Skoči na vsebino

I??em kakega lastnika RX-8!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 308
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

saj je napisal 1l olja na 3000km, po prevo?enih 20.000km se je to prepolovilo, tako da zaj 1l na 6000km

 

Kot prepolovilo sem mislil, da ga je popacal 1l na 1500km.

Napisano

caki ti, jaz sem z bmw z4 2.5si (220hp) pri konkretni voznji dosegel 14l/100km...ce bi tko peljal rx8 bi mela cez 20l/100km...rx8 mogoce je hud sam taka poraba pa ni normalna...skoz moras tankat..ubije veselje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

offtopic: moram rec, da mi je vsec kosovski nacin tankanja (pa se drugje): prides do pumpe, das unmu eure pa ti tanka in potem gres naprej...

ne pa tko, gres ven tankas, gres noter pa vidis razne kekse in cokolade pol jih pac moras vzet placas, se usedes v avto in peljes....naporno :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

offtopic: moram rec, da mi je vsec kosovski nacin tankanja (pa se drugje): prides do pumpe, das unmu eure pa ti tanka in potem gres naprej...

ne pa tko, gres ven tankas, gres noter pa vidis razne kekse in cokolade pol jih pac moras vzet placas, se usedes v avto in peljes....naporno :)

 

Ja sej to je fora petrol ve? zaslu?i z temi pizdarijami koker bencinom

Napisano

hm.. za motor slisim same kiritke, klinc navora nima, pozresn pa ful. kaj je pol plus? (razn tega da je menda ekstremno smooth ride)

Napisano

Porabe se na relaciji ne da spraviti pod 11 litrov, neka kombinirana vo?nja pa je 13-15 litrov, pri priganjanju (ni potrebno da je pedal skoz na tleh, in da so obrati nad 8000) pa lahko pri?akujete okoli 20 litrov.

 

Hvalabogu, da obstaja ?e en s podobno po?re?no RX-ko. Ker vsem ostalim pije 11.5-12l/100km (mogo?e se je pa ho?ejo "znebit" ;-)...

Ni kaj - avto je super in tisti, ki si ga je omislil, mora vedet tudi to, da bo po prevo?enih 400 km su?a v tanku, pa pika!!!

 

Lega na cesti - ni potreben komentar (kot ste ?e vsi opevali). Avto dodobra za?ivi ?ele med ovinki (me je zadnji? posku?al provocirat nek pobalin z "nabrito" Calibro ;-) Po parih minutah vdihavanja 100-oktanskih hlapov, je pobec odnehal - al' pa omedlel :-))))) hehehe

Napisano

sam ta poraba (relacije, 11l/100km) za 230 Hp je cist adijo...

 

Res je, saj kot sem ?e napisal - kdor ima denar za tak avto ima verjetno tudi za bencin. Je pa zanimivo, zdaj ko je namesto RX-8 pri hi?i 163PS dizel, kater ob enaki vo?nji pije 6 litrov enostavno pozabi? na tankanje :vesel:

 

caki ti, jaz sem z bmw z4 2.5si (220hp) pri konkretni voznji dosegel 14l/100km...ce bi tko peljal rx8 bi mela cez 20l/100km...rx8 mogoce je hud sam taka poraba pa ni normalna...skoz moras tankat..ubije veselje

 

?e ti je Z4 pupal 14 litrov, potem bi bila poraba pri RX-8 ?ez 20 litrov :D Edini pogoj, da ne ubije veselja je, da ima? doma na vrtu vrtino za nafto.

 

hm.. za motor slisim same kiritke, klinc navora nima, pozresn pa ful. kaj je pol plus? (razn tega da je menda ekstremno smooth ride)

 

Plus...hmm...zvok motorja pri 8000+ obratih :D

 

Hvalabogu, da obstaja ?e en s podobno po?re?no RX-ko. Ker vsem ostalim pije 11.5-12l/100km (mogo?e se je pa ho?ejo "znebit" ;-)...

Ni kaj - avto je super in tisti, ki si ga je omislil, mora vedet tudi to, da bo po prevo?enih 400 km su?a v tanku, pa pika!!!

 

Lega na cesti - ni potreben komentar (kot ste ?e vsi opevali). Avto dodobra za?ivi ?ele med ovinki (me je zadnji? posku?al provocirat nek pobalin z "nabrito" Calibro ;-) Po parih minutah vdihavanja 100-oktanskih hlapov, je pobec odnehal - al' pa omedlel :-))))) hehehe

 

Me veseli, me je ?e resno za?elo skrbrti, da ni bilo vse ok z avtom, pa vidim, da le ni res tako. Lega je pa res fenomenalna. Avto je dobesedno zlepljen s podlago, samo ko ga pa odnese, ga pa odnese po?teno.

Napisano

kaksna je pa kaj razlika v zavarovanju med 191 in 232 verzijo?

 

Je ni :D

Oba avta sta nad 130 kw, ki je zadnji razred.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

To?no,zato sn tudi pol vzel mo?nej?o verzijo,?e ?e pla?am isto. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ma navor je cist dober, jst jo furam lahko u 5. brzini 50, 60 kilometru na uro, pa dam gas pa cuts ku mal vlece... ne vem kak navor bi vi radi :) zvok motorja je pa itak formula :)

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Napisano

offtopic: moram rec, da mi je vsec kosovski nacin tankanja (pa se drugje): prides do pumpe, das unmu eure pa ti tanka in potem gres naprej...

ne pa tko, gres ven tankas, gres noter pa vidis razne kekse in cokolade pol jih pac moras vzet placas, se usedes v avto in peljes....naporno :)

:hohoho: sm mimogrede, a uspe? pla?at prej kot v pol ure

rx-8 - kak?na makina pa je 163PS dizel, (katera ob enaki vo?nji pije 6 litrov enostavno pozabi? na tankanje happy0005.gif) - ?e nkol sli?ala?

IPB Image
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Meni je RX8 po obliki in funkcionalnosti super avto, in bi si kak?nega starej?ega sigurn ?e nabavil, saj niso tok dragi (od 15-20.000?). Od nakupa me odvra?a edino poraba, ki se baje (glede na podatke po forumih) giblje okol 15 litrov, oziroma vsaj 13 pri zelo umirjeni vo?nji. To pa je za te zmogljivosti po mojem mnenju odlo?no preve?. ?koda da niso v ta avtek dali tudi kak?nega navadnega motorja z normalno porabo.

Napisano

No ja,pri ne preve? umirjeni vo?nji mam porabo od 11.5 do 12.5. :whatever: Le AC dvigne porabo,?e ga ti?i? seveda. :(

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Jah, jbt ga, uzitki so dragi kaj nej recem. Ce bi dal pa not navadn motor bi pa avto ceu smisel zgubu, ze sam zarad tega ker ma zdej odlicno lego in handling na cesti, z navadnim motorjem bi biu pach navadn sportni avto :P

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni... sm nov na forumu in zanima me predvsem nakup rx8, pac kar je tudi tema tega naslova. Edini problem je v tem, da eni govorijo eno .... drugi pa drugo ..... dejmo se zdej vsi mal bl zjasnit in neki skupno povedat kolk olja papca kolk bencina papca .... pa na kolk km se dela servise glede na to da je wanklow motorck notr ....

 

hvala ....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.