Skoči na vsebino

Mazda je....

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Morm vam napisat da je Mazda zakon to se sploh ne kvari no v?asih to pa res mora bit praznik da bi blo kaj narobe!! Saj boste sami opazli ?e ?e niste!! :P Nesme vam bit ?al ker imate mazdo!! :D

Napisano

jaz sen to sli?u ?e, pa sem se hotu prepri?at, sicer sem prej hotu hondo met, ampak... mx-3 je tud ok.

 

moram pa povdarit, da ko se pa kaj pokvari, pol pa ni poceni SPLOH ! :) :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 9 let kasneje...
Napisano

Sem prebrskal cel forum in nikjer nisem na?el ni? o tem, kar me zanima. Pa da ne odpiram nove teme, bi tu postavil eno vpra?anje.

 

Na? va?ki vseved mi je razlagal, da je "veliki servis" na Mazdah posebno drag. To pa zato, ker morajo zamenjati tudi zavoro v motorju. Ker mi ni bilo jasno, kaj misli, mi je razlo?il, da ima Mazda posebno zavoro v motorju. Ko ugasnem motor, ta ne obstane takoj, ampak se ?e kratek ?as vrti - da s 600 obrtov zmanj?a do 0 obratov na minuto. In v tem ?asu se aktivira posebna zavora v motorju, ki motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? zagon la?ji in hitrej?i.

 

Ker mi ni jasno, o ?em je govoril, bi prosil, da mi kdo podrobneje razlo?i, o ?em je govora?

Napisano

To ni va?ki vseved, ampak VA?KI BEDAK :prstgor:

 

No, ja, se je tudi meni zdelo. Saj je vedno do zdaj imel take abstraktne izjave, a so se do zdaj vedno izkazale za resni?ne, ?eprav samo iz dolo?enih stali??. Tokrat mi pa res ni bilo jasno, o ?em govori. Da se motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? la?ji zagon? Nimam pojma, kaj je mislil.

Napisano

Morm vam napisat da je Mazda zakon to se sploh ne kvari no v?asih to pa res mora bit praznik da bi blo kaj narobe!! Saj boste sami opazli ?e ?e niste!! :P Nesme vam bit ?al ker imate mazdo!! :D

 

Naj se ti besede pozlatijo! To ne pokvarljivosti glih ne bo full dr?alo. Recimo jaz sem pred ?asom imel 5ko ki ji je skoz nekaj crkovalo tako da sem takrat bil total jezen na Mazde. Pa ta mit o ne pokvarljivosti po moje prej leti na "old skul" modele in sicer beniznarje ki znajo tudi v mlaj?ih razli?icah biti hvale?ni. Dizli so na drugi strani pa neka druga sfera. So kot dojen?ki. Le narobe ga pogleda? pa ?e v jok. lp.

 

 

No, ja, se je tudi meni zdelo. Saj je vedno do zdaj imel take abstraktne izjave, a so se do zdaj vedno izkazale za resni?ne, ?eprav samo iz dolo?enih stali??. Tokrat mi pa res ni bilo jasno, o ?em govori. Da se motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? la?ji zagon? Nimam pojma, kaj je mislil.

 

A je on na kak vztrajnik mislil?
Napisano

Naj se ti besede pozlatijo! To ne pokvarljivosti glih ne bo full dr?alo. Recimo jaz sem pred ?asom imel 5ko ki ji je skoz nekaj crkovalo tako da sem takrat bil total jezen na Mazde. Pa ta mit o ne pokvarljivosti po moje prej leti na "old skul" modele in sicer beniznarje ki znajo tudi v mlaj?ih razli?icah biti hvale?ni. Dizli so na drugi strani pa neka druga sfera. So kot dojen?ki. Le narobe ga pogleda? pa ?e v jok. lp.

A je on na kak vztrajnik mislil?

 

poglej od kdaj je post, takrat so mogo?e ?e res ble nepokvarljive :D

Napisano

poglej od kdaj je post, takrat so mogo?e ?e res ble nepokvarljive :D

 

Uuuu, fak pa res... jap,jutro je,hehehe.
Napisano

Ne vem, kaj je mislil. In ne vem, kako lahko polo?aj ustavljenega motorja pomaga pri la?jem zagonu?

 

Prii nove skayactive bencinskem motorju z i-Stop tehnologijo ja pri ostalih soa pa to bu?e.

 

Sem prebrskal cel forum in nikjer nisem na?el ni? o tem, kar me zanima. Pa da ne odpiram nove teme, bi tu postavil eno vpra?anje.

 

Na? va?ki vseved mi je razlagal, da je "veliki servis" na Mazdah posebno drag. To pa zato, ker morajo zamenjati tudi zavoro v motorju. Ker mi ni bilo jasno, kaj misli, mi je razlo?il, da ima Mazda posebno zavoro v motorju. Ko ugasnem motor, ta ne obstane takoj, ampak se ?e kratek ?as vrti - da s 600 obrtov zmanj?a do 0 obratov na minuto. In v tem ?asu se aktivira posebna zavora v motorju, ki motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? zagon la?ji in hitrej?i.

 

Ker mi ni jasno, o ?em je govoril, bi prosil, da mi kdo podrobneje razlo?i, o ?em je govora?

 

Tega kretena bi pa rad spoznal.

 

Slivka nisi ti hodil v sredno ?olo v ?k.loko ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je bilo ?e davno. Ko sem jaz tja hodil, so vbrizgavanje bencina in lambda sondo pokazali enkrat in ?e to kot znanstveno fantastiko. U?ili pa smo se nastavljati uplinja?. Tehnologija je v tem ?asu precej napredovala. V tej stroki pa nisem bil doglo, sem hitro pri?el na pnevmatiko in hidravliko, precej kasneje pa na tehni?ne pline (komprimirane in uteko?injene). Zato mi pa ni jasno, ?emu in zakaj bi to?no dolo?en polo?aj motorja pomagal pri la?jem zagonu in da bi motor celo zaviral, da ga v takem polo?aju ustavi?. Bom ?e enkrat vpra?al tega na?ega va?kega vseveda...

Napisano

Po moje pa je nekje prebral, da ?e ima? start-stop opcijo, potem se motor ustavi tako, da so bati v to?no dolo?enem polo?aju - da je potem zagon la?ji (hitrej?i). Mislim, da ima to Mazda neke inovacije.

Druga?e pa - Mazda je zakon.

lp

Napisano

Po moje pa je nekje prebral, da ?e ima? start-stop opcijo, potem se motor ustavi tako, da so bati v to?no dolo?enem polo?aju - da je potem zagon la?ji (hitrej?i). Mislim, da ima to Mazda neke inovacije.

Druga?e pa - Mazda je zakon.

lp

 

Kaj to res obstaja? O?itno na? va?ki vseved le ni tak bedak... In kako to deluje? Mislim, kako motor ustavi? v to?no dolo?enem polo?aju? Bo treba ?e malo prebrskat za temi inovacijami...

Napisano

Sem najdu. Citiram iz spletne strani: http://www.avtomobilizem.com/testi/mazda3-...top/19-02-2010/

 

Pri Mazdi so “pogruntali” prav poseben sistem, ki deluje v povezavi s sistemom neposrednega vbrizgavanja bencina v valje. Ob zaustavitvi motorja elektronika preko raznih tipal ugotovi, kateri valj je “na vrsti” za izvedbo delovnega takta. V trenutku ponovnega zagona motorja namre? sistem v tem valju, kjer od zaustavitve motorja ostala v valju ?e pripravljena me?anicazraka in goriva,v?ge iskro na sve?ici, ki potisne valj navzdol ter tako zaganjalniku dodatno pomaga zagnati motor. Ta re?itev omogo?a uglajen in hiter zagon motorja, ki se zgodi v vsega 0,35 sekunde,s ?imer se ume??a med najhitrej?e na trgu. Pri Mazdipravijo, da lahko sistem omogo?a do 14-odstono zni?anje porabe goriva ter posledi?no zmanj?anje emisije CO2-ja.

 

No. to je to, kar sem mislil.

 

Pozdrav vsem

Napisano

Tako kot ti je Emil odgovoril je pri novih motorjih ampak, po moje ne uporabljajo zavore v motorju :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sem najdu. Citiram iz spletne strani: http://www.avtomobilizem.com/testi/mazda3-...top/19-02-2010/

 

Pri Mazdi so “pogruntali” prav poseben sistem, ki deluje v povezavi s sistemom neposrednega vbrizgavanja bencina v valje. Ob zaustavitvi motorja elektronika preko raznih tipal ugotovi, kateri valj je “na vrsti” za izvedbo delovnega takta. V trenutku ponovnega zagona motorja namre? sistem v tem valju, kjer od zaustavitve motorja ostala v valju ?e pripravljena me?anicazraka in goriva,v?ge iskro na sve?ici, ki potisne valj navzdol ter tako zaganjalniku dodatno pomaga zagnati motor. Ta re?itev omogo?a uglajen in hiter zagon motorja, ki se zgodi v vsega 0,35 sekunde,s ?imer se ume??a med najhitrej?e na trgu. Pri Mazdipravijo, da lahko sistem omogo?a do 14-odstono zni?anje porabe goriva ter posledi?no zmanj?anje emisije CO2-ja.

 

No. to je to, kar sem mislil.

 

Pozdrav vsem

 

Ni nek tehnolo?ki vi?ek, ra?unalnik vsako tiso?inko sekunde to?no ve kje in kdaj je treba kaj storiti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni pa fulll smrdijo vse te moderne pogruntav??ine. Vse je lepo in prav dokler se kaj ne zatakne in potem :vskalo::vskalo::vskalo:. Vse zaradi porabe in ekologije! Kot da so avti najhuj?i onesna?evalci. Kaj pa USA? Dol jim visi za ekologijo in porabo. Samo nas Evropejce lovijo na to foro. Ni ga ?ez simpl narejen avto ki ga simpl rihta? in ne pogosto ob tem tuhta? zakaj se pri?iga ta ali ona lu?ka pa tudi ?e je poraba skromnih 10l! Tako. lp.

Napisano

haha :) bremza pa vseen ni bla :) sam je bla pa originalna izjava. Pa ?e posebi ta, da se to bremzo menja :) tko kt una, k te ulovijo na radar pa izjavi? polcaju: u pizda je dobr ta tanov wd40. Kazal mi je 80, ampak zgleda tok dobr podma?e to, da leti 130 :D

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.