Skoči na vsebino

kateri novi avto vas najbolj "boli v o?eh"


KAALman

Priporočeno sporočilo

napi?ite, kateri avto vam je padel v o?i kot nekaj khm... neprivla?nega ?

 

Renault Laguna 3. generacije... od spredaj na cesti zgleda kot neka ?udna spaka... again...:)

 

post-11-1192947676_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 50
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Glede lagunce se kr strinjam (nasploh je z mojga vidika ?alostno da od zadnjih generacij Renoja mi je najbl :ljubezen: sloviti peglezn, k mi ni lih u?e?, no ostali so pa ?e bl u curi) :hohoho: , zdele mi je pa najprej padu na pamt P?o 1007, to mi je res obupna oblika! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sm enkrat vidu enga tip?ka k se je prpelu s Peđojem 1007, pa se lepo parkera, stisne knofk da mu "gospod avto" odpre vrata tej prelepi gospodi?ni, nakar vs ponosen stopi vn iz avta in seveda preponosen na svoje GEY vozilo spet stisne knofk in gleda ?udo tehnike, kako na njegov ukaz zapera vrata. Mislm za kozlt.

Mej je pa osebno za kozlt citroen C6, ogabno nagnusen limuzinksi voz. Deluje mi k da bi fasu bolezn pa zdj ful misle kok je hud :hohoho:

 

?e dokaz:

post-657-1192976528_thumb.jpg

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Citroeni niso avtomobili, ki bi takoj privlekli s svojo "lepoto", zato imajo svoj krog ljubiteljev, oziroma uporabnikov. Tudi sam jih dolga leta vozim, zato, ker nudijo udobje, ki ga lahko do?ivite le pri dragih limuzinah. Zadnje ?ase so zajadrali v neko posebno estetiko, ki tudi meni ni po godu. C6 me ne navdu?uje najbolj in je za mene dale? od sicer ne preve? uspe?nega XM-a, vendar je noter presti?en in na nek na?in potujo?a dnevna soba opremljena z visoko tehnologijo. Verjetno bi Nisde razmi?ljal druga?e ?e bi opravil dalj?o testno vo?njo, ?eprav je zelo verjetno, da tudi takrat ne bi postal tvoja ?elja.

 

Nekoliko druga?na pesem pa je najnovej?i C5, mislim, da je ta nekoliko bolje zadel obliko, ki bo v?e?na ?ir?emu krogu ljudi, ?e prav ne verjamem, da bo v?e? zumovcem, od katerih mnogi ne veste, da so po novem, vsaj pri dizel variantah v sorodu s PSA. Zadnje ?ase sem vozil razne dokaj mo?ne dizle z muli jet motorji. Zanimivo je to, da me je najbolj prepri?al ta ?ibek motor 1.6 (HDI, TDCI, CDI). Ima samo 90 ks, vendar ima? ob?utek, da vozi? najmanj 110Ks, zato je 90 Ks Focus veliko bolj ?ivahen, kot bi pri?akoval. Na avtocesti dose?e? kot za ?alo 160 km/h. Tak motor imajo tudi manj?e mazde in verjamem, da so njihovi lastniki zelo zadovoljni, ?e posebej z njihovo ?ejo 4-5,5 l/100km. Tista druga plat pa je, da na slabi podlagi, v primerjavi s hidroaktivno vzmetenimi citroeni ,trese kot lojtrski voz :whatever::whatever::whatever:

post-483-1192985391_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

eni citroeni so meni prav hudi...

novi C6 recimo mi je dosti vsec...crn seveda

potem pa zame osebno legenda xm, pa zaba, xantia...

 

drugace pa sem peljal C5 (2.0hdi 109km) v pristino in ni tok udoben kot mazda6...

1. premehki sedezi (cez 500km zacne rit bolet)

2. volan neobcutljiv in ti zre zivce na taki dolgi poti

3. v slabem delu poti (kjer je veliko lukenj in tega) se kar posteno trese (medtem ko lukenj ali pa kakig drugih nepravilnosti na avtocesti sploh ne cuti)

 

ima pa nizjo porabo kot mazda

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sm enkrat vidu enga tip?ka k se je prpelu s Peđojem 1007, pa se lepo parkera, stisne knofk da mu "gospod avto" odpre vrata tej prelepi gospodi?ni, nakar vs ponosen stopi vn iz avta in seveda preponosen na svoje GEY vozilo spet stisne knofk in gleda ?udo tehnike, kako na njegov ukaz zapera vrata. Mislm za kozlt.

Mej je pa osebno za kozlt citroen C6, ogabno nagnusen limuzinksi voz. Deluje mi k da bi fasu bolezn pa zdj ful misle kok je hud :hohoho:

 

?e dokaz:

post-657-1192976528_thumb.jpg

 

?e mal bolj pogleda?, so amija predelal v C6

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e mal bolj pogleda?, so amija predelal v C6

 

?zmeden??zmeden? ?e dobro, da nisi rekla, da je podoben ro?natemu slon?ku, ker pol bi bil definitivno prepri?an, da si na drogah :ne vem:

 

 

Za tiste, ki ste premladi in ne vesta, kaj je to Ami

Objavljena slika

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko vam izgleda kot neke vrste spa?ek, kot posebne?, ki vam bode o?i, ne morete pa zanikati, da je avantgarda. Nekatere tehnni?no-elektronske re?itve, ki jih najdemo v njem so bile do sedaj rezervirane za "nebo", za fantome ,orle, mira?e, gripne...

Head up displey, kaj ?e je to???

To je tista naprava, ki omogo?a sledenje pomembnim podatkom na vetrobranskem steklu. Za podatke o hitrosti, navigaciji idr. ni potrebno preusmerjati pozornosti s ceste, enostavno se vse projektira pred voznikom, kar predstavlja dodaten element varne vo?nje. Ta avto "povozi" "le?e?ega policaja" brez "bole?in" in ?e in ?e...

 

Ne trudite se,da bi vam bil v?e?, ker tega c 6 to niti ne ?eli. Tudi, ?e vam ni v?e?en je te?ko zanikati skladnost zunanjih linij. Ta avtomobil ne ?eli biti v?e?en z uniformnostjo, marve? z ekstravaganco. ?e postavite v vrsto deset razli?nih limuzin istega razreda boste opazili, da ni podobnosti med njim in ostalimi, ki se nekako prelivajo in si kradejo oblikovalske prijeme.

?e boste tega C6 tako gledali, boste razumeli, da utira pot na "zemljo" novim re?itvam, ki jim bodo sledili tudi drugi tako, kot so sledili berlingotu...

 

post-483-1193036724_thumb.jpg post-483-1193036753_thumb.jpg post-483-1193037242_thumb.jpg

 

 

post-483-1193037749_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko vam izgleda kot neke vrste spa?ek, kot posebne?, ki vam bode o?i, ne morete pa zanikati, da je avantgarda. Nekatere tehnni?no-elektronske re?itve, ki jih najdemo v njem so bile do sedaj rezervirane za "nebo", za fantome ,orle, mira?e, gripne...

Head up displey, kaj ?e je to???

To je tista naprava, ki omogo?a sledenje pomembnim podatkom na vetrobranskem steklu. Za podatke o hitrosti, navigaciji idr. ni potrebno preusmerjati pozornosti s ceste, enostavno se vse projektira pred voznikom, kar predstavlja dodaten element varne vo?nje. Ta avto "povozi" "le?e?ega policaja" brez "bole?in" in ?e in ?e...

 

Ne trudite se,da bi vam bil v?e?, ker tega c 6 to niti ne ?eli. Tudi, ?e vam ni v?e?en je te?ko zanikati skladnost zunanjih linij. Ta avtomobil ne ?eli biti v?e?en z uniformnostjo, marve? z ekstravaganco. ?e postavite v vrsto deset razli?nih limuzin istega razreda boste opazili, da ni podobnosti med njim in ostalimi, ki se nekako prelivajo in si kradejo oblikovalske prijeme.

?e boste tega C6 tako gledali, boste razumeli, da utira pot na "zemljo" novim re?itvam, ki jim bodo sledili tudi drugi tako, kot so sledili berlingotu...

 

 

 

Ve? kot je elektronike in raznoraznih "space age" pripomo?kov, ve? mo?nosti ma? da ti kej crkne/zajebava. :ne vem:

 

Sicer pa ?as bo pokazal svoje (v primeru C6)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve? kot je elektronike in raznoraznih "space age" pripomo?kov, ve? mo?nosti ma? da ti kej crkne/zajebava. :ne vem:

 

Sicer pa ?as bo pokazal svoje (v primeru C6)

 

?al je res tako. In to je tisto, kar me najbolj odbija pri vseh, ne samo pri >>. N pr.: Dvoproto?na klima je zanimiva re?itev. Problem je ko se ra?unalniku nekoliko zme?a in "?uti potrebo" po ogrevanju polovice avtomobila na 30°C, ali pa kljub daljinsko odklenjenemu avtomobilu zahteva ?e mehansko odklepanje, zapre? ?ipo na blagajni AC, ra?unalnik pa "razmi?lja" in jo odpre za eno tretjino in trmasto vztraja pri svoji "odlo?itvi" dokler se stikalo ne resetira....???!!!

Verjetno niso od tega operirani niti drugi "razmi?ljajo?i" avtomobili le, da so >> nekoliko bolj dovzetni za to. Saj so avantgarda, mar ne.... :hohoho::hohoho::hohoho:

 

LagBit, ?e prav ima?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sirius, ne me narobe razumet, vrjamem da ma citroen C6 tok elektronike da bi lah njegovo kablovje oviu dvakrat okol sveta, sam mene mot oblika, sm brau o tem C6 in vem da je res taprava ljimuzina, sam oblika mi je za kozlt. Sam to pravm, n? druzga.

 

Lp

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

...vem da je res taprava ljimuzina, sam oblika mi je za kozlt. Sam to pravm, n? druzga.

 

Lp

 

Saj te ne in vso pravico ima? do svojega mnenja.

Poskusil sem podati ?e eno dimenzijo "lepote", skozi neke druge vrednote, kot so udobje tehnologija ipd., ?eprav tudi sam ne dam pet zvezdic izdelku, ki je plod preteklost in prihodnosti citroena. V nekaj sem pa prepri?an. Uspeha legendarne ?abe ne bo nikoli dosegel.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi pri Francozih mogo?e v zadnjem ?asu proti japoncem dal samo eno stvar, nekoliko bolj?o zvo?no zatesnjenost pri pi?u vetra pri vi?jih hitrostih, ve?ino ostalega gre pa v prid japoncem.

 

Meni tudi ni udobna vo?nja premehka vo?nja, v Citroenih sem se ve?krat peljal in se vedno prijavim za sedenje spredaj, zadaj mi je hitro slabo.

Pa citroenovo vzmetenje nima ve? nobene prednosti proti novej?im podvozjem drugih znamk, in ravno podvozje (in volan) je ena izmed stvari, zaradi katerih vozim mazdo (Ford ima prste vmes).

 

So pa ljudje, ki ne vidijo dlje od citroena, so pa tudi ljudje ki prisegajo na japonce, ki pa niso vsemogo?ni, resnica je nekje vmes. Najslab?e je, ?e se slepi? z znamko in zaradi tega ne vidi?, kaj ti pri prevoznem sredstvu najbolj pa?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?zmeden??zmeden? ?e dobro, da nisi rekla, da je podoben ro?natemu slon?ku, ker pol bi bil definitivno prepri?an, da si na drogah :ne vem:

 

le zakaj tako podcenjuje? amija?! v tistih ?asih, ko se ?e nobeden od nas rodil ni, se je v franciji kar nekaj let najbolj?e prodajal -

misli?, da se danes ali jutri citroen ali prav C6 tako dobro prodaja?!

res je , da ga lahko primerja? z A6, BMW5 ali merc.S, ima zelo veliko opreme - vpra?anje ?e in kda jo bo imela mazda - vendar notrajost in linije zadnjega dela so zeeelo zgre?ene, skratka to je avto, na katerega je potrebno ?e kar veliko postoriti, ?e bodo ?eleli, pridobiti kupce.

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mene od novej?ih "boli" tale "gobec": Peugeot 308

Objavljena slika

 

in ?e pomislim, da sem si, preden sem kupil Mazdo 6, ogledoval tudi P307 SW :ne vem:

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mene od novej?ih "boli" tale "gobec": Peugeot 308

Objavljena slika

 

in ?e pomislim, da sem si, preden sem kupil Mazdo 6, ogledoval tudi P307 SW :ne vem:

 

ha, jaz pa P407 in mi je bil celo v?e?, samo me je bilo strah Peugeotove nekvalitete

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ha, jaz pa P407 in mi je bil celo v?e?, samo me je bilo strah Peugeotove nekvalitete

 

Jaz pa sem imel kar nekaj pugijev sramezljiv (?ena ?e vedno mrcvari 306-ko: )in se jim na dale? izogibam. :P

 

Edina svetla izjema je bil 306 S16.Se mi za ?uda ni kvaru in je bil pravi gokard. :bravo:

 

Tudi ta bodo?i audi ni glih cvet lepote...

 

post-399-1193419908_thumb.jpg

 

...da ne govorimo o tej lancii...

 

 

post-399-1193419964_thumb.jpg

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.