Skoči na vsebino

SPY PHOTOS: New Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ene starejse kie imajo se bolj hudo dimenzijo:

195/65 14...se mi prav smilijo lastniki, ker iscejo gume po 10 let (in an koncu placajo kot bi bla 17") :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • Odgovori 292
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano
  je LabiGT napisal:

ene starejse kie imajo se bolj hudo dimenzijo:

195/65 14...se mi prav smilijo lastniki, ker iscejo gume po 10 let :)

 

Al pa uni k majo marutije, pa "valarje" 12 col gume, k jih noben ve? ne dela :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano
  je LabiGT napisal:

ene starejse kie imajo se bolj hudo dimenzijo:

195/65 14...se mi prav smilijo lastniki, ker iscejo gume po 10 let (in an koncu placajo kot bi bla 17") :)

 

Imel to na Clarusu sramezljiv .... sam mi je guma zdr?ala 60.000 - 80.000 km na Mazdi pa med 30.000 - 40.000km :unsure:

 

Torej sem ?e vedno imel manj?i stro?ek :hohoho:

33112_1.png

Napisano
  je ReDevil napisal:

Ko sm govoru d mi je "ista" k BMW3 u kombinaciji s Passatom, sm imev u mislih nekako tole:

 

hehe, si kr zadel. sam meni je lepsa od obeh.

 

najbolj vsec mi je pa da ni vec okroglih luci zadej!! ta tanov trend lexus luci in okroglih lexus look-alike mi je zacel posteno najedat.. malo bolj sportish zgleda kot prejsnja.

 

me zanima kak bo rx8 facelift ki je kao napovedan

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

No,pa ?e par slikic nove 6-ke.

Najzanimivej?a stvar pri novi 6-ki so zadnje lu?i. :P

 

Uganite,za katera dva trga je namenjena prva 6-ka karavan in katera za drugi trg.

Mo?ni odgovori so:USA,Europe,Japan...

 

 

post-399-1194551514_thumb.jpgpost-399-1194551544_thumb.jpg

 

Pa ?e par slikic:

 

post-399-1194551687_thumb.jpgpost-399-1194551714_thumb.jpgpost-399-1194551725_thumb.jpg

 

post-399-1194551756_thumb.jpg

 

 

Napisano

hmmmm tricky question - Prva ?estka karavan gre lahko samo na en trg, ker pol na drugem trgu je lahko v najbolj?em primeru to ?e druga ?estka karavan :ne vem:

 

Se pravi prva ostane na japonskem, druga gre pa polnoritim amerikancem :huh:

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

hmmmm tricky question - Prva ?estka karavan gre lahko samo na en trg, ker pol na drugem trgu je lahko v najbolj?em primeru to ?e druga ?estka karavan :ne vem:

 

Se pravi prva ostane na japonskem, druga gre pa polnoritim amerikancem :huh:

 

Wrong-prva z prozornimi zadnjimi lu?mi gre za ameri?ke in japonske riti,druga z rde?imi lu?mi pa za

na?,evropski trg.Se pravi by-by lexus zadje lu?i... :(

 

 

Napisano

Karavan pa u "rt" kr mav na BMW 5ko tanovo spominja! :danzoman: Kar men osebno ni slabo, no pa unale rde?a mi je v?e?, edino kar mi je pa mau mjn u?e?, je pa to da za "Bu?mane" bodo ta lepe, za ostale pa mav mjn talepe! :ne vem: :P

Dobrodo?li na forumu!

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zanimiv razmi?ljanje mazdineg oblikovalca objavljeno v Financah

 

 

 

Laurens Van den Acker je bil kot prvi mo? Mazdinega globalnega oblikovanja odgovoren tudi za kon?no podobo mazde6. Svoji ekipi oblikovalcev pa je najprej naro?il, da se pri oblikovanju ne smejo ozirati za drugimi znamkami, tako bodo namre? vselej zadaj.

 

 

Mazdin prvi mo? dizajna Laurens Van den Acker je pri oblikovanju mazde6 stavil na ideje iz lastne hi?e, vseeno je kak?na pri?la tudi od drugod.

 

 

Izjava prvega mo?a Mazdinega dizajna je bila ob predstavitvi mazde6 sicer nekoliko dvomljive narave, saj so pri Mazdi poudarili, da so se zgledovali po BMW serije 5 in alfi 156. Res pa je, da se niso zgledovali neposredno po obliki, ampak so ?eleli dose?i mo?no sporo?ilo, ki ga pu??ata omenjena avtomobila. Ob tem so nehote skoraj prerisali bo?no linijo BMW serije 5. Van den Acker, ki je pred letom 2006 vodil oblikovanje pri Fordu v Michiganu, je za oblikovanje mazde6 ?e poudaril, da z novo ?estico niso ?eleli tvegati, ampak le nadaljevati dinamiko in ?portnost prve mazde6, ki je do?ivela velik uspeh. Z njo so se ?eleli oddaljiti od tekmecev in uporabiti predvsem veliko svojih idej, denimo ?iroke boke iz modela RX-8.

 

Dodatna pozornost oblikovanju potni?ke kabine

 

Veliko pozornosti pa so namenili tudi oblikovanju potni?ke kabine in uporabljenim materialom, ki omogo?ajo resnej?i vstop ?estice v poslovni razred. Na vpra?anje, ali je kot oblikovalec tudi sam omejen s stro?ki, je Van den Acker pritrdil, ob tem pa dodal, da ne gre le za omejitve. Finan?niki so mu v dolo?enih razvojnih fazah modela celo svetovali, naj porabi ve? denarja in da mu ni treba tako var?evati, saj mora nova ?estica delovati bolj kakovostno in presti?no kot predhodnica, kar precej redko sli?imo iz ust finan?nikov.

33112_1.png

Napisano

lepe ?tev?ke ma :ljubezen:

pa cela je lepa :ljubezen::ljubezen::bravo:

 

  Citat

Za?elo se je z Mazdo2, nadaljuje se z Mazdo6: kljub bolj?i varnosti in udobju, ve?jim zunanjim meram in pove?anju notranjega prostora je Mazda 6 la?ja od predhodnice.

 

Edina prava novost je 2,5-litrski bencinski motor, ki je (trenutni) vrh motorne ponudbe v novi Mazdi6. Zamenjal je dosedanji 2,3-litrski motor, zmore malenkost ve? mo?i (170 'konjev'), precej ve? navora (za skoraj deset odstotkov) in porabi manj goriva. Novo Mazdo6 bomo podrobno predstavili v Avto magazinu 25/2007 (izid 6.12.2007).

If in doubt, flat out... 

Napisano
  je RX-8 napisal:

Francija :danzoman:

 

A ?e koga nova Mazda6 spominja ?isto na Lexusa IS?

 

predvsem barva :whatever:

33112_1.png

Napisano

V glavnem men je nova 6ka v?e?, ?eprav je bila "prej?nja" veliko ve?ji oblikovni preskok, tole je bolj evolucija, ki jo popolnoma razumem. ?koda bi bilo izumljati toplo vodo, ?e je trenutna 6ka ?isto zadovoljiva.

Mislim, da je Mazdi spet uspelo. :rispekt: Potem naj pa ?e trenutnim 6kam pade cena pa sem spet pri Mazdi. :P

Napisano
  je Mazda323 napisal:

V?eraj sem ?el na A-Cosmos po MES kartico in vidim prospekte za novo 6-ko na pultu,pa malo prelistam,pa pride prijazen mladeni? in se malo zaklepetava,pa vpra?am kdaj jo dobijo?!Malo ti?ine potem pa vpra?a sodelavca kam so peljali?Da jo imajo v pralnici.In me je peljal pogledat.V ?ivo zgleda ?e bolj?e,edina stvar ki me moti,je visok sprednji del in sprednje meglenke bi lahko bile malo manj?e,pa malo ve?ji display bi lahko bil na sredinski konzoli-je podoben prej?njemu,druga?e pa notranjost,zadek,od strani,prostornost in ?e bolj?i ob?utek udobja,ko se usede?.?e imate ?as,jo pojdite pogledat,sicer pa bo kmalu predstavitev in testne vo?nje.

Napisano

V?eraj sem imel mo?nost v ?ivo videti novo Mazdo 6 :bravo: .

Kaj naj re?em... Moj 1. vtis je bil zelo, zelo pozitiven. Ko vidi? to zadevo od blizu, ne more? ostati ravnodu?en, ker izgleda res nekaj posebnega. Ogledal sem si limuzino bele barve, zraven pa je bila ?e srebrna in vinsko rde?a. Prvo kar opazi? je nesporna eleganca, ki bi jo res zelo te?ko primerjal s kak?nim avtom enakega razreda. Ni? ni tako futuristi?nega in "vesoljskega", pa vendar iz?areva nekaj posebnega in to iz vseh zornih kotov :rispekt: .

?eprav je na voljo ?e veliko fotografij tega avta, ki smo si jih lahko ogledali in komentirali, je zadeva v ?ivo popolnoma druga?na. Najprej mi je v oko padla sprednja maska. Na slikah mi je bila namre? najbolj vpra?ljiva, saj mi ni izgledala tako agresivna kot pri prej?njem modelu. No v ?ivo je zadeva malce druga?na... Izgleda zelo hudo in agresivno, pa ne toliko zaradi samih lu?i in stylinga, temve? te v totalno za?udenje spravi vi?ina sprednjega dela in havbe. Mislim, da ?e nisem videl kaj podobnega pri avtih tega segmenta in se zelo spogleduje z ameri?kim privzdignjenim stilom. Tej vi?ini fantasti?no sledijo zelo ?iroki in "napihnjeni boki, kar da avtomobilu zares edinstven in presti?en izgled. In ko ga pogleda? od strani se vse to izvrstno zlije v celoto in tako pride do izraza vsa njena eleganca. Zadek je tudi privzdignjen in lu?i se odli?no zlivajo s celoto. Morda je bela barva tega modela res prava stvar, poleg ?rne seveda, ker ostali 2 mi nista delovali enako prepri?ljivo. Zunanjosti torej res ni? ne o?itam, vendar je to pa? moje mnenje, vsak pa si bo sliko ustvaril sam.

 

Malce druga?na zgodba pa je ko se vsede? v ta avto. Po pravici povedano sem pri?akoval malce ve?. Saj ne re?em, notranjosti se vidi, da je oblikovno nekaj let mlaj?a od predhodnice, vendar nekaj revolucionarnega v njej ne bomo na?li. Materiali so solidni, vendar ni? posebnega. Merilniki so na pogled malce bolj ?portni kot pri sedanji M6, malce bolj izbo?eni (cevasti) in ?portno obrobljeni s srebrno barvo. Osvetlitev ostaja rde?a, sredinska konzola pa je postavljena za nekaj stopinj bolj vodoravno, kar daje prijeten ob?utek. Centralni prikazovalnik je v primerjavi s predhodnico postavljen malce vi?je proti vetrobranskemu steklu, kar se mi zdi bolj?e. Najve?jo razliko sem ob?util v sede?ih, ki so bistveno tr?i in nudijo bolj?i bo?ni oprijem. Skratka, da ne bom preve? dolgovezil, ko se vsede? vanjo se preplete ob?utek elegance in ?portnosti, kar bo po moje velik plus tega avta :bravo: .

 

?e bo ?e cena prava sem prepri?an, da bo teh avtov zelo veliko na na?ih cestah :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Pri preizku?anjih in testih sem velikokrat zasledil,da je nekaj plastik v notranjosti bolj "ekonomi?ne"narave. :whatever:

Pa tudi izdelava da ni ?e vrhunska in da imajo tukaj ?e nekaj rezerve.Pohvale pa gredo na ra?un PDF-ja,kjer naj bi re?ili probleme z nivojem olja in tako zvano "problemati?no"mestno vo?njo... :bravo:

 

 

Napisano

prvi vtis je bil odli?en... avto zgleda v ?ivo lep?e kot na slikah... izdelava je solidna, proti sedanji ?estki izbolj?ana... oblika je svetovna :) zadek je enkraten

 

notranjost pa ravnotak...

 

jaz sem navdu?en... ?eprav, zaenkrat ostajam ?e na svoji 6ki :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

jz sm jo pa lahko samo v prospektih videl <_< grem enkrat ko ozdravim do selmarja malo pokukat ?e ?e majo kaj :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Tukaj ti dam pa 100%prav. V 30-ki sploh ne opaziš tega ugašanja in ponovnega zaganjanja, pri 6-ki pa ja.  Zato me na 30-ki sploh ne moti.   
    • Ja mene je tud DSG pozitivno presenetil. Tolk kolkor se je voznikov zamenjalo na mojem bivšem Passatu, da smo mu rekli kar kurbica, in vsak s svojim načinom vožnje pa je DSG zdržal skoraj 300kkm brez napake. Če ne bi bil službeni avto bi verjetno šel preko 400kkm al pa celo do pol milijona.
    • Glede na to, da delajo z oljem, je boljše, če se dogovoriš za termin enkrat novembra.    Ne bom nekaj na dolgo razlagal, se mi s temi Rožleti ne da več ukvarjat, zato samo na kratko:   bolj ko je olje toplo, bolj je tekoče - da ne bo vozilo do zime suho...
    • Kupujem drugi avto (za daljše relacije bo še vedno Mazda) in sem se zagledal v DongFeng Box-a (dobesedno škatlo).   Nekdo v Ajdovščini ga ima in mi ni dalo miru, pregledal sem cel splet (tudi EVSvet) in na koncu sem rekel, kurac, dajmo poklicat za testno vožnjo.   V petek sem jo potem tudi imel (v Sinji Gorici).    In kaj naj rečem.   Holy shiet, kolk je to bila zabavna vožnja.   Avto, kljub temu da zgleda majhen, je noter prostoren za popizdit - dejansko si RES komot. Takisto zadaj dovolj placa.    Sama kvaliteta izdelave zgleda top notch, vsi šivi so v nulo, ekran je reponsive, ok, zvočniki niso ravno JBL ali BOSE ali karkoli, ampak solidno predvajajo glasbo.   Vmesnik je enostaven, všeč mi je bilo, da si na bližnjici imel izklop prepoznavanja omejitve hitrosti (bere samo preko kamere in ne tudi GPS-a) in pa imel sem sončna očala, zato so Kitajci mislili da me na 3 minute zadeva kap - tudi to sem izklopil.   Avto je NAPAHAN s tehnologijo - adaptivni tempomat do 0le, ohranjenje pasu, 360 kamera (v prihodnosti baje še samodejno parkiranje sam sej tega ne rabiš ajde), avtomatska klima (1 conska, baje bo v prihodnosti s updateom 2 conska), pač ni da ni.    Škatla lepo požira naše super ceste, z ženo sva šla do Logatca v trgovino (WC papir gre v prtljažnik) in tudi ovinke, tja do 110 lepo pelješ, nato začne avto plavati, sam ajde, itak ni namenjen norenju.   Gor so neke ćunga lunga gume, ki bi jih itak menjal za all season.    Domet naj bi mel 350 km, realno je pomojm okoli 250 - 300, pozimi okoli 200.   Garancije je 8 let / 200k km, kar je tudi +   Minusi so - stalno izklapljanje opozorilnih sistemov pri vsakem vžigu, zadnja klop se cela podre, zadaj ni brisalca, preproge imajo luknje za utore, da se ne premikajo, sam utorov ni haha.   Mislim se mi ne mudi z nakupom, počakal bom še na BYD Dolphin Surf-a da pride v Slovenijo (baje konec leta), da primerjam head to head.   Sam ja, overall navdušen, lets gooo Kitajci!!!    Aja pa cena - s subvencijo 17.000 EUR  中国将统治世界!
    • Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč.   Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.