Skoči na vsebino

Vijaki za alu-plati??a


jonathan2

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav!

 

Pred kratkim, sem kupil za svojo 626-ko rabljena alu plati??a a sem kupil plati??a brez vijakov, tako da moram ?e posebej kupiti vijake. Kak?ne dimenzije moram imeti sem se nekaj ?e pozanimal, sem pa sli?al da pridejo 5 vijakov, se pravi za eno plati??e okol 50?!! Kaj je cena res tako visoka? Se, da kje dobiti kak?ne cenej?e vijake? Ker navadnih skoraj no?em gor dat na alu felne in bi bilo lepo ?e bi bili kromirani ali pa vsaj da bi izgledali tako :). Prosim svetujte mi kje se da dobiti kak?ne poceni vijake.

 

 

Hvala za odgovore...

 

Marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav!

 

Pred kratkim, sem kupil za svojo 626-ko rabljena alu plati??a a sem kupil plati??a brez vijakov, tako da moram ?e posebej kupiti vijake. Kak?ne dimenzije moram imeti sem se nekaj ?e pozanimal, sem pa sli?al da pridejo 5 vijakov, se pravi za eno plati??e okol 50?!! Kaj je cena res tako visoka? Se, da kje dobiti kak?ne cenej?e vijake? Ker navadnih skoraj no?em gor dat na alu felne in bi bilo lepo ?e bi bili kromirani ali pa vsaj da bi izgledali tako :). Prosim svetujte mi kje se da dobiti kak?ne poceni vijake.

Hvala za odgovore...

 

Marko

 

To ima vsak vulkanizer B) cca 2EUR

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si ?el ti to vpra?at na original servis?

 

To mi je rekel en mehanik, ki dela na original Mazda servisu v Grazu na Mazdi Robinson.

Samo on je govoril, ?e? da navadnih vijakov itak ne morem imeti gor, ker bo grdo zgledalo kromirani pa bi naj bili tako dragi kot sem navedel.

Je pa res, da je original servis v Grazu grozno drag. Mislim, da ena ura dela pride okol 80-100 ?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e dobro, da nisi vpra?al na original Mazda servisu v UAE :hohoho:

 

Nekateri pa? ?ivimo v takem delu slovenije, da jim je Graz na enaki razdalji ali pa celo bli?je kot pa druga slovenska mesta.....kar je lahko velika prednost. ?e pogleda? samo minimalne pla?e. Avstrijci imajo minimalno pla?o 1000?. No pa pustimo to, ker je offtopic.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolk znate koplicirat, a ni hitreje in la?je se zapelje? do prvega vilkanizerja, al pa ?e hitreje pogleda? na stran kakega vulkanizerja in je vse tik-tak jasno. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 10 mesecev kasneje...

Ko smo ravno pri vijakih.... M6 ima le matice. Je res da so enake za originalne alu ali jeklene felge? To informacijo so mi namrec prodali na servisu in se veselo vozim z njimi na jeklenkah trenutno...

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ups slabo sem napisal :ph34r:

 

ni isto za jeklena platisca in za alu...drugacne matice so

 

Zdej pa kapiram, sm mislu da ?e skoz narobe delam. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ups slabo sem napisal :ph34r:

 

ni isto za jeklena platisca in za alu...drugacne matice so

 

si ziher... pri moji prej?ni ?estki so ble ist matice za jeklena kot za alu in ni blo nobenih te?av

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sn tudi mel na 6ki razli?ne matice za razli?ne feltne,torej litke in navadne. <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in kolk je potem narobe ?e ima? letne torej ta lepe matice na jeklenih felgah? je razlika v konusih al kaj? Letos ne bom delal panike, ampak za drugo leto bi potem morda kupil matice za pozimi... ?eprav ne vem kolk je smiselno 50 eur dajat ....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap pri meni so razlicne...

Ta za alu so tud lepse :)

 

mislim, da se ne razumemo... ?e ma? original Mazdine litke in kovinske feltne so matice enake... se pravi tiste ta lepe kromane ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.