Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je pa tako: prej ko si dal v prvo pozicijo kontakt so se sli?ali releji in bencin pumpa oz. klik klik, sedaj se ne sli?i ni? od tega. Pod drugo pa od zdaj naprej tudi ne dela ventilator v kabini

 

Potem je jasno kje je napaka. Peljat do kaksneg avtoelektricarja in bo hitro resil problem.

  • Odgovori 51
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mehanik (elektro) ?e za1x ni ni? ugotovil...?aka na nastavek za priklop na ra?unalnik, druga? pa pravi, da avto ne da ni? od sebe...benza sploh ne dobi, iskre ni itd... :( al kako...

 

v glavnem, upam, da bo jutri kaj ve? vedo.

 

lp, iw

Icewoman is here!
Napisano

hmmm...a je mo?no da ima klju?avnica za v?ig avtomobila kaj s tem..ker tole je pa ?e res ?udno. Upam da ?imceneje in ?imprej to porihtate.

Napisano

Tam na levi strani pri akumulatorju je en konektor, v katerem so 4 ?ice(ena debelej?a in 3 tanj?e), ni? nebi bilo narobe ?e ga preverite. Druga?e pa verjetno klju?avnica alipa kak rele, ki ga klju?avnica vklaplja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

hmmm...a je mo?no da ima klju?avnica za v?ig avtomobila kaj s tem..ker tole je pa ?e res ?udno. Upam da ?imceneje in ?imprej to porihtate.

 

avto ima alarm GT, pa smo ga tui odklopli pa ne gre...

avto je ?e kr pri elektri?arju, bomo jutr vidli ka bo :huh:

 

upam na najbolj?e!

 

 

lp, iw

Icewoman is here!
Napisano

Mazda v?gala! ?e v?eraj...?tromar zrihtal :bravo::bravo:

Zej pa sam gasa...pazte se me na cesti :jupiii::jupiii:

 

 

Hvala za nasvete vsem ;)

 

 

lp, iw

Icewoman is here!
Napisano

Po pravici povedano ne vem...?tromar mi "no?e" povedat. :unsure:

Je pa neki v zvezi z einlaserjem.

 

lp, iw

Icewoman is here!
Napisano

Je pa tako: prej ko si dal v prvo pozicijo kontakt so se sli?ali releji in bencin pumpa oz. klik klik, sedaj se ne sli?i ni? od tega. Pod drugo pa od zdaj naprej tudi ne dela ventilator v kabini...Druga elektrika (lu?i, okna itd..) dela bp. Tudi varovalke so ok.

Druga?e pa je isto kot je opisal problem Sishi, vergla normalno - kot da nebi dobil bencina oz. kot da ni iskre :huh: . Sumimo na kak?en rele, ker se sli?i kot da nebi pumpa dobila toka....

 

ekhm... zdaj pa nekaj ne razumem - avto je normalno verglal, kriv je pa ?tarter ?zmeden?

33112_1.png

Napisano

Po pravici povedano ne vem...?tromar mi "no?e" povedat. :unsure:

?e on no?e povedat, potem pa ti no?e? pla?at :angry: ...tko gre to :ph34r:

 

Lahko, da je bil res samo rele pa no?e povedat...?e je kaj zamenjal naj ti poka?e tvoj del! Drgać n? pla?at :bravo:

?e je avto verglal, potem NI ?tarter!

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ja sej...pla?ala tk nisem ni?, ker baje ni ni? kaj popravljal. Uf, zej pa res ne vem al naj bom vesela ker v?ge al jezna, ker no?e al ne ve kaj je blo narobe ?zmeden?

 

Ma sam upam, da bo zaj ?la...pa da jo mal nazuni opicanim :jupiii:

 

lp, icewoman

Icewoman is here!
Napisano

Ja sej...pla?ala tk nisem ni?, ker baje ni ni? kaj popravljal. Uf, zej pa res ne vem al naj bom vesela ker v?ge al jezna, ker no?e al ne ve kaj je blo narobe ?zmeden?

?e dela pa ni ni? ra?unal pol OK - pa drugi? mu tud pelji avto tja, ker ?e ni? ne ra?una :rispekt: ?e men povej kje je :bravo:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

mene zanima ?e ma kdo razdelilec v?iga za mazdo mx-3 V6, al pa mazdo 626? ker ?e 2 tedna i??em del. prvo sem mislo da je razdelilna kapa, pa smo ugotovli ni. sem meljal pa ne v?ge, elekrti?ar je ugotovo da ne dobi elektrike od razdelilca v?iga naprej. ?e kdo kaj ve? ve mi naj prosim kaj napi?e o tem. hvala in lep pozdrav

Napisano

js sn mela enak problem...sam ti te?ko svetujem, ker mislim, da ?e elektri?ar ni vedal kaj to?no je blo :blink:

 

zdaj dela normalno :) upam, da bo ?e maprej tk "tok tok"

 

javi, ko bo? popravo...

 

 

lp

Icewoman is here!
Napisano

mene zanima ?e ma kdo razdelilec v?iga za mazdo mx-3 V6, al pa mazdo 626? ker ?e 2 tedna i??em del. prvo sem mislo da je razdelilna kapa, pa smo ugotovli ni. sem meljal pa ne v?ge, elekrti?ar je ugotovo da ne dobi elektrike od razdelilca v?iga naprej. ?e kdo kaj ve? ve mi naj prosim kaj napi?e o tem. hvala in lep pozdrav

 

Znano je, da radi crknejo 'frtajlerji' na teh avtih. Mora? povedat kateri letnik MX-3 ima? ali pa katera oznaka je na razdelilcu TOT57071 ali TOT57171. Mogo?e ti jaz kej zrihtam...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.