Skoči na vsebino

I??em kakega lastnika RX-8!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 308
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

saj je napisal 1l olja na 3000km, po prevo?enih 20.000km se je to prepolovilo, tako da zaj 1l na 6000km

 

Kot prepolovilo sem mislil, da ga je popacal 1l na 1500km.

Napisano

caki ti, jaz sem z bmw z4 2.5si (220hp) pri konkretni voznji dosegel 14l/100km...ce bi tko peljal rx8 bi mela cez 20l/100km...rx8 mogoce je hud sam taka poraba pa ni normalna...skoz moras tankat..ubije veselje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

offtopic: moram rec, da mi je vsec kosovski nacin tankanja (pa se drugje): prides do pumpe, das unmu eure pa ti tanka in potem gres naprej...

ne pa tko, gres ven tankas, gres noter pa vidis razne kekse in cokolade pol jih pac moras vzet placas, se usedes v avto in peljes....naporno :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

offtopic: moram rec, da mi je vsec kosovski nacin tankanja (pa se drugje): prides do pumpe, das unmu eure pa ti tanka in potem gres naprej...

ne pa tko, gres ven tankas, gres noter pa vidis razne kekse in cokolade pol jih pac moras vzet placas, se usedes v avto in peljes....naporno :)

 

Ja sej to je fora petrol ve? zaslu?i z temi pizdarijami koker bencinom

Napisano

hm.. za motor slisim same kiritke, klinc navora nima, pozresn pa ful. kaj je pol plus? (razn tega da je menda ekstremno smooth ride)

Napisano

Porabe se na relaciji ne da spraviti pod 11 litrov, neka kombinirana vo?nja pa je 13-15 litrov, pri priganjanju (ni potrebno da je pedal skoz na tleh, in da so obrati nad 8000) pa lahko pri?akujete okoli 20 litrov.

 

Hvalabogu, da obstaja ?e en s podobno po?re?no RX-ko. Ker vsem ostalim pije 11.5-12l/100km (mogo?e se je pa ho?ejo "znebit" ;-)...

Ni kaj - avto je super in tisti, ki si ga je omislil, mora vedet tudi to, da bo po prevo?enih 400 km su?a v tanku, pa pika!!!

 

Lega na cesti - ni potreben komentar (kot ste ?e vsi opevali). Avto dodobra za?ivi ?ele med ovinki (me je zadnji? posku?al provocirat nek pobalin z "nabrito" Calibro ;-) Po parih minutah vdihavanja 100-oktanskih hlapov, je pobec odnehal - al' pa omedlel :-))))) hehehe

Napisano

sam ta poraba (relacije, 11l/100km) za 230 Hp je cist adijo...

 

Res je, saj kot sem ?e napisal - kdor ima denar za tak avto ima verjetno tudi za bencin. Je pa zanimivo, zdaj ko je namesto RX-8 pri hi?i 163PS dizel, kater ob enaki vo?nji pije 6 litrov enostavno pozabi? na tankanje :vesel:

 

caki ti, jaz sem z bmw z4 2.5si (220hp) pri konkretni voznji dosegel 14l/100km...ce bi tko peljal rx8 bi mela cez 20l/100km...rx8 mogoce je hud sam taka poraba pa ni normalna...skoz moras tankat..ubije veselje

 

?e ti je Z4 pupal 14 litrov, potem bi bila poraba pri RX-8 ?ez 20 litrov :D Edini pogoj, da ne ubije veselja je, da ima? doma na vrtu vrtino za nafto.

 

hm.. za motor slisim same kiritke, klinc navora nima, pozresn pa ful. kaj je pol plus? (razn tega da je menda ekstremno smooth ride)

 

Plus...hmm...zvok motorja pri 8000+ obratih :D

 

Hvalabogu, da obstaja ?e en s podobno po?re?no RX-ko. Ker vsem ostalim pije 11.5-12l/100km (mogo?e se je pa ho?ejo "znebit" ;-)...

Ni kaj - avto je super in tisti, ki si ga je omislil, mora vedet tudi to, da bo po prevo?enih 400 km su?a v tanku, pa pika!!!

 

Lega na cesti - ni potreben komentar (kot ste ?e vsi opevali). Avto dodobra za?ivi ?ele med ovinki (me je zadnji? posku?al provocirat nek pobalin z "nabrito" Calibro ;-) Po parih minutah vdihavanja 100-oktanskih hlapov, je pobec odnehal - al' pa omedlel :-))))) hehehe

 

Me veseli, me je ?e resno za?elo skrbrti, da ni bilo vse ok z avtom, pa vidim, da le ni res tako. Lega je pa res fenomenalna. Avto je dobesedno zlepljen s podlago, samo ko ga pa odnese, ga pa odnese po?teno.

Napisano

kaksna je pa kaj razlika v zavarovanju med 191 in 232 verzijo?

 

Je ni :D

Oba avta sta nad 130 kw, ki je zadnji razred.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

To?no,zato sn tudi pol vzel mo?nej?o verzijo,?e ?e pla?am isto. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ma navor je cist dober, jst jo furam lahko u 5. brzini 50, 60 kilometru na uro, pa dam gas pa cuts ku mal vlece... ne vem kak navor bi vi radi :) zvok motorja je pa itak formula :)

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Napisano

offtopic: moram rec, da mi je vsec kosovski nacin tankanja (pa se drugje): prides do pumpe, das unmu eure pa ti tanka in potem gres naprej...

ne pa tko, gres ven tankas, gres noter pa vidis razne kekse in cokolade pol jih pac moras vzet placas, se usedes v avto in peljes....naporno :)

:hohoho: sm mimogrede, a uspe? pla?at prej kot v pol ure

rx-8 - kak?na makina pa je 163PS dizel, (katera ob enaki vo?nji pije 6 litrov enostavno pozabi? na tankanje happy0005.gif) - ?e nkol sli?ala?

IPB Image
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Meni je RX8 po obliki in funkcionalnosti super avto, in bi si kak?nega starej?ega sigurn ?e nabavil, saj niso tok dragi (od 15-20.000?). Od nakupa me odvra?a edino poraba, ki se baje (glede na podatke po forumih) giblje okol 15 litrov, oziroma vsaj 13 pri zelo umirjeni vo?nji. To pa je za te zmogljivosti po mojem mnenju odlo?no preve?. ?koda da niso v ta avtek dali tudi kak?nega navadnega motorja z normalno porabo.

Napisano

No ja,pri ne preve? umirjeni vo?nji mam porabo od 11.5 do 12.5. :whatever: Le AC dvigne porabo,?e ga ti?i? seveda. :(

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Jah, jbt ga, uzitki so dragi kaj nej recem. Ce bi dal pa not navadn motor bi pa avto ceu smisel zgubu, ze sam zarad tega ker ma zdej odlicno lego in handling na cesti, z navadnim motorjem bi biu pach navadn sportni avto :P

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni... sm nov na forumu in zanima me predvsem nakup rx8, pac kar je tudi tema tega naslova. Edini problem je v tem, da eni govorijo eno .... drugi pa drugo ..... dejmo se zdej vsi mal bl zjasnit in neki skupno povedat kolk olja papca kolk bencina papca .... pa na kolk km se dela servise glede na to da je wanklow motorck notr ....

 

hvala ....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.