Skoči na vsebino

Mazda je....

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Morm vam napisat da je Mazda zakon to se sploh ne kvari no v?asih to pa res mora bit praznik da bi blo kaj narobe!! Saj boste sami opazli ?e ?e niste!! :P Nesme vam bit ?al ker imate mazdo!! :D

Napisano

jaz sen to sli?u ?e, pa sem se hotu prepri?at, sicer sem prej hotu hondo met, ampak... mx-3 je tud ok.

 

moram pa povdarit, da ko se pa kaj pokvari, pol pa ni poceni SPLOH ! :) :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

  • 9 let kasneje...
Napisano

Sem prebrskal cel forum in nikjer nisem na?el ni? o tem, kar me zanima. Pa da ne odpiram nove teme, bi tu postavil eno vpra?anje.

 

Na? va?ki vseved mi je razlagal, da je "veliki servis" na Mazdah posebno drag. To pa zato, ker morajo zamenjati tudi zavoro v motorju. Ker mi ni bilo jasno, kaj misli, mi je razlo?il, da ima Mazda posebno zavoro v motorju. Ko ugasnem motor, ta ne obstane takoj, ampak se ?e kratek ?as vrti - da s 600 obrtov zmanj?a do 0 obratov na minuto. In v tem ?asu se aktivira posebna zavora v motorju, ki motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? zagon la?ji in hitrej?i.

 

Ker mi ni jasno, o ?em je govoril, bi prosil, da mi kdo podrobneje razlo?i, o ?em je govora?

Napisano

To ni va?ki vseved, ampak VA?KI BEDAK :prstgor:

 

No, ja, se je tudi meni zdelo. Saj je vedno do zdaj imel take abstraktne izjave, a so se do zdaj vedno izkazale za resni?ne, ?eprav samo iz dolo?enih stali??. Tokrat mi pa res ni bilo jasno, o ?em govori. Da se motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? la?ji zagon? Nimam pojma, kaj je mislil.

Napisano

Morm vam napisat da je Mazda zakon to se sploh ne kvari no v?asih to pa res mora bit praznik da bi blo kaj narobe!! Saj boste sami opazli ?e ?e niste!! :P Nesme vam bit ?al ker imate mazdo!! :D

 

Naj se ti besede pozlatijo! To ne pokvarljivosti glih ne bo full dr?alo. Recimo jaz sem pred ?asom imel 5ko ki ji je skoz nekaj crkovalo tako da sem takrat bil total jezen na Mazde. Pa ta mit o ne pokvarljivosti po moje prej leti na "old skul" modele in sicer beniznarje ki znajo tudi v mlaj?ih razli?icah biti hvale?ni. Dizli so na drugi strani pa neka druga sfera. So kot dojen?ki. Le narobe ga pogleda? pa ?e v jok. lp.

 

 

No, ja, se je tudi meni zdelo. Saj je vedno do zdaj imel take abstraktne izjave, a so se do zdaj vedno izkazale za resni?ne, ?eprav samo iz dolo?enih stali??. Tokrat mi pa res ni bilo jasno, o ?em govori. Da se motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? la?ji zagon? Nimam pojma, kaj je mislil.

 

A je on na kak vztrajnik mislil?
Napisano

Naj se ti besede pozlatijo! To ne pokvarljivosti glih ne bo full dr?alo. Recimo jaz sem pred ?asom imel 5ko ki ji je skoz nekaj crkovalo tako da sem takrat bil total jezen na Mazde. Pa ta mit o ne pokvarljivosti po moje prej leti na "old skul" modele in sicer beniznarje ki znajo tudi v mlaj?ih razli?icah biti hvale?ni. Dizli so na drugi strani pa neka druga sfera. So kot dojen?ki. Le narobe ga pogleda? pa ?e v jok. lp.

A je on na kak vztrajnik mislil?

 

poglej od kdaj je post, takrat so mogo?e ?e res ble nepokvarljive :D

Napisano

poglej od kdaj je post, takrat so mogo?e ?e res ble nepokvarljive :D

 

Uuuu, fak pa res... jap,jutro je,hehehe.
Napisano

Ne vem, kaj je mislil. In ne vem, kako lahko polo?aj ustavljenega motorja pomaga pri la?jem zagonu?

 

Prii nove skayactive bencinskem motorju z i-Stop tehnologijo ja pri ostalih soa pa to bu?e.

 

Sem prebrskal cel forum in nikjer nisem na?el ni? o tem, kar me zanima. Pa da ne odpiram nove teme, bi tu postavil eno vpra?anje.

 

Na? va?ki vseved mi je razlagal, da je "veliki servis" na Mazdah posebno drag. To pa zato, ker morajo zamenjati tudi zavoro v motorju. Ker mi ni bilo jasno, kaj misli, mi je razlo?il, da ima Mazda posebno zavoro v motorju. Ko ugasnem motor, ta ne obstane takoj, ampak se ?e kratek ?as vrti - da s 600 obrtov zmanj?a do 0 obratov na minuto. In v tem ?asu se aktivira posebna zavora v motorju, ki motor ustavi v takem polo?aju, da je naslednji? zagon la?ji in hitrej?i.

 

Ker mi ni jasno, o ?em je govoril, bi prosil, da mi kdo podrobneje razlo?i, o ?em je govora?

 

Tega kretena bi pa rad spoznal.

 

Slivka nisi ti hodil v sredno ?olo v ?k.loko ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je bilo ?e davno. Ko sem jaz tja hodil, so vbrizgavanje bencina in lambda sondo pokazali enkrat in ?e to kot znanstveno fantastiko. U?ili pa smo se nastavljati uplinja?. Tehnologija je v tem ?asu precej napredovala. V tej stroki pa nisem bil doglo, sem hitro pri?el na pnevmatiko in hidravliko, precej kasneje pa na tehni?ne pline (komprimirane in uteko?injene). Zato mi pa ni jasno, ?emu in zakaj bi to?no dolo?en polo?aj motorja pomagal pri la?jem zagonu in da bi motor celo zaviral, da ga v takem polo?aju ustavi?. Bom ?e enkrat vpra?al tega na?ega va?kega vseveda...

Napisano

Po moje pa je nekje prebral, da ?e ima? start-stop opcijo, potem se motor ustavi tako, da so bati v to?no dolo?enem polo?aju - da je potem zagon la?ji (hitrej?i). Mislim, da ima to Mazda neke inovacije.

Druga?e pa - Mazda je zakon.

lp

Napisano

Po moje pa je nekje prebral, da ?e ima? start-stop opcijo, potem se motor ustavi tako, da so bati v to?no dolo?enem polo?aju - da je potem zagon la?ji (hitrej?i). Mislim, da ima to Mazda neke inovacije.

Druga?e pa - Mazda je zakon.

lp

 

Kaj to res obstaja? O?itno na? va?ki vseved le ni tak bedak... In kako to deluje? Mislim, kako motor ustavi? v to?no dolo?enem polo?aju? Bo treba ?e malo prebrskat za temi inovacijami...

Napisano

Sem najdu. Citiram iz spletne strani: http://www.avtomobilizem.com/testi/mazda3-...top/19-02-2010/

 

Pri Mazdi so “pogruntali” prav poseben sistem, ki deluje v povezavi s sistemom neposrednega vbrizgavanja bencina v valje. Ob zaustavitvi motorja elektronika preko raznih tipal ugotovi, kateri valj je “na vrsti” za izvedbo delovnega takta. V trenutku ponovnega zagona motorja namre? sistem v tem valju, kjer od zaustavitve motorja ostala v valju ?e pripravljena me?anicazraka in goriva,v?ge iskro na sve?ici, ki potisne valj navzdol ter tako zaganjalniku dodatno pomaga zagnati motor. Ta re?itev omogo?a uglajen in hiter zagon motorja, ki se zgodi v vsega 0,35 sekunde,s ?imer se ume??a med najhitrej?e na trgu. Pri Mazdipravijo, da lahko sistem omogo?a do 14-odstono zni?anje porabe goriva ter posledi?no zmanj?anje emisije CO2-ja.

 

No. to je to, kar sem mislil.

 

Pozdrav vsem

Napisano

Tako kot ti je Emil odgovoril je pri novih motorjih ampak, po moje ne uporabljajo zavore v motorju :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Sem najdu. Citiram iz spletne strani: http://www.avtomobilizem.com/testi/mazda3-...top/19-02-2010/

 

Pri Mazdi so “pogruntali” prav poseben sistem, ki deluje v povezavi s sistemom neposrednega vbrizgavanja bencina v valje. Ob zaustavitvi motorja elektronika preko raznih tipal ugotovi, kateri valj je “na vrsti” za izvedbo delovnega takta. V trenutku ponovnega zagona motorja namre? sistem v tem valju, kjer od zaustavitve motorja ostala v valju ?e pripravljena me?anicazraka in goriva,v?ge iskro na sve?ici, ki potisne valj navzdol ter tako zaganjalniku dodatno pomaga zagnati motor. Ta re?itev omogo?a uglajen in hiter zagon motorja, ki se zgodi v vsega 0,35 sekunde,s ?imer se ume??a med najhitrej?e na trgu. Pri Mazdipravijo, da lahko sistem omogo?a do 14-odstono zni?anje porabe goriva ter posledi?no zmanj?anje emisije CO2-ja.

 

No. to je to, kar sem mislil.

 

Pozdrav vsem

 

Ni nek tehnolo?ki vi?ek, ra?unalnik vsako tiso?inko sekunde to?no ve kje in kdaj je treba kaj storiti.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Meni pa fulll smrdijo vse te moderne pogruntav??ine. Vse je lepo in prav dokler se kaj ne zatakne in potem :vskalo::vskalo::vskalo:. Vse zaradi porabe in ekologije! Kot da so avti najhuj?i onesna?evalci. Kaj pa USA? Dol jim visi za ekologijo in porabo. Samo nas Evropejce lovijo na to foro. Ni ga ?ez simpl narejen avto ki ga simpl rihta? in ne pogosto ob tem tuhta? zakaj se pri?iga ta ali ona lu?ka pa tudi ?e je poraba skromnih 10l! Tako. lp.

Napisano

haha :) bremza pa vseen ni bla :) sam je bla pa originalna izjava. Pa ?e posebi ta, da se to bremzo menja :) tko kt una, k te ulovijo na radar pa izjavi? polcaju: u pizda je dobr ta tanov wd40. Kazal mi je 80, ampak zgleda tok dobr podma?e to, da leti 130 :D

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.