Skoči na vsebino

Mx6- 4ws ?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No zdej pa ne vem al sm jst butast al kaj ... na youtube sem zagledal reklamo za mazdo mx6 "?e iz cajtov"...4ws ? prvi? sli?im :ne vem: :ne vem: :ne vem: samo 2.5 model al kako ? al se ze 1 leto vozim z 4ws avtom okol...n? jasn vglavnem.

 

 

Kdo kej ve? ve ?

 

Lp, COBO

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

Vem da ma preludka 4ws, za mazdo pa ?e nism sli?u. ?ist mo?no da ma (ampak najmo?nej?i motor), usaj tko je pr prelude.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

4ws, so imele nekater 626 z 4X4 pogonom ni pa nujno da so bile 4X4, za mx-6, pa prvi? sli?im, razen ?e je kdo ?aral in to prestavil v mx-6.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Reklamo na linku ni nih?e pogledal ? :) Zato me predvsem zanima zakaj bi na uradni reklami pisalo 4ws. Poleg vsega me je pa ?e novi sodelavec ko je zvedel da imam mx6 takoj vpra?al " a pa je hudo ko se vsa kolesa premiakjo"...zato mi tut ni n? jasn...

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

pomoje bi moral imeti kak?no lu?ko v ?tevcu :ne vem:

 

sem pogledal reklamo, mogo?e so imela pa samo na japonskem 4WS, pa 929 so imele tudi 4WS

 

 

druga?e pa avto zadaj dvignit pa kolo dol in mal pregledat not :D

Napisano

2000R? To bi mogo?e pomenilo lahko celo 2.0? Razdret in prevriti kako je sestavljen zadnji konec. Kot je napisal Marko.

 

Je pa velikokrat tako, da imajo JDM (Japan Domestic Market) modeli fuul ve? opreme kot ostali svet. Tako ima ?isto naprimer JDM Nissan 100NX opcijo po vi?ini nastavljivega podvozja iz fabrke, airbage, ter predal za de?nik v boku (ko odpre? vrata)... Skratka Japonci so egoisti. :P

Napisano

2000R? To bi mogo?e pomenilo lahko celo 2.0? Razdret in prevriti kako je sestavljen zadnji konec. Kot je napisal Marko.

 

Je pa velikokrat tako, da imajo JDM (Japan Domestic Market) modeli fuul ve? opreme kot ostali svet. Tako ima ?isto naprimer JDM Nissan 100NX opcijo po vi?ini nastavljivega podvozja iz fabrke, airbage, ter predal za de?nik v boku (ko odpre? vrata)... Skratka Japonci so egoisti. :P

 

Evropejci pa dobimo prst v rit od opreme :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Reklamo na linku ni nih?e pogledal ? :) Zato me predvsem zanima zakaj bi na uradni reklami pisalo 4ws. Poleg vsega me je pa ?e novi sodelavec ko je zvedel da imam mx6 takoj vpra?al " a pa je hudo ko se vsa kolesa premiakjo"...zato mi tut ni n? jasn...

 

 

Cobo jaz mislim da nima? 4ws, vsaj v dveh letih lastni?tva nisem ugotovil da bi ga naj imela!!! Druga?e pa po reklami sode? mislim da je to mo?no samo pri V6 razli?ici, je pa res daq je tista 2000 oznaka tudi malo hecna???? :blink:

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Nimamm nimam :> sm ?u namensko motat :> Tok bolj?...poznam par lastnikov prelud ki so mastne dnarce od?teval ko je ?lo kaj narobe.

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

4WS je itak strel v prazno in se za to ni prijel tako, da si lahko kar zadovoljen da tega nima? ;)

33112_1.png

Napisano

Evropejci pa dobimo prst v rit od opreme :D

 

Mah bod vseu d se to ne dopla?a! :danzoman::hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

4WS je itak strel v prazno in se za to ni prijel tako, da si lahko kar zadovoljen da tega nima? ;)

 

Ni res, mora? probat in ko se navadi?, se ti zdi da se sploh ne zna? ve? peljat brez.

Sicer ?e nagaja, pol je sranje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja ampak res, ?e bi bla tole nevemkaka oh in sploh inovacija, bi mel tut k?ni nem?ki orng vozovi pol tole notr! <_< :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ja ampak res, ?e bi bla tole nevemkaka oh in sploh inovacija, bi mel tut k?ni nem?ki orng vozovi pol tole notr! <_< :ne vem:

 

So preponosni nase, da bi kaj skopiral od japoncev, to je za vsako stvar, zato raje kaj drugega potuhtajo, da jim japonci ukradejo izbol?ajo in nam nazaj prodajo, cnej kot nemci.

Je pa imel citroen v ZX-u nekaj podobnega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ciko boy...ki ima X9 2.5 mi je neki govoru da naj bi njegov avto mel 4WS, pa da mu ze pokajo nekatere stvari vzadi (koncniki itd.)

 

Bo sam potrdil... :P

:)
Napisano

Ciko boy...ki ima X9 2.5 mi je neki govoru da naj bi njegov avto mel 4WS, pa da mu ze pokajo nekatere stvari vzadi (koncniki itd.)

 

Bo sam potrdil... :P

 

Nima lahko mi beliva?, ker pol ko bi na mestu zavil do konca bi se mu tudi obrnila kolesa zadaj.

Poka mu pa ker je njegova celotna karoserija bolj boga. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

dej bo tole mal mim (OT) ane ampak js osebno sm za 4ws ... ob?utek je zakon :D glede mx6 pa ne verjamem

za 4ws :P ali pa? ...

Napisano

Ni res, mora? probat in ko se navadi?, se ti zdi da se sploh ne zna? ve? peljat brez.

Sicer ?e nagaja, pol je sranje.

 

Sam zakaj so potem to zadevo za?el opu??at? Predrago?

 

 

 

So preponosni nase, da bi kaj skopiral od japoncev, to je za vsako stvar, zato raje kaj drugega potuhtajo, da jim japonci ukradejo izbol?ajo in nam nazaj prodajo, cnej kot nemci.

Je pa imel citroen v ZX-u nekaj podobnega.

 

?e se dobro spomnim so imeli pri Citroeno tole malce druga?e u?timano - ni bilo aktivnega krmiljenja ampak pasivno glede na obremenitev zadnje obese or smth.

33112_1.png

Napisano

Sam zakaj so potem to zadevo za?el opu??at? Predrago?

?e se dobro spomnim so imeli pri Citroeno tole malce druga?e u?timano - ni bilo aktivnega krmiljenja ampak pasivno glede na obremenitev zadnje obese or smth.

 

Verjetno cena in zarad folka, ki je zapel v kak robnik inpotem je bilo cel kup $$$.

 

Citroen, tam se ni obra?alo vsako kolo zase ampak se je kar cela prema premikala.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.