Jump to content

Lepe Mazde


Symon
 Share

Recommended Posts

Sam 2ka je pa res petarda, oriđ?inal ni nevem kaj, pa brez zamere to je samo moje skromno mnenje. :huh:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nov teden, nove slike. :P

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

Lovci na top speed. "At the 1974 Bonneville event, the little Mazda recorded a record speed of 160.3 MPH" Ameri?ani so se pa najbr? ?udili temu ?udno zvene?emu Japoncu:

Objavljena slika

"For the 1978 Bonneville event, Racing Beat developed this first generation RX7 (again with the help of Car & Driver Magazine). Thanks to the sleeker body of the RX7 and improved engine tuning, this car set a record of 183.9 MPH with Car & Driver editor Don Sherman behind the wheel. "

Objavljena slika

"With the introduction of the new FC3S model RX7 in the mid '80s, Racing Beat was at it again. At the 1986 event, this white FC set a long-standing E/BGT record of 238.4 MPH."

Objavljena slika

"In 1992, Racing Beat was back at Bonneville with their new three-rotor FD3S project. The goal was t to break the C/BMS record of 241 MPH. As you'll likely remember, this was the car that infamously flipped at 230mph with Racing Beat cofounder Jim Mederer in the cockpit."

Objavljena slika

"In 1995 Racing Beat returned to Bonneville with the FD, which was sporting a new black livery. The goal was to reach 300mph, but conditions kept the top speed to 242 MPH - which was still a C/BMS class record."

Objavljena slika

 

Ve? slik najdete pa na speedhunters. B)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Brez zamere, sam kaj je lepega na tem avtu? Odbija?i, in pragovi niso v liniji, feltne ne grejo k celotnem stilu, sicer ta ne obstaja a vseeno. Prtlja?nik je narejena ?klatla, na njo pa samo postavljen oja?evalec...Nosilci radiatorja so zarustani, heat shield zgleda kot bi bil pobarvan z nekim srebrnim sprejem, ki je po ve?ini ?e odpadel. Krom v maski se spet ne sklada s stilom, zadnji spojler je pa kve?jemu primeren za tole :harhar:

 

Objavljena slika

s2k_sig_transition_small.gif
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


  • Posts

    • Zlatih časov kot so bili do leta 2005 ne bo nikoli več.   
    • Pozdravljeni,   trenutno kulujem zgoraj omenjeno vozilo. Če slučajno kdo prodaja ali pa pozna koga, ki prodaja omenjen avto bi prosil, da me kontaktira. Na avtonetu ni nobene ponudbe. Vem, da so zelo redki ampak probat ni greh. Tudi če ima kdo kakšne nasvete pri nakupu tega modela bi zelo cenil. Najlepša hvala.   Lep pozdrav!
    • Sej veš, da tipkovnica vse prenese pa, če klikneš 4, 5 al pa 6 🤪   Ampak resno je pa to, da ti 200 uporabnikov spritmonitorja pravi, da ima z X motorji v povprečju 7l/100km bi pa težko pdvomil da vsi tile vpisujejo te podatke in lažejo, da je poraba višja kot dejanska. Zakaj bi počeli to?   Pri 150KM G motorju je poraba tudi okoli 7 litrov v povprečju pri tem, da je tam verjetno prednost to, da so vsi samo prednje gnani pa bolj prevladujejo ročni menjalniki kot pri X motorju. Ampak vseeno.   Zmaga itek dizel s 5,5 porabe. ampak bolj mi je fascinantno, kako je na Mazdi 3 pol litra manj porabe v povprečju kot na CX-30. Tolk govora o ekologiji pa avto industrija dobesedno sili v kupovanje neaerodinamičnih SUV ceglov. Pa razumi, če lahko.    
    • Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.   Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji. 
    • Sej lepo, da si optimist, ampak tako kot ni bilo gorivo krivo za podražitve tudi za pocenitve ne more bit. Pač lakomnost in požrtnost nima vzroka niti v vojni v Ukrajini, ne v Putinu, še najmanj pa v nekih vremenskih spremembah. je pa vse to le silno priročen izgovor za rajo, sploh tisto najbolj naivno.
  • Who's Online (See full list)

    • There are no registered users currently online
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.