cist tihe...tudi na mokre.

Prejsnje Michelin Alpin pa so proizvajale tak piskajoc zvok na mokrem, in sem tud mislu, da je nekaj narobe...

lezaji sigurno niso, ker ce bi kdo unicil lezaje, bi bil jaz prvi glede na to kje vse vozim :vskalo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Upam da loh u tej temi vpra?am?!

 

Mam kokr tolk velk problem pri "novi" MX5ki in sicer zadnji le?aj mi tul k u risanki! :ne vem:

 

Zdej pa bo slej ko prej treba po?timat! Kje priporo?ate da jaz robo dobim (mogo?e ma Javar kako idejco), pa me zanima kolk bo ke?a, za F makino sm dav tktk cca. 26 smukov - s pestom le?aj?k! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

U pondelk, mogo?e kej zvem. :unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Update: Evo, na servisu zadevo pogledali in dejansko je ?el le?aj, avto pa se ni sre?al z nobenim robnikom. Lahko torej samo sklepam, da sem imel smolo s slabim le?ajem. Upam, da se ne bo kmalu ponovilo, ker hudi? ni ravno poceni (?ez 100 EUR + delo). Mogo?e pa se dobi kje tudi ceneje. Zato naj poznavalci napi?ejo, kje se da zadevo ?e uredit - za potencialne nove ?rtve :(

Napisano

Update: Evo, na servisu zadevo pogledali in dejansko je ?el le?aj, avto pa se ni sre?al z nobenim robnikom. Lahko torej samo sklepam, da sem imel smolo s slabim le?ajem. Upam, da se ne bo kmalu ponovilo, ker hudi? ni ravno poceni (?ez 100 EUR + delo). Mogo?e pa se dobi kje tudi ceneje. Zato naj poznavalci napi?ejo, kje se da zadevo ?e uredit - za potencialne nove ?rtve :(

 

?udna stvar to z le?ajem ?zmeden?

 

Koliko km pa ima tvoja M6?.

 

LP Alex.

 

 

Napisano

Ko je za?elo "ru?iti", je bilo na ?tevcu cca. 140.000km.

 

Vseeno mi je to nekam prezgodaj.?e bi imel kaj predelano,bi ?e razumel...

...tako pa :whatever:

 

LP Alex.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.