Skoči na vsebino

Lepe Mazde

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Simon ?rna NA Miata je kr zanimiva videt! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Deeyan sem se ?e ustra?il,d a ti je v?e? ker si jo prilimal. :P

ja se opravi?ujem, ker sm ?ou mal OFF. ?e bi ble mal lep?e oblikovane linije na prednjem odbija?u bi zgledal ql

 

pri unmu Japoncu se pa vid, da je utrgan, sej ma ?e ?ist poklapan avto :P

 

mi je pa zlo v?e? tale C-jka, edino badlook bi js mal druga? u?timu

post-1139-1282113314_thumb.jpg

Napisano

ja se opravi?ujem, ker sm ?ou mal OFF. ?e bi ble mal lep?e oblikovane linije na prednjem odbija?u bi zgledal ql

 

pri unmu Japoncu se pa vid, da je utrgan, sej ma ?e ?ist poklapan avto :P

 

mi je pa zlo v?e? tale C-jka, edino badlook bi js mal druga? u?timu

post-1139-1282113314_thumb.jpg

 

Men je pa gornji del praga ?ist falen, drga? pa solidno! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

odbijac in prag MALO slici na RX8. dejansko ni tak slaba. :)

mogoc pa se bo kej iz tebe:P :D

 

:harhar: z body-kitom se bom js zajebavu na koncu vsega (lahko da ?ele ?ez kaki 2 leti), najprej pa seveda podvozje ;)

Napisano

nej en eno lepo gtjko napopa

 

Nalimaj svojo, serijska je res ?isto OK.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

1. Styling by Porsche The design of the Lantis was done in the Mazda German design and research center and the cheif designer of the Lantis was alos the person who designed many of Porsches creations, 911, 928, 944 .... etc.

 

2. Porsche Tuned Engine The engine that Lantis uses is a KF-ZE. This engine was developed for Cronos, but there was made to fit in the Lantis. The horse power was bumped, from 160PS to 170PS. Porsche helped Mazda in polishing the 2.0L and 1.8L V-6 engines. Some of Mazda ZE motors were simply tuched up or just revized by a Porsche engeneer.

Objavljena slika

 

?ez 2 leti? a ga nebi raje takrat prodal pa koncno V6 kupu.. ;)

 

Peljat ga bo treba z vsaj 2.0 ?e ne 2,5 bo hitro dojel, da je 1,5 ali 1,8 ?e vedno mlin?ek. :hudicek: V dveh letih bo toliko denarja zmetal v avto pa ?e vedno to ne bo to... Deeyan tako je. S(m)o bili isti ampak vsak prej ali slej izra?una to.
Napisano

?ez 2 leti? a ga nebi raje takrat prodal pa koncno V6 kupu.. ;)

 

ne, ne, ker pride V6 to?no tuki not :hudicek:

 

a si se ze peljal s kako 2.5?

dej nehi lu?te delat :D nisem.

Napisano

no.. se bomo zmenli enkrat pa bo.. :P

 

symon: opa, kje si dobu slike koncepta? edine ki sem jih js nasu so tiste na strani od club323f.. hvala :bravo:

Napisano

Simon, unele feltne na tabeli 323 BAF so mi pa noro v?e?! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Ploki, ke pa je dej toja biv?a? :ne vem:

 

Pred ?asom se je nekje u lj prodajala za 1K? in potrebna menjava kolesnega le?aja, dej jo pa nker ve? ne vidim. Je ko :ninja: mogo?e?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
Napisano

Ploki, ke pa je dej toja biv?a? :ne vem:

 

Pred ?asom se je nekje u lj prodajala za 1K? in potrebna menjava kolesnega le?aja, dej jo pa nker ve? ne vidim. Je ko :ninja: mogo?e?

 

spizdila v tujino. :D

vedno bolj proti jugu gre, glede na to da je za?ela na severu nem?ije. ?ez 5 let bo verjetno na ekvatorju :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.