Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Zverinsko ga je naturiral, verjetno z zaletom s kak?nega brega, da je dosegel to vratolomno hitrost;

 

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/prometna-pravila-veljajo-tudi-ce-imas-ferrarija.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://net.hr/danas/crna-kronika/paznja-na-meti-zagrebacke-policije-danas-su-motociklisti-mopedisti-i-biciklisti/

 

To bi morali tudi pri nas, od kolesarjev, ki se vozijo kjer jim pa?e, do skutera?ev-mopedistov, do seveda divjakov.

 

Pri nas ?e ne znajo lo?evati kaj je modepist in kaj motorist

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri nas je celo tako, da se je ne vem kje vkoreninilo, da ima ?ibkej?i udele?enec v prometu vedno prednost in s tem "spoznanjem" se potem tako obna?a v prometu. Pe?ec lahko dela vse kar mu pa?e, kolesar skoraj vse razen da mora paziti na pe?ca in tako naprej po kategorijah navzgor. A da pa bi vsi upo?tevali splo?na pravila CPP je pa ?e prevelika znanost in prezahtevno za vse.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/motorist-zapelja-na-nasprotni-vozni-pas-trcil-v-vozilo-in-umrl.html

 

po?elo je....midva sva ?la k sre?i prej domov, no in proti Kopru pa nova delovna zapora in je bilo 5km kolone......

 

Kaj ?ele bo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Sodi??e je potrdilo tisto kar smo se nekateri spra?evali ali je bilo res vse pravilno in v skladu z ustavno zajam?enimi pravicami ljudi.

 

http://www.24ur.com/novice/slovenija/upravno-sodisce-odlocilo-odvzem-deckov-starima-starsema-je-bil-nezakonit.html

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Malo preveri, kaj je "legenda" po?ela in govorila leta '91 in katerega politika in katero politiko je podpirala.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo preveri, kaj je "legenda" po?ela in govorila leta '91 in katerega politika in katero politiko je podpirala.

 

Ja, men se je tud zasral zaradi tega... naj bi ostal igralec ne pa da je podprl nacionalisti?no idejo milo?evi?eve velike Srbije.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je kdo opazil prenovljene / zamenjane radarje na dolenjki....vse novo, nic vec tistih starih kvadratnih praznih skatel.

Nova peed tunelom in za tunelom grosuplje nova pred pocivaliscem za Krskem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali se je dvigalka prekucnila alpa je zarad rje zadeva cez prebila, uglavnem Sranje v vsakmu primeru :(

 

http://m.24ur.com/novice/crna-kronika/na-moskega-padel-avtomobil-in-ga-do-smrti-poskodoval.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali se je dvigalka prekucnila alpa je zarad rje zadeva cez prebila, uglavnem Sranje v vsakmu primeru :(

 

http://m.24ur.com/novice/crna-kronika/na-moskega-padel-avtomobil-in-ga-do-smrti-poskodoval.html

Tudi v Beogradu se pred dvemi dni ista nesre?a dogodila.

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo da v komentarjih vsi krivijo alkohol in ne fuzbala. Kolk ene alkoholofobije..ampak sem pomislil, mogo?e so pa iz religioznih razlogov proti.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej ne vem a je tole zajebancija al je resna zadeva. Gledam a je kje Avdi? podpisan (zjutranja kronika press).

 

http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/po-napadu-na-postarja-prekinjena-dostava-poste-v-romsko-naselje-zabjak/394388

 

 

Po?ta Slovenije bi rada zdaj zaposlila pismono?o romskega rodu, s ?imer pa se v romski zvezi ne strinjajo, saj menijo, da bi v takem primeru ?lo za diskriminacijo. "Tudi mi smo se skupaj z romskim svetnikom vklju?ili v iskanje nekoga, ki bi za ?tiri ure opravljal to delo, a ga ne najdemo. Vsak, s katerim smo se pogovarjali, se izgovarja, da mu bodo potem odtegnili socialno pomo?," pa je ob tem povedal Janez Doltar z novome?ke ob?ine.

 

Predsednik Zveze Romov za Dolenjsko Bogdan Mikli? je dodal, da so proti omenjenemu predlogu tudi zato, ker naj bi Romi imeli pomisleke glede tega, koliko bi lahko svojemu rojaku pismono?i sploh zaupali.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Diskriminacija je samo uraden izgovor. V resnici noben cigo tega nebi po?el, ker bi se mu zmanj?ala socialna...

A ne bi bilo fajn da bi bil kak predpogoj da dobis socialno podporo ko dokazes da ne mores do sluzbe, ne pa ko noces delat....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce bi meni postar zgazil psa bi ga tudi porinil z motorja. -.-

 

Po drugi strani je bil moj konstantno na striku ampak vseeno...kot voznik moras pac pazit na okolico. Nihce mi ne bo rekel da je v romskih naseljih toliko psov da se jim je nemogoce izogibat.

 

 

Sicer so pa romi poglavje zase. First among equals. Ce bi vi s svojimi otroci ravnali tako kot oni bi vam jih socialna ze zdavnaj vzela. & vozili brez izpitov z neregistriranimi avti in podobno. Ampak jeb*ga, so ''pac romi''.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.