Skoči na vsebino

gume 2007


LabiGT

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 320
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Aha se pravi si jih komaj dobil - sice je pa tako, da rabljene gume niso najbolj?i nakup, ker so "ule?ane" po geometriji prej?njega avta in bo? rabil verjetno kar nekaj kilometrov, da se bodo "prilagodile" tvojemu avtu.

 

Meni se pozna ?e to, ko zamenjam zadnje s prednjimi, da je kak?nih 1000km mal hecen ob?utek pol se pa ule?ejo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jp,ma? prav Labi,v SLO narejene pa nem?ke niso iste kvalitete.....?al pa? tak je. :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

dunlop wintersport 3D...boljse zimske gume (najbrz) ni

 

Te pridejo na mojo Mazduro to zimo gor. :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bridgstone blizzak je sportna zimska guma in je super, ce ni kakih hujsih klancev ali pa vec snega...za tiste, ki se vecinoma peljejo po avtocesti je to dobra izbira...za bolj konkretno zimsko gumo je dunlop 3d vseen boljsa (to pa iz mojih izkusenj)

 

haha 18 col za zimo...za tako dimenzijo je skor vseen a mas letno al zimsko...sploh ce je kaka voda zraven

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bolj sem mislil, da velike feltne za zimo imajo samo en plus in to je izgled...ostalo je pa smi ogromni mimusi

sirina 225 M+S v mokrem je ze prava drsalnica...

potem pa moj (in bossov) nacin razmisljanja: ena 225/45 18 M+S guma stane toliko kot recimo 205/55 16 M+S plus feltna...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bolj sem mislil, da velike feltne za zimo imajo samo en plus in to je izgled...ostalo je pa smi ogromni mimusi

sirina 225 M+S v mokrem je ze prava drsalnica...

potem pa moj (in bossov) nacin razmisljanja: ena 225/45 18 M+S guma stane toliko kot recimo 205/55 16 M+S plus feltna...

 

Al pa 195/65 15 + feltna + 10 porcij ?evapov+burek. :P

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.