Skoči na vsebino

poraba

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa tam je ja vse bolj?e.Tudi asfalt-definitivno.Samo poglej koliko manj ?umijo kolesa in ko de?uje,ni lu? na cestah=ni akvaplaninga. :bravo:

 

 

akvaplauning j n usaki cejsti kdr j de?!!!!!!

 

Jst morem priznat da pod 10l ?e skor nisem pri?el v treh letih ko mam avto (enkrat al dvakrat 9,85 al neki tazga). Povpre?na poraba treh let je 11,05l. Morem pa priznat da mam kr mirno nogo, ne divjam preve?. :policaj:

 

 

jst kr mam mazdo 323f 1.8 16V mi pije 8,2!!!!! pa menjavam na 3000vrt/min in po avtocesti pod 140 negrem!!!

ZOOM-ZOOM
  • Odgovori 151
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

akvaplauning j n usaki cejsti kdr j de?!!!!!!

jst kr mam mazdo 323f 1.8 16V mi pije 8,2!!!!! pa menjavam na 3000vrt/min in po avtocesti pod 140 negrem!!!

 

Mejbi na na?ih "avtocestah".Ostali imajo ve?inoma urejeno,da voda odteka z avtocest,Razen v velikih nalivih.

 

 

Napisano

Slovensko? ?zmeden?

 

 

Tu je wajdowsku symon.... ka ti ve? ?uj! Ma keeeeej..... hahaha :aaaaa: :aaaaa: :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Graga, tudi sam sem mel podobne izku?nje pri mazduri s tem super 100, se pravi lih obratne kot so nekateri trdili, da bo! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ma ja, ?udno, res ?udno, bom ?e kak?en tank 100tke natankal pa da vidim ?e bo ?e vedno tako visoka poraba, ?eprav kot vidim pri na?emu heroju majorju Uro?u ejkeej Uklopkotu :hohoho: , na poraba.com, da ni imel pretirana razlike pri 100tki. Potem pa presedlam nazaj na petrolovo ultimativno 95tko,hehe. :hohoho::hohoho: M3 - 1.6 pa 100tke res ni marala, je avto hitro cuknil.

Napisano

Jaz pa pri 100ki tudi nikoli nisem porajtu domnevnega rahlega pove?anja mo?i o kateri nekateri govorijo! :D

 

Baje bi se nekaj malga poznalo ?ele pri 200 in ve? KM? :blush: :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tu je wajdowsku symon.... ka ti ve? ?uj! Ma keeeeej..... hahaha :aaaaa: :aaaaa: :aaaaa:

 

 

nene!! Vipavsko:)))) se pa opravi?ujem za nare?ne besede!!!!!!!

ZOOM-ZOOM
Napisano

Baje bi se nekaj malga poznalo ?ele pri 200 in ve? KM? :blush: :ne vem:

 

Tudi ?E se ti pove?a za 5% pri 100 konjih je to 105 konjev kar ne ?uti?. Nekje sem bral ene teste, razlike pri obi?ajnih avtih sploh ni bilo, pri Subaru Imprezi STi je je pa poznalo kar nekaj konjev. Tako, da to o pove?anju konjev pri na?ih mlin?kih je optimizem na kvadrat.

Sem pa tankal Optimax95 za foro pa spet ni opazne razlike v primerjavi z 100 oktani. Poraba mi itak niha od 8,5-9,5 zdajle sem imel pa skoraj pol tanka po AC in je zaradi tega niti ne bom upo?teval.

Napisano

Jap, sej 100tko ne tankam zaradi tega da bi avto bolj letel :), za to bi pa? potreboval ve? konjev. Sem bil lih na OMV-ju pa sem rekel zakaj ne, ker sem v f-ko pa 100tko tankal in avto je vsaj bolj mirno tekel. ?e se ne motim so dovoljena tudi nekaj odstopanja pri oktanih, vendar ne vem kje sem to zasledil. Tale GTA tudi ?isto normalno dela na 95tki. Me zanima kak?na bo sedaj poraba, pri?akujem vi?jo glede na to da se bli?ajo zimski ?asi.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

V?eraj na vranskem smo za?eli z 32 litri, kon?ali pa z 20 litri.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni

 

Da ne odpiram nove teme. Mam Mazdo 5 CD110TX l.2006, 62.000km in slede?i problem - poraba 10 do 12l.

Do sedaj me ni motilo ker sem ?e imel BMWja in sem ve?ino km naredil z njim. Sedaj pa sem ga menjal za MB benzinarja pa bi rad z Mazdo malo manj porabil vsaj okoli 8l.

Poraba je podobna na vseh relacijah.

Avto sem imel na servisu na testerju ?e vsaj 5 krat in vedno je vse OK. Serviserji pa pravijo da vsem 5ke porabijo dosti, tako da ne vem.

Mislil sem ze da bi ?ipanje kaj pomagalo, ali menjava ra?unalnika z 143konjske mazde - ne vem ve?

 

?e ima kdo podobno izku?njo ali re?itev se priporo?am.

 

LP

Napisano

Pozdravljeni

 

Da ne odpiram nove teme. Mam Mazdo 5 CD110TX l.2006, 62.000km in slede?i problem - poraba 10 do 12l.

Do sedaj me ni motilo ker sem ?e imel BMWja in sem ve?ino km naredil z njim. Sedaj pa sem ga menjal za MB benzinarja pa bi rad z Mazdo malo manj porabil vsaj okoli 8l.

Poraba je podobna na vseh relacijah.

Avto sem imel na servisu na testerju ?e vsaj 5 krat in vedno je vse OK. Serviserji pa pravijo da vsem 5ke porabijo dosti, tako da ne vem.

Mislil sem ze da bi ?ipanje kaj pomagalo, ali menjava ra?unalnika z 143konjske mazde - ne vem ve?

 

?e ima kdo podobno izku?njo ali re?itev se priporo?am.

 

LP

 

Ti ima? 1,6 dizla 143 konjski motor je 2.0D.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ti ima? 1,6 dizla 143 konjski motor je 2.0D.

 

Mogo?e je pre?voh za ta avto....in ob tem poraba - pa ga vozi? tako kot mora? dizla??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zelo je odvisno kak?ne vo?nje ima?. ?e se vsak dan gu?va? po mestu in precej stoji? pred semaforji in ima? kratke vo?nje tudi 10 ali ve? litrov ni ni? neobi?ajnega.

 

V kolikor pa ni tako in da se vozi? v "normalnem" prometu po omejitvah in v ustrezni prestavi in da je vo?nja tudi relacijska potem bi morala biti poraba nekje md 6 do 7,5 in ne ve?.

33112_1.png

Napisano

Zelo je odvisno kak?ne vo?nje ima?. ?e se vsak dan gu?va? po mestu in precej stoji? pred semaforji in ima? kratke vo?nje tudi 10 ali ve? litrov ni ni? neobi?ajnega.

 

V kolikor pa ni tako in da se vozi? v "normalnem" prometu po omejitvah in v ustrezni prestavi in da je vo?nja tudi relacijska potem bi morala biti poraba nekje md 6 do 7,5 in ne ve?.

 

Pa ne pri 1.6D motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Matr 12 litrov za dizla, ta je pa mal tu ma? huda, razen ?e se morda vozi? samo po kak km, pa ga ugasne? (se niti ne segreje), pa ga spet na kratko zalaufa?, pa ugasne? itd., samo to verjetno ni primer, ali pa?? <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

kaj ne? :ne vem:

 

Taka nizka poraba, pri taki gajbi in 1,6D motorju je pomoje malo iluzija.

 

kaj ne? :ne vem:

 

Taka nizka poraba, pri taki gajbi in 1,6D motorju je pomoje malo iluzija.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

echo efekt ;)

 

Men se ne zdi, da bi to bil velik problem se vozit tudi pri manj kot 6 litrih, ?e se recimo vozi? na taki razdalji kot recimo Jo?aGuliko?a - se pravi teko?a relacija pa hitrost do najve? 90km/h.

 

?e men recimo rata pelat s 6,1-6,2 al pa relacijo proti Zasavju odpeljat z cifro 4,8 na BC-ju pol res ne vidim razloga zakaj se to ne bi dalo z M5 narest. Avto ni tolk te?ji, pri majhnih hitrostih zra?ni upor ne igra tolk velke vloge, ?e pa je enakomerna vo?nja tudi konji niti nevor ne igrajo neke velike vloge.

33112_1.png

Napisano

Ja Boss, sej lih to se mi zdi totalno grozn, ker za porabo 12L pa ?lovk pa? ne kupuje dizla (tok tro?jo RX8ke), matrmilo! :danzoman::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sej pravim, po?akmo, da nam pove kako in kje se vozi pa bomo vidli a je to mo?no al ima pa kak?no te?avo z avtom :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Motor je 2.0d z DPF. Vozim se res precej po mestu vendar tudi na dolge ture ?e nikoli poraba ni padla pod 10l,

tako da pri kombinirani vo?nji 60% mesto 40 % AC in regionalne. In res gledam kako vozim in obvladam sej je to moj 5. diesel in rekorder v porabi. BMW sem res zelo ti??al kolko sem hotel na istih relacijah in mi poraba ni presegla 7.5l, na dolge ture okoli 5.5l-6l ob tem da sem mu du?o vadil. Motorje pazim, ker vem kako so ob?utjivi ?e posebaj zjutraj, ker avto ponavadi mislim meti 3-4leta.

ZAnimivo mi je to da BC ka?e pri vo?nji 50-60km pri 2000o/min 7-8l, a skupna poraba je 8,3 po BC. BMW mi je pri hitrosti 110-120kmh na AC (zimska omejitev v Avstriji) kazal pod 4l. Mazda pa pri 130kmh 10l.

Nimam ve? idej, ker serviserja poznam in mi gre vedno na roko z ne?teto vpra?anji in priklopi na tester, ga ne morem gnjaviti kaj storiti.

No edino ?esa se spomnim je to da je enkrat tester pokazal ob testu pedala za gas, da ?e sem ga premaknil samo 0.5 cm je sko?il na 80%, nato pa tega ni bilo nikoli ve?.

 

Res sem odprt za vse predloge.

 

lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.