Skoči na vsebino

Zelena ba in njena obuditev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se prav kar se ?troma menja se menja sam kar je na zgornji sliki? Ker tisti konektorji ki so zdaj u mojem avtu, se prav notranja napeljava, pa?ejo direkt u ra?unalnik, tk da ni treba nobenega dodatnega vezanja ?troma. Sam ra?unalnik je pa treba nekak odkodirat, ker drga? avto ne bo zalaufal, glede na to da spusti ?trom samo iz kodo klju?avnice iz druzga avta.

Aja pa ?e se ti kva sajna kwa nrdim s tistma dvema ?i?kama od alarma ki sta gor na slik?

 

Bobi, sori, ker ti smetim temo, ampak imam eno splo?no vpra?anje. Je mo?no na Z5 motorju odklopit menjalnik, ?e je avto na tleh? S tem mislim, da je seveda normalno dvignjen spredaj, polosovine potegnjene iz pest, kolesa dol, menjalnik pa odklopi? na roko. Ga je mo?no potegnit skozi blatnik oziroma pod njim, mimo roke? Zanima me namre?, kako bi najla?je zamenjal sklopko (ko bo potrebno). Na kanalu je cela tragedija, vendar so to relativno majhni menjalniki. Vem, da se ga da zadaj odpret, ?e sname? plastiko v blatniku, ampak to ni neka posebnost.

 

Pa ?e nekaj bi te vpra?al ... sem pred tem, da naredimo generalko na glavi in ?e se slu?ajno zgodi, da so za slab?o kompresijo na enem cilindru krivi obro?ki, se da izpulit blok s karterjem in celim menjalnikom na izi ven? To mislim od zgoraj. Da bi potem porihtal kompletno pa mogo?e ?e preventivno sklopko menjal.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Bobi, sori, ker ti smetim temo, ampak imam eno splo?no vpra?anje. Je mo?no na Z5 motorju odklopit menjalnik, ?e je avto na tleh? S tem mislim, da je seveda normalno dvignjen spredaj, polosovine potegnjene iz pest, kolesa dol, menjalnik pa odklopi? na roko. Ga je mo?no potegnit skozi blatnik oziroma pod njim, mimo roke? Zanima me namre?, kako bi najla?je zamenjal sklopko (ko bo potrebno). Na kanalu je cela tragedija, vendar so to relativno majhni menjalniki. Vem, da se ga da zadaj odpret, ?e sname? plastiko v blatniku, ampak to ni neka posebnost.

 

Pa ?e nekaj bi te vpra?al ... sem pred tem, da naredimo generalko na glavi in ?e se slu?ajno zgodi, da so za slab?o kompresijo na enem cilindru krivi obro?ki, se da izpulit blok s karterjem in celim menjalnikom na izi ven? To mislim od zgoraj. Da bi potem porihtal kompletno pa mogo?e ?e preventivno sklopko menjal.

 

:D da se menjalnik tak odklopit,motor pa gre najlazje ven od spodaj,ni pa neke panike ga tudi ven potegnit samo mores pac bolj pazit na kable itd.

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Mi smo vse motorje dajal od zgoraj ven...gre ?ist lepo. Rabi? 2-3 ljudi pa winch. Ni panike. Delo ti samo nakazuje, kaj je treba vse postorit, preden da? zadevice ven. Gre ?ist lepo motor z menjalnikom skupaj ven :bravo:

:)
Napisano

Res je, samo en ?kripec dobi? pa lepo vzdigne? motor. Mazde imajo ?e celo prav posebne kljuke na motorju za to delo, ?e se ne motim tako, da celo 2 nimata kaj dosti dela. B)

Napisano

Res je, samo en ?kripec dobi? pa lepo vzdigne? motor. Mazde imajo ?e celo prav posebne kljuke na motorju za to delo, ?e se ne motim tako, da celo 2 nimata kaj dosti dela. B)

 

Torej se da naredit kakorkoli? Super! Saj to sem vedel, da te edino harness lahko heca, ?e da? ma?ino ven od zgoraj. Placa je torej dovolj. Hvala za odgovore! :)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Mi smo vse motorje dajal od zgoraj ven...gre ?ist lepo. Rabi? 2-3 ljudi pa winch. Ni panike. Delo ti samo nakazuje, kaj je treba vse postorit, preden da? zadevice ven. Gre ?ist lepo motor z menjalnikom skupaj ven :bravo:

 

:D samo enkrat lazje in hitreje gre ce ga dol spustis na hidravlicno mizo tak kot jaz,zdaj ko pac mam to na razpolago pa dvigalo,pa vse lahko komot sam delas,saj prej ko sem doma v garazi delal pa na kanalu smo tudi z skripcem ven vlacli,sedaj pa ni sans da se bi vec mantral,2x hitreje vse sam zaj naredim kot prej vedno dva :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • So bili tej Arctic 360 lani decembra znižani na 80€ in sem ga vzel, ko sem moji sestavljal PC. Noro dobro hladi (intel). Kako bi lahko AIO bil problem z višino rama pa mi ni jasno. Zračni dual tower cooler ja, za AIO pa ne bi smel bit problem? Edino, če imaš mogoče kako mATX varianto plate? Ampak tudi moja draga jo ima in kišto tudi, pa ni bilo problema tega 360 Arctica not spravt. Jaz na mojem 13600K imam zračnega, Dark Rock 4, pa potem še tisti intel cpu bracket namesto serijskega cpu držala na plati. Pri temu Arcticu konkretno ga moraš itak zamenjat, imajo pa zraven svojo varianto bracket-a za intel. Za AMD ga ne rabiš. Sem ga pa montiral tudi kolegu na 7800X3D, je pa pri AMD edino malo nerodno vijačenje, s tistimi upognjenimi fedri. Njemu je potem v idle laufalo 40-45, kar je za te AMD kar normalno, glede na to kako so narejeni, za igre ne vem z glave, ker je potem še drekal tiste PBO in neki navijal itd... je pa zelo zadovoljen. Res je dober cooler.    EDIT: Si sigurno prav gledal? Kolikor vidim imaš v 4000D normalno supported 360 radiator, tudi zgoraj. Ne more bit potem 280 nikakor ovira.
    • To je res vrhunska neumnost. Tule je malo globlja raziskava. Sem nekaj časa nazaj pogledal.    
    • Kakšno vezo imajo neke nebuloze diktatorja Stalina s fiziko? Pozabi na te bumbarje. Njim ni nič drugega jasno, samo kako se na oblasti obdržati...
    • Pri našem službenem Peugeot Rifterju l. 2019 je pri 45.000 km zamašilo oljno pumpo zaradi razpadanja jermena in je šlo 1000 €+ za popravilo. Wet belt je res bedarija.
    • Iz moje statistike pride tudi nekaj zanimivih številk: Od 2015 se v službo večinoma vozim s kolesom, 15,7 km v obe smeri, 150 višinskih metrov. Do zdaj se je nabralo 5702 km in 75386 višinskih metrov. Na kolesu sem sedel 16 dni, 22 ur in 58 minut. Če malo obrnem številke in upoštevam povprečno porabo moje Mazde CX-30 6,3/100 in zdajšnjo ceno goriva, bi naneslo 521 €, če bi opravljal pot z avtom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.