Skoči na vsebino

SPY PHOTOS: New Mazda 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 292
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ja saj je do zdaj tudi bilo tako - 3.0 V6 je bil le za ameri?ki trg. Saj to ni ni? narobe, ker tist motor je po?iralec goriva, da pa manj od sebe kot 2,3 turbo od MPS-ke.

 

Po?iralec ali ne, tam je sama ravnina, avto smo spelje in pol vzdr?uje hitrost. Smo imeli Toyoto higlander 3,5V6 270 km, +avtomatiq , poraba od 9 do 10,7 litra. Max omejitev je bila 110 km/h.

Pol vidi? ta tud tam nimajo neke porabe, pa ?e speljujejo tako usrano, da jih pe? pehiti? ko preklopi semafor. :D

 

 

 

ps. Vedno so extremi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Po?iralec ali ne, tam je sama ravnina, avto smo spelje in pol vzdr?uje hitrost. Smo imeli Toyoto higlander 3,5V6 270 km, +avtomatiq , poraba od 9 do 10,7 litra. Max omejitev je bila 110 km/h.

Pol vidi? ta tud tam nimajo neke porabe, pa ?e speljujejo tako usrano, da jih pe? pehiti? ko preklopi semafor. :D

ps. Vedno so extremi.

 

Se pa upam strinjava, da za tak na?in vo?nje bi bil dovolj tud 1,8 al pa 2,0 motor in da je 3,0 ?isto metanje goriva v prazno, ?e posebej ?e zadeve sploh ne more? izkoristiti.

 

V Evropi ali pa po na?ih ovinkastih gore dole cestah pa se garant ne bo? peljal pod 10 litri/100km. Si predstavlja? porabo S to Toyoto v na?em re?imu vo?nje. 14-15 litrov po tamalem. :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Se pa upam strinjava, da za tak na?in vo?nje bi bil dovolj tud 1,8 al pa 2,0 motor in da je 3,0 ?isto metanje goriva v prazno, ?e posebej ?e zadeve sploh ne more? izkoristiti.

 

V Evropi ali pa po na?ih ovinkastih gore dole cestah pa se garant ne bo? peljal pod 10 litri/100km. Si predstavlja? porabo S to Toyoto v na?em re?imu vo?nje. 14-15 litrov po tamalem. :hohoho:

 

To ma? pa prav :bravo: , in se strinjam, povedat sem hotu da po ravnini tud avto z veliko kubiki in konji malo porabi.

 

Sam avto je pa vseen bil petarda, delal je burnout na vsa 4 kolesa, sam sem rabu 2 dni da sem izklopil TC sramezljiv .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No,zanimiva novi?ka za nas Mazda?e-tudi na? vrhunski ?portnik Peter Manko? bo vozil novo Mazdo 6. :bravo:

http://obala.net/novice/news.php?id=18674

 

Dobil pa bo crno bencin 2,5 ... so jo meli zadnjic na Gami v BTCju ze vso polimano, ko sem mel svojo sestko na servisu...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pismo v?eraj se je ena peljala nekaj ?asa pred mano nekaj ?asa pa sem bil potem jaz pred njo. Kako to lepo izgleda spredaj, ?eprav xenonke so pa bolj modre od Nissan Murana, ki ima serijsko zelo modre, da ne re?em ?e kar mote?e. :blink: Splo?no gledano je pa kot prej?nja 6ka eden bolj v?e?nih avtov. :rispekt:

Napisano

Pismo v?eraj se je ena peljala nekaj ?asa pred mano nekaj ?asa pa sem bil potem jaz pred njo. Kako to lepo izgleda spredaj, ?eprav xenonke so pa bolj modre od Nissan Murana, ki ima serijsko zelo modre, da ne re?em ?e kar mote?e. :blink: Splo?no gledano je pa kot prej?nja 6ka eden bolj v?e?nih avtov. :rispekt:

 

v celju videvam eno belo z top opremo :bravo: se pa stinjam s tabo in xenonom :D mater ma modre skor tk ko modre ledice :P but i like it :ljubezen:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Meni pa ta nova spredaj nikakor ne potegne. <_< Glih v?eraj sem eno gledal...

 

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Labi, pa ravno ti, ki si tolk ob?utljiv na objektivnost pri avtotestih daje? tako velik pomen AMS-ju. Nem?ki avto ?asopisi v ve?ini preferirajo (AMS in AB sigurno) lastne proizvajalce (predvsem VW koncern - poglej zmagovalce Audi, Passat in v Srednji klasi Golf, pri tamalih ?koda Fabija in ostareli Polo je bil cel ?etrti LOL no :hohoho: ) kot recimo v francoskih testih so na vrhu njihove znamke, pri kak?nem tretjem pa? nekdo drug.

 

?al ne morem dajati neko te?o temu testu, ker kot minus navajajo neko ?udno obna?anje pri ekstremnih manevrih in visokih hitrostih. Hmmm a je to odvisno od avta al morda bolj od gum.

 

Ne bom rekel, da je Mazda zdej za na sam vrha ampak je vseeno zanimivo, da zmaga 136KM avto pred ostalimi z vsaj 170KM in ve?. ?e bi bilo obratno bi ostalim o?itali, da imajo premalo mo?i ampak pr Audiju, ki je o?itno moral zmagati pa? to ni minus. :hohoho:

33112_1.png

Napisano

No pa ?e dva "zanimiva" testa na AMS, kjer so v vrhu vedno nem?ki avti (izjema je Opel, ki je tud pri Nemcih vedno ?rni ra?ek al je pa res tolk zani?, da si tud testerji ne upajo tolk manipulirat :hohoho: ) potem pa pridejo na vrsto vsi ostali ;)

 

 

http://translate.googleusercontent.com/tra...CU_7cGU39-c3itQ

 

http://translate.googleusercontent.com/tra...IeKlJ1NFSQJkKbQ

33112_1.png

Napisano

Labi, tmle pa je mazdojc res takratko potegnu! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.