Skoči na vsebino

Merilnik pritiska olja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ?e je ?e kdo montiral merilnik pritiska olja (ali ?e zna)?

Na ebay-u sem na?el tak merilnik, kjer pi?e, da je vse v kompletu: merilnik + senzor KLIK

Ne vem zakaj se mi zdi, da to vseeno ni tako enostavno. Kam se motira senzor? K oljnemu filtru? Al na karter? Na A3M-ju so rekli, da rabi? poleg merilnika ?e adapter.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Zanima me, ?e je ?e kdo montiral merilnik pritiska olja (ali ?e zna)?

Na ebay-u sem na?el tak merilnik, kjer pi?e, da je vse v kompletu: merilnik + senzor KLIK

Ne vem zakaj se mi zdi, da to vseeno ni tako enostavno. Kam se motira senzor? K oljnemu filtru? Al na karter? Na A3M-ju so rekli, da rabi? poleg merilnika ?e adapter.

 

Ti bo mare zrihtal, k je simpl k svina.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zdej kak?en je adapter kako izgleda?

lahko se dobi tudi vmes ki se na?ravfa tam ko je filter za olje in potem gre ven za filter in za pritisk

 

Takole pi?e KLIK

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Montira? senzor v karter.Ponavadi pri teh senzorjih z ebaya je senzor isto?asno kot ?ep za izpust olja in se namesto njega pri?raufa noter.Adapter da bi ga dal med filter bo? te?ko dobil ,skoraj nemogo?e.

 

 

Zakaj pa rabi? to, to pride v upo?tev ?e dirka? na progi cel ?as in ?e ima? turbino ,ker turbina takoj zariba ?e zmanjka olja.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ja meni se pa ne zdi tako da ga lahko uporablja? sam na dirkah!!!

Pa? nekaterim so ?tev?ki v?e? in ?e malo bol?i vbogled kaj se dogaja z motorjom!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ja meni se pa ne zdi tako da ga lahko uporablja? sam na dirkah!!!

Pa? nekaterim so ?tev?ki v?e? in ?e malo bol?i vbogled kaj se dogaja z motorjom!!!

To?no tako :bravo:

 

Montira? senzor v karter.Ponavadi pri teh senzorjih z ebaya je senzor isto?asno kot ?ep za izpust olja in se namesto njega pri?raufa noter.

To v karter ne bo ?lo! Pol bi tist adapter (?ldruckgeber und Sensor) visel pod karterjem in komi ?akal da kam nasede?.

 

Ne vem, mogo?e ga da? tja kjer je stikalo za pritisk olja. Tko sem mislil, od?teka? kable stikala za olje in priklopi? tja kable od digitalnega merilnika pritiska olja in to je to. Sam ni glih tko ne :ne vem:

 

 

zdej kak?en je adapter kako izgleda?

lahko se dobi tudi vmes ki se na?ravfa tam ko je filter za olje in potem gre ven za filter in za pritisk

 

Na sliki. K filtru za olje tud ne gre.

post-245-1190562473_thumb.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Zakaj pa rabi? to, to pride v upo?tev ?e dirka? na progi cel ?as in ?e ima? turbino ,ker turbina takoj zariba ?e zmanjka olja.

 

Ja in ne. Recimo ?e ne drugega bo vedel ?e ima ?e vedno zdrav pritisk olja v Autodati naprimer lahko preveri? kak?en pritisk olja mora imeti tvoj avto) obenem bo vedno vedel kaj se dogaja z motorjem. Res pa je, da ?e bolj kot to pride prav ?tevec temperature olja, to je pa nekaj kar bom prej ali slej dal v svoj avto.

Kam se pa montira tale senzor bi ti pa mogo?e vedeli povedati v A3Mu, Techno Racingu, Kiss tuningu itd.... :P Tam konec koncev tudi prodajajo tak?ne zadeve in jaz bi ?el na tvojem mestu vseeno preveriti cene pri njih. ;)

Napisano

Kupi se adapter, kot za recimo intercooler olja, ki se pri?raufa tam ko je filter za olje. Sam tak okrogu je...2cm. Sam tist je bol mi?len za hladilnike olja. Druga? pa se lahk v?raufa tam ko je za pritisk olja...

:)
Napisano

Kupi se adapter, kot za recimo intercooler olja, ki se pri?raufa tam ko je filter za olje. Sam tak okrogu je...2cm. Sam tist je bol mi?len za hladilnike olja. Druga? pa se lahk v?raufa tam ko je za pritisk olja...

 

Ja samo ta adapter je za mehanske merilnike. Tu je potrebno montirat ?e cev do senzorja. To je 'nevarno' za iztekanje. Zato sem se odlo?il za elektronskega.

Pa ?e zdej ne vem zakaj noben proizvajalec ne poka?e 'instalation instructions' :ne vem: al jih jaz ne nejdem na net-u.

post-245-1190573204_thumb.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ker je otro?je lahko :hohoho:

Kaj to?

 

ne vem...zaka to sploh rabis?

Zato, ker so V6 zelooooo ob?utljivi na low nivo olja, pa ker so mi ?tev?ki v?e?, pa ker mam lepe okrogle zra?nike idealne za ?tev?ke, pa ker imam trenutno v enem digit. merilnik zunanje temperature k je ful grd, pa ga je treba z ne?im zamenjat, pa ker mi ne dela temperatura vode, pa bi dal not ?e temperaturo olja, pa ?e kej bi se najdlo ;) ...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kak to da ti ne dela tolk stvari na armaturi?

 

Ob?utljivi na nivo olja? Moj motor ima 300k km, pa dela ?ist ok brez merilnika. Sej ima? lu?ko ko ti zasveti da ni dost pritiska...Sicer se mi ?e ni pri?gala, tak da... Ima? pa skoraj 1 liter od min do max za olje, tak da ?e ga redno kontrolira? ni panike.

 

Je pa res, da je lepo :ouje:

 

Monta?a? Pa poskusi s tujimi forumi, googlom itd... da ne bom zej jst al pa kdo drug iskal, da bom lahk tebi povedal.

 

Priporo?am probetalk.com

 

:bravo:

:)
Napisano

Kak to da ti ne dela tolk stvari na armaturi?

Ko sem not dajal plazma ?tevce sem polomil ?tevec za temperaturo :( in obratomer (dela samo prepo?asi).

Kupim ?tevce za MX-3 V6 facelift. Pozna? koga poceni?

 

Monta?a? Pa poskusi s tujimi forumi, googlom itd... da ne bom zej jst al pa kdo drug iskal, da bom lahk tebi povedal. Priporo?am probetalk.com

 

Sej v tem je problem, da ne najdem nikjer <_< Bom probal ?e na probetalk.com

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

www.acuraworld.com/index_files/diy/unproc/integra/oilpressure.doc

najdu po 2,345 sekunde iskanja na googlu. A bo zadost?

 

Ja sam to je za mehanski merilnik. Tega ne bom montiral ker je preve? dela in nevarnost izlivanja olja!

Jaz i??em navodila za monta?o elektronskega merilnika! Brez dodatnih cevk za olje!

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Evo mislim, da sem najdu link Oil press gauge instalation instruction

Se pravi odklopi? in odvije? elektronsko stikalo pritiska olja. V luknjo navije? senzor in ga pove?e? na ?tevec. ?e se navoj senzorja ne ujema z navojem v bloku motorja (odvisno od avta), kupi? ?e '1/8" female pipe to 1/4" male pipe fitting'.

Zdej moram sam ?e preverit, ?e imam dovolj placa za senzor, ker teli V6 so ?ist na knap <_<

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

V6 motorji majo fuuul placa...verjem :P ker je motor u bistvu za en valj kraj?i :D je pa res, da je pri po?arni steni mal sti?an, sam tam tak ni ni? "pomembnega"...

:)
Napisano

Evo mislim, da sem najdu link Oil press gauge instalation instruction

Se pravi odklopi? in odvije? elektronsko stikalo pritiska olja. V luknjo navije? senzor in ga pove?e? na ?tevec. ?e se navoj senzorja ne ujema z navojem v bloku motorja (odvisno od avta), kupi? ?e '1/8" female pipe to 1/4" male pipe fitting'.

Zdej moram sam ?e preverit, ?e imam dovolj placa za senzor, ker teli V6 so ?ist na knap <_<

 

tak lahko naredi? ja ,samo lu?ka za olje ti na armaturki ne bo ve? delala.Saj potem je tak ne rabi? ve?. :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Montira? senzor v karter.Ponavadi pri teh senzorjih z ebaya je senzor isto?asno kot ?ep za izpust olja in se namesto njega pri?raufa noter.

 

Ti pa se res spozna? :bravo: . Kak?en ima? ti tlak olja v karterju ? :D Jaz ga nimam, ker imam minimalni podtlak. :blink:

 

tak lahko naredi? ja ,samo lu?ka za olje ti na armaturki ne bo ve? delala.Saj potem je tak ne rabi? ve?. :)

 

Vse lahko ostane, tudi lu?ka ki je ?e vedno zelo pomembna.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ti pa se res spozna? :bravo: . Kak?en ima? ti tlak olja v karterju ? :D Jaz ga nimam, ker imam minimalni podtlak. :blink:

Vse lahko ostane, tudi lu?ka ki je ?e vedno zelo pomembna.

 

v karterju za temperaturo olja sem mislil,( ker je tam najve?ja koli?ina olja in je relativna temperatura najbolj merodajna), ?e je napisal da bo imel komplet ?tevcev.Lu?ka lahko ostane, samo bo vedno gorela v takem primeru .Prej?nji senzor je kot stikalo ki pri dolo?enem pritisku se vklopi-izklopi, tu pa se veli?ina spreminja glede na tlak.Ni samo tako enostavno kot si eni zami?ljajo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

v karterju za temperaturo olja sem mislil,( ker je tam najve?ja koli?ina olja in je relativna temperatura najbolj merodajna), ?e je napisal da bo imel komplet ?tevcev.Lu?ka lahko ostane, samo bo vedno gorela v takem primeru .Prej?nji senzor je kot stikalo ki pri dolo?enem pritisku se vklopi-izklopi, tu pa se veli?ina spreminja glede na tlak.Ni samo tako enostavno kot si eni zami?ljajo.

 

Temperaturo bi lahko meril v karterju, to ima? prav.Lu?ka pa nebi svetila, ?e vgradi? "T" kos in v eno stran da? tipalo tlaka v drugo pa tla?no stikalo olja in glej ga zlomka lu?ka dela tako kot prej, in manometer nam ka?e tlak olja. To sem imel ?e v ?asih yugotov vgrajeno. Drga?e pa je skrajno neumno odstranjevanje stikala in lu?ke za tlak olja, ker je normalno da prej opazimo rde?o lu?ko kot pa da nam je kazalec za tlak olja padel pod normalo, razen ?e ga kontroliramo ve?krat kot za hitrost, kar pa pomeni da ne opazujemo vozi??a in lahko pripelje do ...

 

 

 

Aja dobi se tudi manometri z vgrajenim tipalom za temperaturo olja in tako ima? 2 in 1. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.