Skoči na vsebino

Lepe Mazde

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes smo s prijatelji debatirali kako je MX-5 dober avto. Ker sem kar dosti usekan na Nissane z veliko konji sem med vo?njo domov dobil priblisk kako bi MX5 lahko postal ?e bolj?i. Dobil sem sicer idejo, ki je ?e zelooo pre?ve?ena. MX-5+Nissanov SR20DET motor (iz 200SX S13 JDM, S14, S15).

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Pravoverni Mazda?i bi me kri?ali jaz pa pravim, da je tu najbolj?e iz obeh znamk. :rispekt:

 

So pa norci, ki so mojo idejo nadgradili in dali RB25 motor iz Syklinea. :bravo:

Napisano

Simon, kej tacga bi pa takoj imel (sam pra?anje kok cajta bi se sre?no vozu, o fak)! :blush::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ni panike stari zrihtaj motor jaz dam avto in gas :D :PP

Od nekdaj lep? so Miate slovele,

a lep?e od moje bil? ni nobene.
15195ad9.gif

Napisano

@Deeyan, vsak avto je truga v napa?nih rokah. Kdor je vozil ali bil vo?en v nekaj z SR20DE motorjem (Primera GT, 100NX GTi) to?no ve zakaj mi je v?e?. Zelo pro?en avto v vseh obratih, enakomerno vle?e, ?e je pa turbo (200SX) se ga pa da brez odpiranja ma?ine naviti do cca 380 konjev (prijatelj ima 360hp in 50Nm, spomladi gre na 380 ampak mu najbr? ne bo dovolj, bo pa treba odpirati motor in dati kovane interlanse).

 

Enej imam na zalogi dva FWD bloka en menjalnik, ki bi mogo?e pasal ampak nimam glave (mislim od motorja :hohoho: ) pa tudi sesalni kolektor bi rabil od RWD modela ali pa se naredi novega. Druga?e so bile te ideje ravno zato ker me ?e vedno mika spet kak japonski projekt ker so dosti bolj tunabilni pa ?e ve? delov se dobi. sramezljiv Potem bi bil Mazda? in Nissanovec v enem ?usu. :hohoho:

Napisano

Simon, to bi bilo res zanimivo, da kej tazga postori?, pa za osnovo jasno Lopatarco - MX5 NA! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Deeyan, vsak avto je truga v napa?nih rokah. Kdor je vozil ali bil vo?en v nekaj z SR20DE motorjem (Primera GT, 100NX GTi) to?no ve zakaj mi je v?e?. Zelo pro?en avto v vseh obratih, enakomerno vle?e, ?e je pa turbo (200SX) se ga pa da brez odpiranja ma?ine naviti do cca 380 konjev (prijatelj ima 360hp in 50Nm, spomladi gre na 380 ampak mu najbr? ne bo dovolj, bo pa treba odpirati motor in dati kovane interlanse).

To pa itak, da ni za vsake roke, tut sam ?e vedno vztrajam na projektu Daihatsu Charade, ampak ker ne najdem original GTti ma?ine zanj, bom najbr? ubral drugo pot in sicer neki tajga :D

 

post-1139-1262013727_thumb.jpg post-1139-1262013753_thumb.jpg

Napisano

No vidi? ravno za Daihatsuja (in naprimer Swifta GTi, Civic 4 gen.) bi marsikdo rekel, da je truga ker je lahek, relativno slaba lega in oreng motor pod haubo. :blush:

Napisano

No vidi? ravno za Daihatsuja (in naprimer Swifta GTi, Civic 4 gen.) bi marsikdo rekel, da je truga ker je lahek, relativno slaba lega in oreng motor pod haubo. :blush:

 

To?no za Civica ?e za stock varianto pravjo, da je lete?a truga.

 

Druga? pa ja, ?e si umisli? tako ma?ino na takem avtu mor? najprej poskrbet za podvozje

Napisano

Danes smo s prijatelji debatirali kako je MX-5 dober avto. Ker sem kar dosti usekan na Nissane z veliko konji sem med vo?njo domov dobil priblisk kako bi MX5 lahko postal ?e bolj?i.

 

 

Ravno to mene mu?i samo jaz bi pa rad vozil miato z V6 sound!!!!!!!!

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Napisano

Dober PS. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

"tuning mania Mazda 323F"

Ljudje naj se nau?ijo razliko med tuningom in stylingom. ?zmeden?

 

ja se strinjam, to mene tut moti, da folk ta dva pojma menjuje

Napisano

Hej nekaj pa je le tuninga... menjani so fedri in amortizerji za bolj?o lego na cesti!!

panoramska.jpg
Napisano

Hej nekaj pa je le tuninga... menjani so fedri in amortizerji za bolj?o lego na cesti!!

 

 

Ne biti tolk ziher, da je to tuning :) ?e je samo bolj trda/neudobna vo?nja ?e ne pomeni da je bolj?a lega :P

Napisano

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........

 

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

to bi pa ?e jaz imel :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.