Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

sprednja 30?, zadnja 24?, seveda neoriginal

 

ampak, ko so izrabljene, pa dela taaaaaaaaaaaak grde zvoke ... :) kot da bi pol avta razpadalo,

seveda se zvok prena?a po celi karoseriji in lepo doni v notranjost ob vsaki neravnini

 

aja... menja? pa sam, rabi? dvigalko, klju? za kolesa, fleks, kladivo pa vili?aste in inbus klju?e

 

delo... 30-45 minut za prvo, potem pa 15-30 minut za naslednje :)

 

slika ni original, saj imajo sprednje vijake obrnjene v nasprotno smer

post-11-1204135076_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Prej?ni teden opravil enako delo, ker sem ze skoraj popizdil ob teh zvokovih... Saj ve? Kaalman....

Za originalne pa bol?e da ne ve? cene...

 

Kje si pa nabavil pal?ke, ?e smem vpra?at? Tole je bila cena za eno pal?ko?

Napisano

@Mazda323: cena za eno pal?ko, v ?ist navadni avtotrgovini, sem vpra?al v dveh, pa je isto

 

euroton in gmt

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

E super, meni ?aka ista stvar.... ?e to so leve in desne enake? Opa?am da mi cvili samo na desni (ve? jam - nisem pa siguren al spredaj al zadaj) kak?en poseben razlog za menjat parno - prve - zadnje?

Napisano

heh, ce bi bil bobi ne sam da bi slikal ampak, bi se celo gajbo spraznil pa se to slikal pol :)

 

:hohoho:<_<

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

V GMTju so navadene cene u bistvu za par pal?k. Cene za te pal?ke so tam okol 12-17eur :P

 

o?itn so za 6ko tak drage :hohoho:

 

tole pa ni za 6-ko ampak za 323F bj :huh:

 

 

 

 

 

 

 

p.s. za ?estko so ?e dra?je saj so iz zlata (po ceni sode?) :P

33112_1.png

Napisano

delo... 30-45 minut za prvo, potem pa 15-30 minut za naslednje

Jah nevem ?e si glih tako hitro konec ;) V glavnem tisti imbusi, ki so tam za pomo? pri popu??anju vijaka so bolj kot ne tam zaradi lep?ega. Sam si z njimi nisem imel kaj pomagati, ker je bilo to nazadnje menjano par let nazaj in se matice niso niti premaknile. Flex je zlata vreden pri tem opravilu. Pri menjavi prednjih pal?k sem ?e moral pred tem odmontirat kon?nika, da sem sploh lahko pri?el zraven s flexom.

 

?udi me, da proizvajalci teh palic ne zbrusijo materiala na drugi strani, tam pri gumici. In bi potem komot prijel vijak s kak?nim klju?em. Vem da sem pri nekaterih ostalih proizvajalcih to zasledil...

 

Za drugi? pa ko bom kaj delal, bom malo poslikal... :D

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Jah nevem ?e si glih tako hitro konec ;) V glavnem tisti imbusi, ki so tam za pomo? pri popu??anju vijaka so

jaz sem zadnjo menjal v 20 minutah..., pa pol ?e 5 minut, da sem orodje pospravil :)

 

snel kolo, odrezal staro, namestil novo, zategnil, pri?raufal kolo in konec...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

kupte si good old WD40 pa ne bo treba nobenga flexa pa nwm ?esa ?e... fajni je tut en sprej deruster al neki tacga... kr po?re rjo :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

tole pa ni za 6-ko ampak za 323F bj :huh:

p.s. za ?estko so ?e dra?je saj so iz zlata (po ceni sode?) :P

 

Se mi samo dozdeva ali pa so vsi original deli za 6-ko iz ?istega zlata...se mi zdi,no. :whatever::D

 

 

Napisano

Cena nekje od 12-17 ? (cca) velja za BG serijo in mx-3 itd...

 

Qwerty...ne pametovat, ker me res zanima kolk teh pal?k si ?e zamenjal. Ne odtegne? je pa ?e se j.... WD gor al dol...

 

Edino kar mi pade na pamet je, glede na ceno, jih menjat nekje na 2 leti...takrat bi se ?e verjetn dale. Sicer pa...luftpi?tola in fain pritisk tut delata svoje :bravo:

:)
Napisano

Ja saj z luft pi?tolo sem se jih jaz lotil, pa tavlke rolcange :D. Samo se mi je v "glavi" kon?nika potem vse skupaj zavrtelo. <_< Saj verjetno pri teh nebom imel tak?nih problemov, ker verjetno tudi te "poceni" ne bodo toliko zdr?ale. Je pa res da je ta avto prej imela ?enska in zgleda da ni kaj veliko dala na avto, tako da vpra?anje kako dolgo so bile te pal?ke fu?.

 

Aja pa mazda?ice iz tega foruma so izvzete iz tega ko?a :P

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Qwerty...ne pametovat, ker me res zanima kolk teh pal?k si ?e zamenjal. Ne odtegne? je pa ?e se j.... WD gor al dol...

 

jz sam pravim kaj je men pomagal pri zarostanih vijakih ;) pal?k ?e nism nobenih menjal, predvidevam pa do vijaki enaki ko kje drugje :P

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kolko sem vsaj jaz opazil, pri dveh 323 so za?ele pal?ke ru?it nekje pri +-65000km

 

jaz mam 120k km in so ?e prve ble gor :)

 

aja, pa menjal sem samo na levi strani... ker na desni ?e ne ropota... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.