DVDavy Napisano 8. maj, 2008 Prijavi Napisano 8. maj, 2008 Pozdravljeni. Imam Mazdo 5 CD110 TX Spet se ogla?am po polletnem ?asu. Pred tem sem ?e imel te?ave z Mazdo 5 in sicer z DPF filtrom. Avto je bil star pol leta. Takrat so mi o?istili filter, menjali olje (kar sem po?teno pla?al). Sedaj se mi je na avtocesti pri hitrosti 135km/h s tempomatom, kar naenkrat zadaj zaćel kadit mo?an bel dim. Izklopil sem ga s tempomata, prestavil v ni?jo da upo?asnim, vendar mi je med prestavljanjem obrate motorja nabil do konca, in tako vsaki? ko sem stisnil sklopko. Hotel sem se ustaviti vendar mi je avto kr vleku (kot bi se zataknil gas). Potem sem avto ugasnil in klju? vzel iz klju?avnice vendar je avto ?e kr ?el. Po nekaj ?asa sem ga le uspel ustaviti. Ko so me do?lepali na servis mi je povedal da poznajo tak primer (meli so ga pred kratkim na Mazdi 6) in da bo potrebno menjati ma?ino in ?e cel kup drugi stvari. Vse krije garancija. Zanima me kak?na je varjanta da bi lahko zahteval nov avto (moj je star 1 leto in 3 mesece) in razumno dopla?al razliko. Vendar bi verjetno vzel bencinarja, ker delam veliko kratkih relacij (pri prodaji mi niso omenili da je avto namenjen za dalj?e relacije)? LP, DVDavy Citiraj
mazda_mx Napisano 8. maj, 2008 Prijavi Napisano 8. maj, 2008 Noben dizel ni za kratke relacije. To se ve od zmeraj. Sedaj je pac moderno imeti dizla in ljudje kupujejo karkoli ima dizel znacko. Citiraj
Boss Napisano 8. maj, 2008 Prijavi Napisano 8. maj, 2008 Auch, kakor vem se ponavadi taka zadeva zgodi, ko potegne olje skoz turbino al pa oddu?nik in sam sebe napaja z gorljivo snovjo (tokrat z oljem oiroma oljnimi hlapi) tako, da tud, ?e iztakne? klju? motor ?e kar laufa in to v iberture. Edina re?itev je pustiti avto v najvi?ji prestavi in zavirati do zaustavitve, da se bo motor sam zadu?i. Lohk sicer ?aka?, da pokur ves olje in pol crkne sam od sebe ampak to ni glih re?itev saj pred tem ?e naredi ?kodo zaradi visokih obratov. Sicer mi ni jasno zakaj bodo cel motor menjali? A ti je bate skurilo? Zvilo ojnice zaradi previsokih obratov? So pa za take zadeve najbolj dovzetni motorji 1.9 dCi od Renaulta predvsem v Lagunah prej?nje generacije. Se pa klele postavlja eno drugo vpra?anje in sicer ?e tako je problem, ker zarad dpf filtra te?e nafta nazaj v karter in ?isto mo?no je, da je nivo me?anice olje/nafte ?el tako visoko, da ga je potegnilo v izgorevalne komore. Citiraj
DVDavy Napisano 9. maj, 2008 Avtor Prijavi Napisano 9. maj, 2008 Ja baje je zvil tudi ojnice :S Tak je reku ko je zalaufo avto na servisu in ga mal tero. Jst se na to ne spoznam. Res pa je glede teh DPF filtrov in je to ful bedarija, da neko zadevo ki je niso dodelal vredu obesijo na vrat potro?nika in lepo pla?ujmo za menjavo olja itd... Citiraj
Alex Napisano 9. maj, 2008 Prijavi Napisano 9. maj, 2008 Ja baje je zvil tudi ojnice :S Tak je reku ko je zalaufo avto na servisu in ga mal tero. Jst se na to ne spoznam. Res pa je glede teh DPF filtrov in je to ful bedarija, da neko zadevo ki je niso dodelal vredu obesijo na vrat potro?nika in lepo pla?ujmo za menjavo olja itd... Ja,to z DPF-jem je eden glavnih problemov,ki jih je zaslediti na novej?ih(face-liftanih) 6-kah. :ne vem: Ne vem,?e so z novimi 6-kami to re?ili v redu... Citiraj
DVDavy Napisano 17. maj, 2008 Avtor Prijavi Napisano 17. maj, 2008 Evo pa sem ga dobi nazaj So mi ga pri Cosmosu zrihtral in vse je tipitopi. Ja glede DPF so pa povedal, da je to problem zdej pri vseh dizla?ih (novih), ker je problem pri kurjenju saj in se s tem pove?uje nivo olja v ma?ini, pol pa pride do tega. So pa ful prjazni in vse razlo?l kok pa kej deluje (sem pa? lajik ki se ne spoznam na motorje). Citiraj
Boss Napisano 17. maj, 2008 Prijavi Napisano 17. maj, 2008 Se pa klele postavlja eno drugo vpra?anje in sicer ?e tako je problem, ker zarad dpf filtra te?e nafta nazaj v karter in ?isto mo?no je, da je nivo me?anice olje/nafte ?el tako visoko, da ga je potegnilo v izgorevalne komore. Torej sem imel le prav... In kaj svetujejo na servisu v izogib naslednjemu padcu motorja v iberture? Citiraj
Alex Napisano 17. maj, 2008 Prijavi Napisano 17. maj, 2008 Torej sem imel le prav... In kaj svetujejo na servisu v izogib naslednjemu padcu motorja v iberture? Verjetno bodo kako pametno rekli v stilu:ne se vozit z njim po mestu. To ni mestni avto.?e se vozi? po mestu,ti je ?isto dovolj mali benzinar.To je to,ni pomo?i... Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.