Skoči na vsebino

Oz titan

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

http://www.avto.net/foto/1494110/3.jpg

 

Me zanima kje bi zvedu na katere razmike vse pokrivajo tele luknje. Kajti 5x114 ni ravno mikavna dimenzija. Glede na to da je 10 lukenj verjetno ne pase le na to...

 

To foro imajo ponavadi Amerosi tam ?ez.To je pa po mojem res,da pokrivajo ve? dimenzij naenkrat.

 

 

Napisano

sem mel oz titan...

sam zdaj se ne spomnem na katerih avtih pasejo vse....

jih je blo kar nekaj....renault laguna (nova), neki volvoti, ne spomnem se vec

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Take videvam skoraj vsak dan, takrat ko jih vidim jih tudi uporabljam :D .

Objavljena slika

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ej ce mas un listek od felten mu ga skeniraj pa dej sem seznam vseh moznih variant za luknje...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

COL: 17

J: 7

ET: 50

Premer sredinske luknje: 67 mm

Razmak med vijaki: 5x114,3

 

A tole bi slo na mojo mx6ko ? tale ET 50 me najbolj zanima... So pa original plati??a od mazde 6.

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

bi slo ja, nc skrbet

sam sem skor preprican, da bo lega boljsa s prejsnjimi feltnami

zakaj: ker imajo manjsi ET (kar pomeni, bolj navzven kolesa, boljsa stabilnost) in pa sirina 7.5, kar pomeni, da ni bilo balon efekta na gumi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jst sm pa dans porajtu k sva mela s kolegom avta skp parkerana da ?irina feltne astronomsko vpliva na izgled oz. "?irino" gume. Ona ma gume 185 na 6,5j feltnah, jst pa 205 na 6j feltnah in moram re?t da ni vidt da mam jst 205 <_<

Treba ene 7j dobit pol pa bo :D

Pardon za off

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

JA 215 itaq nebi mel dolgo gor. Cilju sm bolj na205/40 varjanto...Balon efekt sux big time... No bomo vidlice se bo izslo.

 

Lp, COBO

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

Ona ma gume 185 na 6,5j feltnah, jst pa 205 na 6j feltnah in moram re?t da ni vidt da mam jst 205 <_<

Treba ene 7j dobit pol pa bo :D

 

Kere so to feltne :ne vem:

 

COL: 17

J: 7

ET: 50

 

Kaj so cole vem. Kaj je J pa ET?

J je ?irina feltne?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

za J vsi mislijo, da je sirina feltne ampak ni. J ti pove da ima rob feltne enojni zakljucek in zgleda kot crka J nekak...

ET =einpresstiefe (offset) - pa to sem ti 100krat povedal kaj je...no ET je razdalja od sredine feltne do tam kjer pridejo vijaki (ce pogledas feltno iz prereza)...manjsi ET, bolj navzven strli feltna, vecji ET bolj noter je...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

za J vsi mislijo, da je sirina feltne ampak ni. J ti pove da ima rob feltne enojni zakljucek in zgleda kot crka J nekak...

Ja kaj pa pol pomenijo ?tevilke poleg J? Kako pol pride do balon efekta?

 

ET =einpresstiefe (offset) - pa to sem ti 100krat povedal kaj je...

Ja no ?e pa pozabm sramezljiv sej se mi je zdel <_<

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

gremo en primer od zacetka

 

za gume: 205/55 16 91 VR, 205 je sirina v mm, 55 pomeni profil je visok 55% od 205, torej 205 * 0.55 = 112.75mm, 16 je premer luknje gume v inchih (colah); 16*2.54= 40.64cm, 91 indeks noslilnosti; 91 je 615kg (torej ena guma zdrzi 615kg), V je indeks hitrosti, V je do 240 km/h, R radialna (po mojem nepotreben podatek)

 

za feltne: 16X7 JJ 5x114.3, 67.1mm, ET50 ponavadi so taksni podatki: 16 je premer kolesa v inchih, 7 je sirina kolesa v inchih, JJ zakljucek roba feltne JJ pomeni dvojni rob, 5x114.3 = 5 lukenj, ce jih das skupaj v obliki kroga, je potem premer takega kroga 114.3mm, 67.1mm je premer sredinjske luknje kolesa, ET je offset kolesa...

 

balon efekt je takrat kadar je guma presiroka za sirino feltne...

vedno je bolje imeti sirso feltno in ozjo gumo kot pa ozko feltno in siroko gumo

recimo: za 7" sirino je idealno 195 in 205 guma, za 7.5" pa 205 in mogoce se 215...

 

se en podatek, ki ga tezje dobis je teza kolesa, ki je pomembna, ker mora biti feltna cim lazja (nevzmetene mase v avtu so tiste, ki ti vpocasnijo pospeske)

 

evo a je boljs zdaj? :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sem skor preprican, da je tako...

lahko pa ce ti ni prevec dela, gres do spana in jih vprasas po tem listku felten, kjer so navedeni avti na katerih pasejo...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vozi kar imaš...  Od lastnika 13 naprej glej bencinarja... To je MOJE mnenje. 
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.