Skoči na vsebino

Zmanjkalo nafte-ostal na cesti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Da. Tudi meni se je zgodilo, da sem ostal s svojo Mazdo 6 na cesti. Vzrok? Zmanjkalo nafte. Do sem ne bi bilo ni? ?udnega, ?e ne bi potem na bencinski ?rpalki natankal samo 59 litrov???

A nima Mazda6 64litrskega rezervoarja??? Kam je izginilo 5 litrov??

  • Odgovori 64
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

hehe welcome to the club...

mislim, da nobenemu ni se ratalo napolnit teh "64" litrov :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Razumem da je rezervoar pribli?no 64 litrov! Samo 59 litrov ni "pribli?no".

?e ra?unalnik je :whatever: , zdaj pa vidim da tudi specifikacijski podatki ne ?timajo.

O?itno bo treba tankat takoj, ko se lu?ka pri?ge.

Napisano
  je Jodlar napisal:

O?itno bo treba tankat takoj, ko se lu?ka pri?ge.

 

No ja, ni slaba ideja :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Podoben problem sem ugotovila tudi pri svoji novi mazdi 2.

 

Po specifikacijah ima tank velik 42,5 litra. Nekam zelo hitro je za?ela utripati lu?ka in zato sem ?la na bencinsko ?ele, ko mi je ra?unalnik rekel, da lahko naredim ?e samo 8 km.

 

Na bencinski pa spravim noter samo 35 litrov. A to pomeni, da mi ostalih sedem litrov ne prikazuje, pa bi v bistvu lahko mirno naredila z njimi ?e 100 km, ali je pa senzor pravilen in lahko ostanem na cesti, ?e se zana?am na svojo matematiko?

 

Glede na izku?nje Jodlarja tega ne bom preisku?ala in bom pridno tankala po navodilih nezmotljivega potovalnega ra?unalnika.

 

Lp, Freda

Napisano
  je freda napisal:

Podoben problem sem ugotovila tudi pri svoji novi mazdi 2.

 

Po specifikacijah ima tank velik 42,5 litra. Nekam zelo hitro je za?ela utripati lu?ka in zato sem ?la na bencinsko ?ele, ko mi je ra?unalnik rekel, da lahko naredim ?e samo 8 km.

 

Na bencinski pa spravim noter samo 35 litrov. A to pomeni, da mi ostalih sedem litrov ne prikazuje, pa bi v bistvu lahko mirno naredila z njimi ?e 100 km, ali je pa senzor pravilen in lahko ostanem na cesti, ?e se zana?am na svojo matematiko?

 

Glede na izku?nje Jodlarja tega ne bom preisku?ala in bom pridno tankala po navodilih nezmotljivega potovalnega ra?unalnika.

 

Lp, Freda

 

In ostala na cesti. :D

Lu?ka je zakon. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se pridru?ujem Yavaryejevem mnenju. Dokler so se ljudje zana?ali na lu?ko ni bilo panike sedaj pa se vsi nekaj sekirate koliko gre noter, ostajate na cesti itd... :blink: In kolikor mi je znano sploh ni dobro za motor/bencinsko pumpo/filter da se popolnoma sprazne tank, da pozauha zrak in morebitne usedline/vodo/kondenz. <_< Se mi pa zdi ?udno, da proizvajalci la?ejo o prostornini tanka. Ali pa gre tu tudi za raztezanje bencina glede na temperaturo. Samo ?e tu je pomoje lahko razlike max kak liter ne pa 7.

 

Prijatelju je neki drugi japonski limuzini stari 10 let ravno tako kazalo 0 litrov pa se je ?e 5 km peljal "na hlape" in se brez te?av ustavil na bencinski in natankal. Koliko, se pa zdajle ne spomnim. sramezljiv

Napisano

Madmax, kantica dela ?ude?e v tem primeru in pa nikakor ne more ?kodvat, ?e jo ma? sabo (pouhno), men je ?e pr?la prou, pa tut drugim sm ?e kdaj nalivu, ko so bli "kratki" z benzom! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano
  je Jodlar napisal:

Razumem da je rezervoar pribli?no 64 litrov! Samo 59 litrov ni "pribli?no".

?e ra?unalnik je :whatever: , zdaj pa vidim da tudi specifikacijski podatki ne ?timajo.

O?itno bo treba tankat takoj, ko se lu?ka pri?ge.

 

Seveda je to najzanesljivej?i na?in,da ne ostane? na cesti. ;) Na ra?unalnik pa se lahko zanese?,ko pogleda?....

 

......na uro. :P

 

 

Napisano

Ra?unalnik me je do sedaj zares nategnil samo enkrat, vsi ostali postanki s praznim rezervoarjem so bili izklju?no rezultat tega, da sem bil prepameten sramezljiv.

 

Se pa lahko pohvalim tudi s tem, da sem se s svojo dizlco ?e vpisal v klub ljubiteljev bencina :bravo: . Pa tako pameten sem bil do tedaj okol tega, kako lahko nekdo na ?rpalki vzame v roke napa?no ro?ko :huh: .

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Kar je res toliko odstopanja? ?zmeden? Saj dokler je avto v garanciji (MES kartica) ni problema, potem pa zna bit problem, sploh pri dizlih, ker je potrebno pri nekatrih napolniti ?obe pod pritiskom. Pri bencinarju pa samo dolije? in gasa :D

Napisano
  je RX-8 napisal:

Kar je res toliko odstopanja? ?zmeden? Saj dokler je avto v garanciji (MES kartica) ni problema, potem pa zna bit problem, sploh pri dizlih, ker je potrebno pri nekatrih napolniti ?obe pod pritiskom. Pri bencinarju pa samo dolije? in gasa :D

 

Ni problema ?e ostane? brez (okej to ne priporo?am, ker lahko uni?i pumpo), na filtru je en tak gumb in ga nato pumpa? toliko ?asa, da ga ne more? ve? pritisniti . Potem pa zavergla? in gasa dalje, do prve pumpe. :hohoho:

 

Aja Jodlar, pozdravljen v klubu "nasankal me je BC". :jupiii:

33112_1.png

Napisano

Problem je, ?e izrazito menja? re?im vo?nje - npr. da bi se nekaj ?asa umirjeno vozil po lokalnih cestah 80 km/h, potem pa ?el na avtocesto ti??at do konca. Ker ra?unalnik predvideva preostali domet na osnovi nekega prej?njega povpre?ja porabe, bo? napravil bistveno manj kilometrov, kot ti jih ra?unalnik obljublja na za?etku avtoceste. Da bi se ra?unalnik res zmotil se mi je zgodilo le enkrat, ko je trdil, da je ?upe ?e za 180 km, bil sem pa na suhem.

 

Ko zmanjka nafte pri moji macdi, je po tankanju potrebno ro?no na?rpat gorivo v lajtunge s ?rpalko, ki je v sklopu filtra za gorivo - od zgoraj pritisne? ene 10x - toliko da ?rpalka otrdi. Potem pa "verglanje".

 

Zgodilo se mi je, da se po tak?ni dogodiv??ini ni dalo peljat hitreje od 5 km/h in kar nekaj krogov po parkiri??u sem napravil, da bi prebudil mojo trnjul?ico. Preden sem poklical servis, sem avto vseeno ?e enkrat ugasnil in v?gal in potem je bilo vse OK. Sodelavec trdi, da nekateri avtomobili v primeru, da ni vse vredu, preidejo v t.i. service mode - ra?unalnik dovoli vo?njo le z nekaj km/h. Stvar se resetira tako, da ugasne? motor in ga ponovno v?ge?.

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

lahko bi dali poleg vseh gumbov v avtu se ctrl+alt+del

cakam, kdaj bomo dobili se "blue screen-e" v avtih :hohoho:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Meni je zmanjkalo nafte in mi je avto potem brez problema v?gal. Nisem rabil "pumpati" pumpe.

Na BC se pa ?e dolgo ne oziram ve?. Razp*** me je to, da sem pri totalno izpraznnjenem avtu lahko tankal samo 59 litrov in ne obljubljenih 64. Zaradi tega napa?nega podatka sem ostal na cesti :angry:

Napisano

Hi hi, kaj pa jaz ko nimam ne BC ne lu?ke :D Pa ?e nisem ostala na cesti :P

 

V mojem primeru bi znala dr?ati navedba z 50litrskim tankom. Enkrat mi je pa le uspelo ga nafilat z 48,xx l, ne spomnim se ve? to?no.

 

Na splo?no tega ful ne maram, da se ?aka do zadnjega s tankanjem <_< Mam doma tudi taka primerka :rolleyes: Ali pa, ko 99% dobim avto s praznim tankom :( Ko gre proti koncu se nekje usput ustavi? in nafila?. Simple as that. :bravo:

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano
  je LabiGT napisal:

lahko bi dali poleg vseh gumbov v avtu se ctrl+alt+del

cakam, kdaj bomo dobili se "blue screen-e" v avtih :hohoho:

 

V 1,5 leta bi se mi lahko ?e zgodilo pa se mi ?e ni. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Jodlar napisal:

Razp*** me je to, da sem pri totalno izpraznnjenem avtu lahko tankal samo 59 litrov in ne obljubljenih 64.

?estka ima to?no 64 literski rezervoar - preverjeno! Na enak na?in kot ti sem tudi jaz na za?etku enkrat ostal na cesti. Kadar je pozimi zelo mraz, pa recimo da nafto ravno na fri?no pripeljejo na ?rpalko ohlajeno na -15°, potem se le ta pri to?enju v avto tako svinjsko peni, da ima? v rezervoarju tudi 10 l pen, ko ro?ka prvi? izklopi. ?e posku?a? v tak?nih razmerah rezervoar zares napolnit do roba, mora? ra?unat na vsaj 10 minut ozebanja :huh:. Meni se ponavadi ne da :P

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Dizl - ?mizl - vizl!!! :whatever:

 

Bencin je zakon...dvakrat posnifa?, pa ni treba ne? druzga...tud ?e ga zmanjka, so ?e vedno hlapi. :vesel:

Sorry, mogu sm!

 

No, js ?e vedno tankam po dobrem starem in zanesljivem sistemu...tankanje po kilometrini...ko se pribli?a tam okol 450km, hop na bencinsko...tud na lu?ko se ne zana?am...ka pa vem, ka se je Suzzy spet upipal.

 

Sam neki me ?e zanima...lahk spravim v tank cca. 49,5 litra? Zadnje tankanje!!!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Najbolj?e je tankat,ko se priblji?a kazal?ek zadnji ?rtici.Zakaj bi moral ?akat,da se pri?ge lu?ka.V ?em je ?tos,da se vozi? z rezervo?.Kaj pa,?e mora? kje v sili stat na avtocesti(recimo,da pri nas na obali zapade pol metra snega :zvizga: ) in se mora? greti,pa ti zmanjka nafte,ha?. :P

 

 

Napisano
  je Alex napisal:

Najbolj?e je tankat,ko se priblji?a kazal?ek zadnji ?rtici.Zakaj bi moral ?akat,da se pri?ge lu?ka.V ?em je ?tos,da se vozi? z rezervo?.Kaj pa,?e mora? kje v sili stat na avtocesti(recimo,da pri nas na obali zapade pol metra snega :zvizga: ) in se mora? greti,pa ti zmanjka nafte,ha?. :P

 

To me pa spominja na en vic o mujotu in hasotu :D

 

Sedita mujo in haso za hi?o na vrtu in pijeta hladno pivo. Pa mujo re?e hasotu: kaj bi dal, da bi zdele zapadlo en meter snega. Haso mu pa odgovori: Ma nemoj, zunaj +30 ?e tako vro?e ko hudi?, ti bi pa ?e sneg kidu?!? :hohoho:

Napisano
  je Alex napisal:

Najbolj?e je tankat,ko se priblji?a kazal?ek zadnji ?rtici.Zakaj bi moral ?akat,da se pri?ge lu?ka.V ?em je ?tos,da se vozi? z rezervo?.Kaj pa,?e mora? kje v sili stat na avtocesti(recimo,da pri nas na obali zapade pol metra snega :zvizga: ) in se mora? greti,pa ti zmanjka nafte,ha?. :P

 

?e dela? en tank na mesec potem verjetno res ni ?tos, da ?aka? na lu?ko saj se ti dan prej, dan kasneje na pumpi niti ne pozna.

 

?e pa tanka? ve? kot 1x ali celo 2x na teden pa je razlika a dela? 700km al 850km z lu?ko. Meni namre? stoji kazalec med zadnjo in predzadnjo ?rtico skoraj 100km ?isto pri miru ?ele nato potem pri?ge lu?ko.

 

Zanimivo je namre? to, da ?e recimo pri 750km pri?ge lu?ko se nato vozim ?e 100km. Potem se kazal?ek dotakne zadnje ?rtice a BC ka?e, da je goriva ?e za 170-200km ?zmeden? in gre? na pumpo pa notri stla?i? "le" 53-55 litrov.

 

In nafta se nikakor toliko ne peni (?e posebej ta nova Petrolova ne), da bi sfalilo 10 litrov. Sorry guys sam teh litrov pa? ni - kaj je krivo? A so druga?ne posode za gorivo kot takrat, ko so se pisali tehni?ni podatki ali pa posode izgubijo obliko (se ubo?ijo) in gre zato manj notri. :ne vem:

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

?e dela? en tank na mesec potem verjetno res ni ?tos, da ?aka? na lu?ko saj se ti dan prej, dan kasneje na pumpi niti ne pozna.

 

?e pa tanka? ve? kot 1x ali celo 2x na teden pa je razlika a dela? 700km al 850km z lu?ko. Meni namre? stoji kazalec med zadnjo in predzadnjo ?rtico skoraj 100km ?isto pri miru ?ele nato potem pri?ge lu?ko.

 

Zanimivo je namre? to, da ?e recimo pri 750km pri?ge lu?ko se nato vozim ?e 100km. Potem se kazal?ek dotakne zadnje ?rtice a BC ka?e, da je goriva ?e za 170-200km ?zmeden? in gre? na pumpo pa notri stla?i? "le" 53-55 litrov.

 

In nafta se nikakor toliko ne peni (?e posebej ta nova Petrolova ne), da bi sfalilo 10 litrov. Sorry guys sam teh litrov pa? ni - kaj je krivo? A so druga?ne posode za gorivo kot takrat, ko so se pisali tehni?ni podatki ali pa posode izgubijo obliko (se ubo?ijo) in gre zato manj notri. :ne vem:

 

Ma,po mojem napi?ejo te litre bolj priblji?no.?e v nobenem avtu do sedaj ni ?lo noter toliko benza(prej nisem imel nobenega diesel-power-ja :D),kot so tovarni?ko navajali.

 

 

Napisano

Kot je ?e edden zgoraj napisal, stvar je mote?a ko dela? veliko km in velike razdalje in ve? da ima? ?e 50 km do na?e meje in bo? tam tankal in napravil pavzo, pa si ?iv?en ker ne ve? kolk je ?e, ali ga po AC ?e lahko nekaj stisne? ali ne. BC ka?e ?e 120 km, da? pri 110 km/h na AC na tempomat, pa ti vsak kilometer razdalje na BC 2 od?teje, s tem da si prej ga ti??al ????

 

Tole z BC, lu?ko za rezervo in 650-700 km zihera?kega dometa za dizel je bolj bogo (na 5-ki). Tole je eden sicer redkih minusov, vendar pa v vsakdanji pogosti uporabi avta kar nadle?en.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.