Skoči na vsebino

zakaj vecji diski primejo bolje kot mejhni

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

torej, v cem je fora da vecji disk boljs prime kot manjsi disk?

ker ko kolo blokira tako al tako blokira, samo zakaj boljs upocasnjuje vecji disk? gotovo kdo ve kaj fizicno botruje temu, to me malo mede

Napisano

moja logi?na razlaga je, ker je ve?ji disk ve?ja povr?ina, ve? trenja.preprosto.predstavljaj si ?isto majhen diskec, ?e ustavu se ne bi.

Napisano

Jst bi reku da je ista fora z gumam-ve? tekalne povr?ine ma?, bol se dr?i ceste. Tuki pa ve? diska ma?, bl prime :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano
  je nisde napisal:

Jst bi reku da je ista fora z gumam-ve? tekalne povr?ine ma?, bol se dr?i ceste. Tuki pa ve? diska ma?, bl prime :D

 

Kratko in jedrnato in resni?no-ve? kot je trenja ,bolj grabi.In ve?ji kot je disk bolj se hitro ohladi in je bolj efikasen(se ne pregreje tako hitro).

 

 

Napisano

sedi 5 :bravo::bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kot vemo je navor (moment) sila krat ro?ica (M = F X r). Torej se pri isti sili z ve?anjem ro?ice premo sorazmerno ve?a navor.

 

V tem primeru je ro?ica polmer diska, torej se z ve?anjem diska ve?a navor, kateri zavira avto.

Napisano

jimmy je dal pravilen odgovor

ker ce mas iste ploscice itak bo povrsina trenja ostala ista...

pa ni receno, da so vecji diski plus (vecja temperatura, vecja teza nevzmetenih mas)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ne, ima pa 3 cilindre in turbino, pa pol mlajšega voznika za volanom  
    • A ta ima napako na motorju? Ker tolk razlike, če je šlo za isto pot in isti način vožnje pač ne more biti.
    • To so lokacije kjer sem preživel večino otroštva  
    • Definitivno glej v Nemčiji. Pri nas prodajalci očitno menijo, da je zadeva iz zlata. 1.5 motorja sam skoraj ne bi gledal, res pa da, imam na NC podobno konjažo in nimam ogromnih problemov s tem, po 13 letih izkušenj.   Prav nekih kritičnih stvari na NDjkah ni. Je res odlična serija. Gledaš pa stvari, kot jih gledaš pri vsakem rabljenem avtomobilu. Olje, kilometri...itd. Te težave z menjalnikom so govorica ja, ampak od kje izvira ne vem. Nisem še zasledil, da bi imel kdo v Sloveniji kakšne ogromne težave z menjalniki. Res pa, da večina ljudi sedaj kupuje ND2 z G184 motorji. Mogoče so te govorice na podlagi tega, ker je menjalnik slabši kot na NC seriji in ima nižje tolerance, kar pa vpliva vzdržljivost na dirkah in raznih autocrossih. Usnjeni sedeži se obnesejo čisto odvisno kako kdo skrbi za njih. Če ne skrbiš za njih tudi Nepalsko usnje ne bo zdržalo. Oprema je načeloma tudi od tebe odvisna kaj bi rad. Načeloma so pa vse opreme v tej generaciji kar lepo opremljene s tempomati, avtomatsko klimo, gretjem sedežev. Nakup iz Nemčije? Meni so dilerji priporočali nakup samo od pravnih oseb oz. avtohiš. Ker imajo Nemci strožje zakonodaje in se avtohišam ne splača nategovati folka.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.