Skoči na vsebino

Nakup rabljene Mazde 6 karavan, bencin, avtomatik


mirkot

Priporočeno sporočilo

Spomladi nameravam kupiti eno Mazdo 6 karavan, bencinska izvedba, ?im ve? opreme, nekje letnik 2004/05, do 150.000 km. Nagibam se k modelu z avtomatskim menjalnikom in imam nekaj vpra?anj:

- od katerega letnika so avtomatski menjalniki z mo?nostjo ro?nega upravljanja - prvi modeli tega nimajo, vsaj po slikah sode?

- ali so kak?ne znane te?ave z avtomatskim menjalnikom v M6?

- kako je z vzdr?evanjem takega menjalnika (stro?ki, pogostost servisiranja)

- koliko km na?eloma ta avtomatski menjalnik zdr?i.

- ali mi raje namesto avtomatskega menjalnika priporo?ate ro?nega, zaradi kak?nega razloga?

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na?eloma se da z vsakim avtom. menjalnikom tudi ro?no upravljati - s pomo?jo hold tipke.

Si ?e vozil kdaj avtomatika? Toliko da vem, kje naj za?nem :)

 

Meni osebno so avtomatiki zakon! Pri Mazdi 6 ima? ?al le dve mo?ni izbiri:

 

M6 2,0 bencin oprema TE v vseh limuzinskih razli?icah

M6 2,3 bencin 4AWD oprema GT samo v sportcombi izvedbi

 

Ob rednem in pravilnem servisiranju ni te?av z menjalnikom.

Servisiranje menjalnike se opravlja v sklopu rednih servisov na 20.000km, ni? izrednega.

 

Lp

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se moja okusa tice, al tiptronic na volanu al pa dobri stari rocni menjalnik za taprave dece :D Automatic je mal gay :D

 

se podpisem

 

fotru sicer prov pride k ma lev kolen zdroblen(ne se ne rece tako, dobesedno ma "salcko" zdrobleno) da mu ni treba sklopke stiskat

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avtomatik ima samo eno zelo veliko napako.

 

Ko se ga 1x navadi? no?e? iti nazaj na ro?nega, ker je pa? res udoben. ?e posebej pred semaforji, v po?asnih kolonah, startom v klanec in mestni vo?nji na splo?no.

 

No in ker no?e? nazaj na ro?nega je seveda naslednji avto spet avtomatik. ?e je nov to dodatno stane, pri rabljenih je pa tako, da je izbira pri nas zelo majhna ?e posebej v srednjem in ni?jem srednjem razredu.

 

Moj najbolj?i prijatelj ima Hyundai Lantro avtomatik (letnik 1996 ?zmeden? ) in je nad avtomatikom tako navdu?en, da nikakor ne bi ?el ve? nazaj med manualne delavce. Ker zdaj kupuje nov avto to pomeni, da bo moral dodati ?e 10% ve? denarja za ta luksus.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je pa avtomatik tud problemati?en, okoli 200kKM ponavadi za?ejo nagajat,( razen mercedesov) menjavanje ni ve? tko mehko, pa rabi ve? ?asa za menjat..., pol je pa potrebena ganeralka, ki je recimo za Renault 6000?(nov 11!) ?zmeden?

 

Hmmm... omenjena Lantra od prijatelja ima 260.000km in 12 let za sabo in ni? ne ka?e, da je menjalnik tik pred izdihom. Po moje je to ?ist odvisno kako z avtom dela?. No sej je z vsako stvarjo tako. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm... omenjena Lantra od prijatelja ima 260.000km in 12 let za sabo in ni? ne ka?e, da je menjalnik tik pred izdihom. Po moje je to ?ist odvisno kako z avtom dela?. No sej je z vsako stvarjo tako. :ne vem:

 

Ja res je, predvsem pa je odvisno od mo?i motorja, ki jo mora menjalnik "prebavit" :P

Ker je to navadno vi?ji razred,z obilo KM tudi prej crkujejo, pravi strup za avtomatski menjalnik pa je tempomat, ki ga navadno najde? v tem razredu, in mazdini ?estici :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja res je, predvsem pa je odvisno od mo?i motorja, ki jo mora menjalnik "prebavit" :P

Ker je to navadno vi?ji razred,z obilo KM tudi prej crkujejo, pravi strup za avtomatski menjalnik pa je tempomat, ki ga navadno najde? v tem razredu, in mazdini ?estici :jupiii:

 

Dvomim, da je tempomat lahko vzrok, ker omenjena Lantra ima tudi tempomat in prijatelj to funkcijo konstantno uporablja.

 

 

 

p.s: sorry ker tolko Hyundaia omenjam saj ?e skoraj izgleda kot, da smo na nekem drugem forumu. ?e Denis se mi pridru?i pa bovo lahko za?ela sveto vojno purifikacije te znamke :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kamione, avtobuse in ostala gospodarska vozila tud...avti so sam stranski produkt :P

Sj ne pravm pa je Hyundai zakon, sam dela pa :D

 

To pa ?e sam nism vedu da Hyundai dela :blink::blink::blink:

 

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje samo tolk vam povem avtomatik je zakon in moj naslednji avto bo 100% avtomatik. Vzdr?ljivost pa ja tako ali tako odvisna od serisiranja-vzdr?evanja, zajebat ga tako ali tako ne more?, ker sam blokira zadeve ki niso pravilne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fantje samo tolk vam povem avtomatik je zakon in moj naslednji avto bo 100% avtomatik. Vzdr?ljivost pa ja tako ali tako odvisna od serisiranja-vzdr?evanja, zajebat ga tako ali tako ne more?, ker sam blokira zadeve ki niso pravilne.

 

Saj jaz tud, ko bom star :D

 

Ne, ne resno... zaenkrat ?e u?ivam z ro?nim se pa bojim, da ?e bom ?el na avtomatiko bo konec romantike v vo?nji :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj jaz tud, ko bom star :D

 

Ne, ne resno... zaenkrat ?e u?ivam z ro?nim se pa bojim, da ?e bom ?el na avtomatiko bo konec romantike v vo?nji :ne vem:

 

Pa ej model takrat se ?ele za?ne, lahko kako lu?tno sovoznico vmes "?alta?" in to brez prekinitev, ko pride? do semaforja, odcepa, gozdi?ka, ... :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spomladi nameravam kupiti eno Mazdo 6 karavan, bencinska izvedba, ?im ve? opreme, nekje letnik 2004/05, do 150.000 km. Nagibam se k modelu z avtomatskim menjalnikom in imam nekaj vpra?anj:

- od katerega letnika so avtomatski menjalniki z mo?nostjo ro?nega upravljanja - prvi modeli tega nimajo, vsaj po slikah sode?

- ali so kak?ne znane te?ave z avtomatskim menjalnikom v M6?

- kako je z vzdr?evanjem takega menjalnika (stro?ki, pogostost servisiranja)

- koliko km na?eloma ta avtomatski menjalnik zdr?i.

- ali mi raje namesto avtomatskega menjalnika priporo?ate ro?nega, zaradi kak?nega razloga?

 

LP

 

Par besed glede avtomatskega menjalnika. Ti samo glej, da ima zamenjano olje pri 100.000km in da prestavlja lepo sunkovito (brez cukanj). ?e bo? lepo skrbel za menjalnik (menjal olje vsakih 100kkm in tiste stvari, ki pa?ejo zraven ti bo delal ?e pa ?e ?asa). Mora? pa tudi vedeti, da avtomatski menjalnik ni namenjen speljevanju z gasom do podna (dregi), ker se mu tako kraj?a ?ivljenjska doba.

 

?e malo OT: moram re?i, da ste pravi otroci tukaj. ?lovek spra?uje za nasvete, da se nebo opekel z nakupom avtomobila, vi pa...(ah bom raje tiho). Moderatorji so pa verjetno vsi na dopustu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Par besed glede avtomatskega menjalnika. Ti samo glej, da ima zamenjano olje pri 100.000km in da prestavlja lepo sunkovito (brez cukanj). ?e bo? lepo skrbel za menjalnik (menjal olje vsakih 100kkm in tiste stvari, ki pa?ejo zraven ti bo delal ?e pa ?e ?asa). Mora? pa tudi vedeti, da avtomatski menjalnik ni namenjen speljevanju z gasom do podna (dregi), ker se mu tako kraj?a ?ivljenjska doba.

 

?e malo OT: moram re?i, da ste pravi otroci tukaj. ?lovek spra?uje za nasvete, da se nebo opekel z nakupom avtomobila, vi pa...(ah bom raje tiho). Moderatorji so pa verjetno vsi na dopustu.

 

To?no tako na dopustu smo. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.