Skoči na vsebino

?udni zvoki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ve kdo kaj bi lahko to bilo, ko se peljem v desno je normalno, ko pa se za?nem peljati ali pa se zelo po?asi peljem v levo pa nekej vibrira iz desne strani (sli?i se kot GRRRRRR nekej takega), pri vi?jih hitrostih je normalno vse.Sem ?e vse pogledal pa ni ni? za najti ,kaki zglobi so vsi fiksni ne more? jih niti malo premakniti da bi se poznal luft.Sem razmi?ljal da bi to bil kak zglob ali ne vem kak se to re?e tam pri menjalniku ki gre ven os za pogon.Ali bi to bilo mo?no.Je kdo ?e to kdaj menjal pa koliko ga je pri?lo $$.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

A to pri malo obrnjenem volanu ali pri skoraj do konca obrnjenem?

33112_1.png

Napisano

da nima? ti spet kaj zrahlhjjano :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sem ?el gledat na servis , pa so rekli ka je zglob, pride aftermarket okrog 20k ,original pa 86k.Tak da bom vzel aftermarket.Dela pa je za eno uro da zamenjajo je rekel.

To pa se ?uje zdaj ?e zelo fest tudi ko malo zmota? volan, samo samo ko gre? v levo, in to pri startu in ko se zelo po?asi pelje? kakih 30km/h.Bolj ko obrne? volan bolj se ?uje.Ko gre? v desno je normalno.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Men je tut ze sputil homokineticni zglob... tak kot si reku...servis okol 90 k sit, jst sm ga dobiu pr GKN Zre?e (ful bliz konjic) za 10 k sit. No zglob je biu 8 k ostalo pa je blo gospodu za uslugo. Sj poglej ce na tem aftermarketu pise gor GKN... pol je to tak to...

 

LP :P

---------------------------------------

user posted image

Napisano

BTW... to na mazdah NE CRKUJE!!! :D:D:D

 

Men je crknu sam zato ker mi je mansetna spustila...pol pa k mal peska notr pride... pa sm prepozno opazu pa je crknu zato...

 

 

ciao

---------------------------------------

user posted image

Guest BrainLess
Napisano
BTW... to na mazdah NE CRKUJE!!!

 

Men je crknu sam zato ker mi je mansetna spustila...pol pa k mal peska notr pride... pa sm prepozno opazu pa je crknu zato...

 

 

Ima prav!

 

Zglobi res ne crkavajo, ?e man?eta cela ostane (guma okrog zgloba)!

 

?e pravo?asno ugotovi? se da popravit!

Upam da nisi naredo dosti kilometrov, saj se da popravit, ?e se res nisi dosti vozil!

Probaj zamenjat man?eto pa zglob fajn z vazelinom nama?i!

 

May be you hawe luck! ;)

Napisano

zaj ?e je kaj je sem ?e naro?il novi del.

Samo zdaj ?e ho?em zamenjati man?eto moram itak polos ven vzeti, tak da ?e ne bi prenehalo ru?iti pa ?e potem enkrat vse razstaviti, tak da mislim da je bolje menjati pa ma? potem za en cajt mir, stari zglob pa za rezervo.Kaj to je na obeh straneh isti zglob?

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

saj ,poznam mehanika pa bo on ?el kupit ka je bilo za ta model ve? razli?nih skozi leto.

 

Popraviti pa se vendar nebi ve? dalo ker se ?e celi mesec vozim pa to bole na hard.Zdaj pa ?e redno ru?i taka mislim ka je hin do konca.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

I ja sam ih mjenjal... man?eta je bila puknuta pa je pesek uni?tio zglob.

 

Prijatelju je pa na 323C PUKNUL zglob zato kaj je smotao volan skroz in nabil gas :rolleyes:

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Homokineti?en zglob JE na obeh straneh enak, razlika je samo v dol?ini polosi, pri vseh mazdah kot tudi pri drughih avtomobilih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Homokineti?en zglob JE na obeh straneh enak, razlika je samo v dol?ini polosi, pri vseh mazdah kot tudi pri drughih avtomobilih.

EEEEEEE.... ni res. Na moji stari Mazdi 323 BG L in D ni enak - sem sprobal in ?alostno ugotovil, da imata razli?no veliki luknji za polos :blink: . Skoraj 100% ima tako cela BG serija Mazd in verjetno tudi novej?e. Kdo bi razumel japon?eke :huh::lol:
IPB Image
Napisano

imam ?e zamenjano.Pa leva in desna stran tudi ni enaka.En zglob pa je pri?el 14k sit ,menjati pa sem moral oba.Tak da vse skupaj me je pri?lo 56k sit z delom vred in potro?nim materijalom.Dela je bilo 4 ure ,ker ni ?la ven os iz le?aja tu pri bremzah.Tako da so morali dati v stiskalnico in ?e tam so komaj ven spravili( s pritiskom 2 toni = 20kN).Dobro da nisem tega se spravil delat doma ker itak nebi mogel ven vzeti osi.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.