Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

je mazda bol? a? :huh:

 

Nisem ljubitelj BMW avtov (vzrok zakaj ga ne bi imel), ampak sem pa vseeno moral poskusiti kako se pelje 509 konjev. Od Nemcev bi zelo zelo rad imel Audi S8 V10 5.2.

 

Mazda bi znala bit bolj?a, ?e bi ponujala serijo avtov z V10 motorjem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar sem sli?al reklamo, da v SEPTEMBRU v pralnici Autocommerce na Baragovi v LJ, operejo vozilo za samo 3?, mislim da je to kar konkretno ugodno, ?e ima kdo od vas umazanga stroja! :danzoman::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem totalno razturil na delovnem mestu! :danzoman:

 

Sicer pa ?e 2 dni in grem na 2-dnevni pohod po na?ih 2-tiso?akih! :jupiii::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obstaja realna mo?nost, da bom menjal zaposlitev! :danzoman::bravo:

 

P.S. - ?e nam pa zni?ajo pla?ico za 4 %, se pa FULL sekiram (po doma?e BMK), dam jim ?e dodatna 2 %, ?e si bo dr?ava s tem znatno in bistveno opomogla! :ljubezen::bravo::vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dons sem se celo dopoldne zna?al ve? ali manj nad Audiji :bravo: A6 3.0 tdi quattro, A1 120konjski-oba ?gal na polno :bravo: in Q5 na off roadu :bravo: ...z rally voznikom pa ?el en krog z Golf VI GTI...kar gre no :bravo:

 

A si bil na Vranskem?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prvi? v ?ivljenju kelnaru in ?e to na dnevu mladosti v jur?ku. Glede na to da sm naredu neki ?ez jurja prometa, mi je ?e mogl it :danzoman: je pa kar fintes in pol, ?e nima? za ?ankom nobenih izku?enj :glare:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vikend je bil odli?en, za finale je sledilo ve?erno kopanje v Nadi?i, v bli?ini Napoleonovga mosta! :ljubezen::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vozil CX-9 (celih 5km...) :bravo:

 

Pa ne v SLO??? ...drga? bi se pa tud jest rad vsedu v to ogromno kravo, res ?alostno da se ne prodajajo pri nas, Q7 in X5 sta lul?ka proti njej.

 

Huddaaa biach :)http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ne v SLO??? ...drga? bi se pa tud jest rad vsedu v to ogromno kravo, res ?alostno da se ne prodajajo pri nas, Q7 in X5 sta lul?ka proti njej.

 

Huddaaa biach :)http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2

 

Po bukaresti...z eno besedo tank...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fou? :hudicek:

Kak?na pa je zadeva, predvsem glede prostora zadej?

 

nisem sedel zadaj zgleda pa ko CX7 - samo ?ir?e + ?e ena klop zadaj zato je opti?no malo varke. Predvsem pa mi je sredinska konzola zelo nem?ko delovala.

 

Edino ?eprav je zadnji del veliko dlje kot v cx7 je avto bolj pregleden nazaj ker imajo ?ipe ravno linijo - se ne dvigujejo, isto zadnja ?ipa je bolj kvadratna kot v cx7

 

pa seveda vrrrrr 3,7L....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nisem sedel zadaj zgleda pa ko CX7 - samo ?ir?e + ?e ena klop zadaj zato je opti?no malo varke. Predvsem pa mi je sredinska konzola zelo nem?ko delovala.

 

Edino ?eprav je zadnji del veliko dlje kot v cx7 je avto bolj pregleden nazaj ker imajo ?ipe ravno linijo - se ne dvigujejo, isto zadnja ?ipa je bolj kvadratna kot v cx7

 

pa seveda vrrrrr 3,7L....

 

V6 itaq. :danzoman:

 

Jutri grem-o na GROBNIK ! :danzoman:

Naro?il neko elektronsko superduper foto igra?ko. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.