Skoči na vsebino

Zelena ba in njena obuditev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

bobi mene mal ze skrbi....tok slik si ze dal pa manjka una zelena stvar

a si ti v redu??

 

:P sem v redu ja tak hitro spijem da ne folgam slikat zelene stvari,bom poslikal samo za tebe

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

alo bobi, ka tastara pa tanova ma?ina sta identi?ni?? :ne vem:

 

Meni deluje druga?no ;):bravo:

 

Sexy je ta druga ma?ina...

 

IPB Image

Napisano

malo pozno pa ipak "bobi saj sem ti rekel....ibiza ni japonc"welcome back in to the mazda world :bravo:

gremo na?i.....

 

Napisano

alo bobi, ka tastara pa tanova ma?ina sta identi?ni?? :ne vem:

 

sta kar ja na brzino isti drugace pa kar razlicni :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

sta kar ja na brzino isti drugace pa kar razlicni :P

 

ja ne mislim, ?e sta isti model al je kaka bistvena razlika kot npr 16v, 24v,... men zgleda da sta obe 16v, oz dokaj identi?ne :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

Seveda sta podobna motorja. Ko no? pa dan. Saj je samo 3 deci razlike v motorju ter okoli 30-40 konjev. Objavljena slika

:rispekt: Tako se dela. Upam, da boste povedali rezultate (perfomanse). :P

Napisano

:D takole zacel se nov projekt menjave motorja,1.5 bomo zamenjali z 1.8 140ks.

 

Seveda sta podobna motorja. Ko no? pa dan. Saj je samo 3 deci razlike v motorju ter okoli 30-40 konjev. Objavljena slika

:rispekt: Tako se dela. Upam, da boste povedali rezultate (perfomanse). :P

 

spregledal zgorni post sramezljivsramezljiv se opravi?ujem sramezljiv

If in doubt, flat out... 

Napisano

ja ne mislim, ?e sta isti model al je kaka bistvena razlika kot npr 16v, 24v,... men zgleda da sta obe 16v, oz dokaj identi?ne :D

 

Model 16 ventilar ma ponavad 4 al pa 8 cilindrov, 24 ventilar pa ponavad 6,8 al pa 12 cilindrov. A je kaj razlike ? :hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Model 16 ventilar ma ponavad 4 al pa 8 cilindrov, 24 ventilar pa ponavad 6,8 al pa 12 cilindrov. A je kaj razlike ? :hohoho:

 

narobe si razumel :P jz sm mislil v tem kontekstu da je star npr 16v nov pa 24v :D

If in doubt, flat out... 

Napisano
:bravo: projekt koncan avto gre kot ko s......nja res ta motor trga,se danes vozil skoro dve ure okoli in me je kar prevzelo in sa ta zvok iz sportniga izpuha je zakon.treba si bo pa neki dirkalniki omislit :danzoman:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Bobi, zanimivo bi bilo z Gtekom pomerit mal kolk kej pi?i, ker se mi zdi precej verjetno da gre bolj? kot 2.0 V6 GT! <_<:ouje:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Eno vpra?anje zate torstorm. A mata 1.6 in 1.8(navadna, ne GTJKA) iste polosovine?

Kar se pa projekta ti?e :bravo: Pa ?e eno vpra?anje, ?e se vzame polosovine stran, a gre ma?ina ven tud z vrha al bi se kje zataknil??

Napisano

z vrha gre vun ja, jaz sem jo od zgoraj notri dal komplet motor z menjalnikom .Navadna 1.6 in 1.8 pa mislim da ma iste polosovine,samo nisem siguren ker so ti tipi imeli tri razli?ne vrste zobcev odvisno od letnika in serije.Ta GT ko ma? ti ma iste kot 626.

 

Na katerem avtu pa bi vzel ven z vrha?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

z vrha gre vun ja, jaz sem jo od zgoraj notri dal komplet motor z menjalnikom .Navadna 1.6 in 1.8 pa mislim da ma iste polosovine,samo nisem siguren ker so ti tipi imeli tri razli?ne vrste zobcev odvisno od letnika in serije.Ta GT ko ma? ti ma iste kot 626.

 

Na katerem avtu pa bi vzel ven z vrha?

 

323F 91l. Nimam dvigala pa mi je to edina varjanta. Pa ?e eno vpra?anje: A kdo mogo?e vem kam bi lahko dal ra?unalnik odkodirat?

P.S. Bobi sori ker ti smetim temo :)

Napisano

323F 91l. Nimam dvigala pa mi je to edina varjanta. Pa ?e eno vpra?anje: A kdo mogo?e vem kam bi lahko dal ra?unalnik odkodirat?

P.S. Bobi sori ker ti smetim temo :)

 

 

tu gre zlahka zgoraj ven motor.Ra?unalniki na mazdah se ne dajo odkodirati.Raje kupi kaki standalone ali pa pigyback sistem.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

razlo? mal ve?. ker moja pa? ra?unalnika nima ker je frgazarc in ?e dam drugo ma?ino notr rabm odkodiran ra?. ker ?ene ?troma ne spusti.

Napisano

To ?e jaz prav razumem si ti njemu menjal motor? Kolk si mu pa ra?unal delo? :)

 

:D v racun vzel 1.5 motor ki je ze prodan tako da je blo kar nekaj cekinov

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

A se ti da ?e kej ?ramfat :)

 

:whatever: odvisno

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.