Skoči na vsebino

Easter eggs za Mazdo 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e kdo pozna kak?no neobjavljeno skrito uporabno funkcijo (easter egg) za Mazdo 6 naj prosim vpi?e v to temo. Sam poznam po dobrem mesecu lastni?tva Mazde 6 '04 zaenkrat samo 2:

 

1. Kako izklopiti mote?e piskanje pri vsakem pritisku na gumbe avtoradia:

- ugasni radio s pritiskom na Volume gumb

- pritisni in dr?i "Seek" dol tipko

- med dr?anjem "Seek" tipke pritisni in dr?i ?e tipko 5 dokler ne sli?i? piska

- zdaj radio ne piska ve?, vklop nazaj je po istem postopku.

 

2. Dvojno zaklepanje avtomobila:

- ?e na daljincu pritisne? tipko za zaklep enkrat se "normalno" zaklene avto

- ?e pritisne? tipko dvakrat zaporedoma se dvojno zaklene, to pomeni da v tem primeru ne more? odkleniti avta od znotraj. Primer: ?e ti vlomilec razbije okno, ti vseeno ne more odpreti vrat. Ukrade ti lahko samo samo stvari, ki jih ima na dosegu skozi okno.

Napisano

A tole pod 2. to?ko res dr?i? :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

tocka 2. je itak opisana v navodilih za uporabo

 

 

Ne bo? verjel Labi, ampak jaz navodil po 3 letih ?e vedno nisem prebral... :(sramezljiv

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

@BOJ?: dr?i, sem sprobal :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

@BOJ?: dr?i, sem sprobal :)

 

Hvala za info. Uporabna zadeva. :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

A bomo Pirhe spet jedl al kaj! :ne vem: :danzoman::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Drzi drzi...

 

Ampak dvojno zaklepanje ni vkljuceno v vseh paketih opreme... Pomoje je sele od TE naprej ... Jaz vecinoma "dvojno" zaklepam...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Drzi drzi...

 

Ampak dvojno zaklepanje ni vkljuceno v vseh paketih opreme... Pomoje je sele od TE naprej ... Jaz vecinoma "dvojno" zaklepam...

 

majo vse...

jaz mam CE in mam to...in tudi vedno dvakrat pritisnem (in zacne rdeca lucka (avto skljucem) goriet kake 3-4 sekunde in potem zacne normalno utripat

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

OK, ampak kak?na je pa prava uporabna vrednost tega zaklepanja? Tisto kar je napisal mirkot je bolj slaba tola?ba. Glede na to, da lahko vlomilec skoz razbito okno tudi notr zleze in pobere vse po ?elji. Varni bi bili le tako veliki predmeti, da ne gredo skozi okno - ampak glede na to, da hladilnikov in pralnih strojev ne tovorimo glih vsak dan je tudi to :whatever:

 

:ne vem:

33112_1.png

Napisano

Moj bicikel se dostikrat preva?a v avtu in ta funkcija pride kar prav. So mi pa takoj na za?etku kar dvakrat zapored poizkusili vlomiti v avto (brez bicikla) na na?in, da z izvija?em nakrivijo vrata potem bi verjetno odklenili, ?e bi jim ratal.

Sicer sem si samkriv. Kaj pa parkiram na parkiri??ih, kjer glupi nedeljski planinci redno pu??ajo denarnice v avtih ?zmeden?:angry: .

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Sem na?el eno podobno starej?o temo. ?e kdo ?e pozna ?e kak?no foro, naj jo prosim napi?e.

 

Nekaj skritih funkcij radija v Mazdi 6:

 

Kontrola displeja:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb SEEK UP (?e pri modelu '06> ne deluje, probaj POWER + TA).

Funkcija pri?ge vse znake na displeju naenkrat (kontrola morebitnih mrtvih ali obledelih znakov).

 

Pregled stanja zvo?nikov:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb AUTO-M.

Radio za?ne predvajati zvok izmeni?no iz vsakega zvo?nika (kontrola ustrezne povezave in delovanja) po slede?em vrstnem redu:

1. Prednja leva vrata

2. Prednja desna vrata

3. Zadnja desna vrata

4. Zadnja leva vrata

 

Ponastavitev nastavitev zvoka:

Radio pri?gan - Dr?i pritisnjen gumb TUNE/AUDIO CONT. + katerikoli gumb v avtu (razen POWER/VOL).

Funkcija postavi na tovarni?ke nastavitve bass/treb/fade/bal, ostale stvari se ne spremenijo (ALC, radijske postaje...)

 

Vklop/Izklop zvo?nega signala (BEEP) ob pritisku na tipko (model radija do '06 - srebrn):

Radio ugasnjen - Dr?i pritisnjen gumb SEEK DOWN + gumb 5 (<<) za 3-5 sekund.

Funkcija vklju?i ali izklju?i pisk kadrkoli se pritisne kak?en audio gumb. Sli?i se en dolg pisk, ko je BEEP vklju?en in en kratek pisk, ko je BEEP izklju?en.

 

Preverjanje jakosti radijskega signala:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb 2 (disc^).

Funkcija prika?e kvaliteto sprejema radijskega signala in pomaga pri ugotavljanju kvalitete antene, povezave, sprejemnika). Prikaz na displeju je 0-9 (0 = slab, 9 = dober sprejem).

 

Preverjanje ustreznega delovanja vseh gumbov:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb TAPE/MD (pri modelu '06> pritisni gumb POWER/VOL + gumb MEDIA).

Funkcija omogo?a preverjanje delovanja vsakega gumba. Ob pritisku vsakega gumba se zasli?i pisk (tudi obvolanskih komand) Npr. v nekem re?imu delovanja radija nekateri gumbi niso aktivni. Tako lahko preverimo ali gumb res ni aktiven ali pa dejansko ne deluje.

 

Self Test - samostojna diagnoza radija:

Radio ugasnjen - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb AM + gumb TAPE/MD (pri modelu '06> pritisni gumb POWER/VOL + gumb AM + gumb MEDIA).

Radio bo sam naredil nekaj testov za preverjanje ustreznega delovanja audio sistema. Prvi izpis na displeju bo priozvajalec in serijska ?tevilka. Za zaustavitev testiranja in ustavitev trenutnega prikaza na displeju obrni klju? v zaklenjeno pozicijo (LOCK).

Tako, to bi bilo nekaj zanimivosti, ki jih lahko preizkusite.

Iz vseh funkcij se vrnete v normalen re?im delovanja s pritiskom na gumb POWER/VOL.

 

Brez problema se pa lahko tudi poigrate (tri tipke pritisnjene naenkrat) in ugotovite ?e kak?no morebitno skrito funkcijo.

 

Napisano

jst sm pred ?asom iskou "hack"-e za mazdo 3, na?el nekaj v stilu "ce nimas potovalnega racunalnika odkleni display in ti bo delal", pa ni delal, baje dela samo za US modele, fora je v drugacnem radiu oz. sredinjski konzoli.sem pa naredil radio characters display (izpis vseh znakov na radiu, med katerimi je bil tudi znak za avt. klimo ki jo pa jaz na CE modelu nimam - to pomeni da display je povsod enak).komu kaj podobnega ratalo oz. je vsaj posku?al?

Napisano

?e odklene? in naprej dr?i? pritisnjen gumb se vse 4 ?ipe odprejo, isto lahko ko zaklene? dr?i? in se zaprejo. Uporabno ko ma? odprt avto in gre? kam, samo zaklene? in ?e ?ipe zapre?, da ti ni treba v avto pa kontakt pa ?ipe dol... :bravo:

We need a bigger turbo!

Napisano

?e odklene? in naprej dr?i? pritisnjen gumb se vse 4 ?ipe odprejo, isto lahko ko zaklene? dr?i? in se zaprejo. Uporabno ko ma? odprt avto in gre? kam, samo zaklene? in ?e ?ipe zapre?, da ti ni treba v avto pa kontakt pa ?ipe dol... :bravo:

 

Samo pri faceliftani to deluje, pri navadni pa ?al ne.

33112_1.png

Napisano

Samo pri faceliftani to deluje, pri navadni pa ?al ne.

 

 

Pri navadni verjetno zato ne deluje, ker ima samo soferjeva sipa avtomatiko... ostale pa ne... pri faceliftani imajo vsa stiri vrata avtomatske sipe ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

2. to?ka bi jaz vzel ?e uporabno, ?e bi npr. ?el s sitno punco ali otroki kam, pa bi moral hitro sko?it v trgovino, pa punca(?ena) ne sme videt ali pa ne bi rad otroke vlekel na hitro sabo, ven pa tudi ne morejo sami

Napisano

?e odklene? in naprej dr?i? pritisnjen gumb se vse 4 ?ipe odprejo, isto lahko ko zaklene? dr?i? in se zaprejo. Uporabno ko ma? odprt avto in gre? kam, samo zaklene? in ?e ?ipe zapre?, da ti ni treba v avto pa kontakt pa ?ipe dol... :bravo:

 

pri petki tudi to deluje :D

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.