Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Evo da se pohvalim da je ?e en avto lep?i ko nov, lastnik pa se bos vozi naokrog :cheers::hohoho:

 

BTW ?megotova 3-ka je bila dele?na globinskega ?i??enja... Prvotno zaradi stropa ki je bil ?rn od neke masti, pol je blo pa vi?ka ?istila pa je se spucalo ?e sede?e pa vse tepihe :D

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravnokar odposlal po meilu, opis moje te?ave (v Splo?ni debati omenjen) na RS Tr?ni in?pektorat, matr vola! <_<:aaaaa:

 

?e koga zanima, mu lahko po?ljem po meilu, ker je zanimivo branje, pa tko (iz preventive), da se ?e kdo ne ope?e izmed na?ih vrlih Mazdilakarjev! :jupiii::hudicek:

 

P.S. - ?e kdo pozna kakega orng ma?ka - advokata, za podro?je avtomobilske stroke oz., da obvlada od?kodninske zadeve, naj mi prosim javi na ZS! :rispekt:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar sem v pisarni na?u en super va?en papir, ki se navezuje na Avto ?kofjlica (brez tega jim ne bi mogel ni? dokazat), oujea! :ouje::prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdele sem razposlal 6 meilov (predpregled pogodb o sodelovanju) bodo?im (verjetno) poslovnim partnerjem kluba, da bomo imeli na?im ?lanom kaj za ponudit! :jupiii::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?er mi kon?no uspel kon?at ?e en hud forumski podpis in baje se ga bo tut hmal dal vidt :bravo:

 

tut js delam na podpisu :bravo: ampak se ?e bo vlekl en cajt... :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Madonca, dons vozu en stroj, po dovgem ?akanju :D jutr ga pa prevzamem :bravo:

 

BRAVO DEC, tako se dela! :cheers::jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jap, dovh je trajal, sam je blo vredno :bravo:

za ostale pa poglejte moj nov podpis :bravo: (zahvala gre Baby Viper )

 

Opala opala, cestitke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.