Skoči na vsebino

Zarnice


LabiGT

Priporočeno sporočilo

 

 

Approaching the look of expensive HID lights

 

 

 

ej ej pocasi...ni treba bit uzaljen. (tud ostale ni treba zalit).

sam tale citat (angleski) je za halogenske zarnice tipa ala blue vision. to ni HID.

 

 

In se neki, ( v to sem 100% preprican): avtomatsko dvigovanje luci (in spuscanje) je na podlagi obremenitve avta. se pravi ce si sam v avtu in mas poln prtljaznik ti svetijo luci nizje (ker drugace bi svetile proti oblakom). Sej isto moras narest tud ce mas navadne luci, pri avtih je uno kolesce 0 1 2 3.

 

 

POPOLNOMA MAS PRAV OBE STVARI!!!!

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 150
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Guest Gostmimixtz

Pa tudi ?e si svetovni as kar se xenonk ti?e, ni treba mislit, da boga za jajca dr?i?, vsi drugi so pa neumni oz. neumni izpadajo. Je ?e mnogo pametnej?ih in bolj razgledanih od tebe, pa se ne obna?ajo tako trapasto

 

           

 

CCCCCCCCC mimixtz. Ne pisi stvari za katere nisi siguren ker izpades neumen.

A res ne more? mimo tega? Vsaka ?ast ti, ?e si tata mata na tem podro?ju, sigurno si vlo?il dosti dela in ?asa in $$$, samo...

Ne pri?akuj, da bodo zato vsi ignorirali tvojo samov?e?nost. Nih?e ni nezmotljiv in nih?e ne ve vsega. In tudi ni za pri?akovati, da bodo tule na forumu samo strokovnjaki.

Se opravi?ujem za tole, lahko moderatorji mirno izbri?ejo, itaq ne sodi sem. Je pa prav da veliki DON FILIPO tole vidi. Saj ne bom ve? smetil in debatiral v to smer.

DONFILIPO, lahko bi pa vsaj povedal, ?e se poleg ?arnic dobi adapterje in kako prakticira?, ali vgradi? samo kratko ?arico xenon ali obe? In kako je na tehni?nem?

Ali nisem ve? vreden tvojega ?asa?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala ti za tvoj ?lanek o xenonkah. Da pa RSENI?NO naredim konec zdaj ?e priznam, mojemu provociranju, pa ?e dokaz, da se tudi ti lahko zmoti? v OSNOVAH:

 

 

...Poleg tega pri prizigu se sprosti tok od 20.000-25.000V...

 

Tok in volti ne grejo skupaj. Pa ti zato verjetno noben ni rekel, da si butast izpadel, ali ne?

 

 

Upam, da sedaj razume?, kaj sem ti hotel povedati, saj ti na lep?i na?in ne morem. In ?e si mi kaj zameril, ?e odmeri, pa bo. ?e ne, pa? ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se tice toka in voltih je bil lapsus scripta- Vem da je napetost in da je tok v Amperih.

 

Tuki se ne gre za to da "boga drzim za jajca" ampak da si napisal toliko neumnosti da nisem mogel drugace regairati kot da to napisem. Poleg tega si se ti v svojem postu tudi zelo pametnega delal. In tudi vem da so drugi ki se se bolj razumejo od mene, a verjamem da sem na tem forumu med bolsimi o tej temi. Kar pa ne pomeni da se delam pametnega, ampak sm ti hotu pokazati da si v krvu. Moderatorjima ni treba tole brisat. Niti svoj post, ampak vedi da nisem samov?e?en. To lahko potrdijo vsi ki me poznajo.

Tebi pa ocitno gre v nos ce te kdo poniza. Bodi mosko pa si priznaj: "Ja, zajebu sm, nimam pojma a se delam faca in pisem neumnosti!"

TO SI TI!

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje ne se prepirat.

Jaz bom napisal samo tole, NEKAJ JE TEORIJA IN NEKAJ JE PRAKSA, med njima pa je vedno razlika.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ihaaa.. smo ?e na?li dva ki malo ve? vesta, zdaj se pa rajcata... :)

 

mheheh... hladno kri fantje... mobisuxizem na pohodu ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"Ja, zajebu sm, nimam pojma a se delam faca in pisem neumnosti!"

Vsak sam po sebi sodi. Pravkar si napisal dokaz, da si samov?e?en. Psihologija ti o?itno ni mo?na stran.

Ni mi pa problem priznat, da sem pa? napa?no napisal in sicer zgolj to, da se ra?unalnik prilagaja nasproti voze?im vozilom, kar v bistvu se s pomo?jo senzorjev na amortizerjih.

Tisto o stalnem preboju napetosti ?e ?akam na odgovor.

Butast sem pa mogo?e izpadel samo v tvojih o?eh.

In vsaka ti ?ast ?e enkrat, da obvlada? xenonske ?arnice. Jaz jih pa? ne, nekaj se mi sanja :D , vem in znam pa tudi kaj drugega. ?as bo ?e pokazal.

 

Poleg tega si se ti v svojem postu tudi zelo pametnega delal.

Mogo?e res, priznam. ?e vedno pa nisem bil do nikogar pokroviteljski, ?e ve?, kaj to pomeni. Sicer pa si s tem ''TUDI'' v citatu priznal, da si se tudi ti. :D Vsaka ?ast. Napredujemo. OK, oprosti, spet provociram, dejva raje nehat, ker RES nimam ni? proti tebi. Zdaj samo ?e jaz izzivam tebe in ti mene. Brez veze.

Res te prosim, ?e mi pove?, ?e dobi? poleg ?arnic tudi adapter, da pa?e v ?aromet.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne rabi? nobenega adapterja, ker ?e kupi? tako ?arnico da pa?e v ?aromet.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce hoces imati prave ksenoske zaromete rabis poleg zarnic tudi balast s starterjem (ignition) oz, vrjetno je to ta "adapter" o katerem ti pises. Tisto pa itak ne gre v zaromete ampak je nekje zunaj . Ne predalec. Najvec 20cm je lahko dolga visokonapetosna zica zaradi prebojev. Vse kar rabis je vedeti kaksno zarnico, oz. podnozje imas v svojem avtu (H1, H3, H7...) in po tem se zgledujes pri nkupu. Poleg tege naj bi se vedel koliksno "moc" v Kelvinih hoces (4000K - 10000K ali vec...) Temperatura pa ti daje barva. Cim vec je, bolj modra je. Nad 8500K gre proti vijolcni.

Ce kupis KIT dobis vse. Ce kupis samo zarnico, potem moras se ostale stvari, kar cenovno pride dosti drazje.

Se kaj?

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne ne, mislil sem na tisto, o ?emer je YavarYe pisal. Mislil sem namre?, da gre za nekak?ne ''univerzalne'' xenonke, ki se, da pa? pa?ejo v ''luknjo'' za H7, H4 pa mislim, da se tudi H1 uporablja pri nekaterih avtomobilih, itd. prilagajajo z nekimi vmesniki. Samo verjetno itaq to pride v po?tev samo za H7, ker ne vem, ?e bo ?el kdo v ?aromet ?e zaslonko montirat, da bikoristil pri H4.

In koliko je potem cena ?arnice z elektroniko vred?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kak pa je kaj na kratkih relacijah ko dosti pri?iga? in uga?a? lu?i, mislim ?ivljenjska doba.

Ksnonke naj bi imle zivljensko dobo tako kot avto, vendar jim prow prziganje in ugazanje skoduje. Ne priporoca se vec kot 3x na uro jih prizigati in ugasniti. Trebajo se dobro segreti in tudi ohladiti. Ce niso ohlajene se lahko zgodi da se celo ne bodo prizgale, oz. bodo utripale tako kot neonke. Vendar sm bral po forumih, da folk marsikaj dela z njimi, tudi blenda tako kot z dolgimi lucmi, pa so se vedno delale. Dejstvo pa je da jim to zagotovo skrajsuje delovno dobo.

Jst osebno jih ne prizigam do trgovine, ali trafike. Tudi ce, pol pazim da ji takoj ne ugasnem.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ena nora ideja.

Turbo timer za turbino.

Xeontimer za xeonke ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst osebno jih ne prizigam do trgovine, ali trafike.

Se te kar predstavljam... temna no?, ti pa okno odprto pa ven z baterijsko svetilko sveti?, ko se vozi? proti trgovini. :D

 

 

Aja, zdaj pa malo bolj resno - kakor sem jaz sli?al je ?ivljenska doba cca 2000 do 2500 ur, kar bi zneslo pri pribli?ni povpre?ni hitrosti 60 km/h menjavo pri pribli?no 120.000 do 150.000 prevo?enih kilometrih. A to dr?i?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst jih mam ze skoraj eno leto pa se vedno delajo. Druge komplete katere sem montiral, vsi se vedno delajo. Tako damas mogoce praw, mogoce pa zdrzijo se vec. :ph34r:

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer bo Don ve? povedal ampak vseeno. Zadeva zgleda takole: klasi?en (tazga mam tudi jaz) xsenon sistem ima xsenonske zgolj zasen?ne lu?i (kratke) in v drugem modulu klasi?ne (halogenske) dolge lu?i s katerimi tudi blenda? in po ?elji brez ?kode vklaplja? ali izklaplja? dolge lu?i saj kratke (xenonke) non stop gorijo.

 

Pri Bixenonih pa naj bi bilo takole (nisem 100% prepri?an) ampak skrbi za preklop med dolgim in kratkim snopom zgolj "zaslonka/blenda/prepreka/maska", ki fizi?no prepre?i (kratke) zgornji del svetlobnega snopa oziroma sprosti (dolge) ves svetlobni snop iz lu?i. Te lu?i niso primerne za blendad drugim avtomobilom, ?e so ugasnjene oziroma je priporo?ljivo, da se vozi? okrog s pri?ganimi kratkimi (no ja saj pri nas je to itak v zakonu) in v bistvu blenda? zgolj s tisto zaslonko, ki se spu??a in dviga.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim kako pa je s tem da jih ni dobro pri?gati na uro ve? kot 3x, kaj ko se vozi? z dolgimi lu?mi in vsake toliko cajte ko ti pride kdo nasproti mora? pri?gati kratke.To mi ni jasno.

Boss je vse povedal tako kot treba.

Bistvo je da ja imajo vsi novejsi avti locene dolge in kratke luci. Ko priziges dolge, kratke ostanejo prizgane in s tem ne jebes ksenonskih zarnic, poleg tega pa je vidljivost se boljsa. Razen pri Fiatu. Tistim se kratke ugasneje ne glede na to da imajo locen sistem (Bravo/a, Marea...)

Bi-xenon pa je v bistvu tisto kar je napisal Boss, ampak le v cenejsi razlicici. Pravi bixenon pa ima tudi dolge luci narejene na tak nacin kot so navadne xenonke, le da je z njimi mogoce blendati in jim to ne skoduje. Tudi segrevanja ne rabijo ampak trenutno dosezejo svoj maksimalni intenzitet. Do sedaj to ima le Mercedes in Porsche (tudi oni so bixenon razvili do potankosti). Vecina ostalih avtov ima klacisen bixenon kateremu se le zaslonka/maska premika z pomocjo elektromagneta. In to je vse.

 

Boss majstr si :)

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...
  • 1 leto kasneje...

vceri sem spet zamenjal zarnice, tokrat sem dal preizkuseno varijanto: philips blue vision. Te so dalec najboljse...res super svetijo

do vceri sem mel pa Philips Night Guide, pa mi niso bile tako vsec kot blue vision.

Tako da, od zdaj naprej samo Blue vision :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kak?na pa je kaj cena?

 

Jaz imam trenutno osramove silver star.. malo se pozna na svetilnosti ampak toliko kot je prikazano na sliki pa res ne..

 

klikni me ne?no

 

Nevem ?e sem edini ampak te lu?i na ba (f,c) se mi ne zdijo ravno svetla stran tega modela..

se mi zdi da zlo slabo svetijo..

 

so pa H1 ?arnice za kratke lu?i in H4 za dolge se mi zdi..

So pa dolge lu?i popolnoma druga plat.. te svetijo res kot treba.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.