Skoči na vsebino

Servis Mazda 6 pri 140.000km


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 97
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

ce bi ti vedu, kok tezko se upiram vecjim feltam...jao prava muka...

ce se ne bi peljal tja kamor se peljem bi imel cisto drugacen "set up" podvozja :(

 

Ampak,baje da ni dobro dat gor samo fedrov,ker z ?asom za?nejo udarjati v vsaki ve?ji luknji. :whatever:

Zmagovalna kombinacija naj bi bila:Eibach+Bil?tein(al kako se ?e napi?e).

Pol je m6 kot gokard.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tko je: ce das na navadnem podvozju zelo velike feltne in ful siroke gume, bo "handling" avta slabsi...

zato je smiselno dat se trse fedre. Ce so kvalitetni (npr. eibach) ne bojo nic udarjali - ker ne smejo.

CE pa das se trse amortizerje si zmagal :bravo:

Zdaj se to: ce das na navadnih gumah samo nizje fedre spet nisi nic dosegel..

trsi amortizerji pa osnovne gume je veliko boljsa kombinacija...si upam rec, da mogoce se celo najboljsa (ce upostevas vse kompromise)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ja in kaj je bilo narobe s tem ?altanjem... 10 sekund do 100 ? Saj to je OK... ?e ga bo? nabil v obrate ne bo? imel bolj?ih pospe?kov temve? slab?e.

 

Sem probal in eno in drugo in ?e ?altam pri 4.500 sem slab?i za sekundo in pol kot pri prestavljanju pri 3.500 s tem, da tretjo prestavo potegnem ?ez 100, da ne zgubljam s prestavljanjem v ?etrto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
    • @Gor43 čestitke za nakup. Velik varnih km   Verjetno boš od večine dobil odgovor, da je ta motor zanesljiv, verjetno malce zamorjen, prešvoh za večino. Tko da veselo vozi, servisiraj pa bo
    • V pričakovanju novih notranjih vrat in ploščic..mislim vse je že tu. Drug teden pride keramičar ploščice položit     Pa okol okn skitat do konca in pobelit vse
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.