Skoči na vsebino

CD (DPF) motorji - pove?evanje olja


Priporočeno sporočilo

Moram za?eti novo temo, ker sem prav razo?aran nad Mazdo in njenimi novimi dizelskimi motorji

z DPF filtrom. ?e posebej pa z neumnimi razlagami serviserjev in zastopnikov glede problema

pove?evanja nivoja olja v motorju. Za?eljeni so vsi "prizadeti", ker bi to znala biti prav privla?na

zgodba za novinarje in ostalo javnost.

 

Na veliko spremljam forume v tujini in opa?am, da je to ZELO velik problem, za katerega Mazda nima re?itve. Osebno poznam dva lastnika, katera imata podoben problem, verjerno pa jih v SLO obstaja ?e kar nekaj.

 

Vsi vemo (mogo?e ?e nekateri ne) da se pri Mazdinih dizlih z DPF nivo olja zvi?uje in sicer zaradi

regeneracij filtra. S tem ve? nimamo podatka, koliko olja motor dejansko popije, ?e slab?e, olje

je umazano(pome?ano) z nafto.

Tudi ?e nekateri pi?ejo, da je nivo olja nespremenjen, to ni nobena garancija, da v olju ni dizla, saj lahko motor pije olje.

 

Vsi vemo kako dizel v olju vpliva na mazalne sposobnosti le-tega in na ?ivljensko dobo motorja. Mazda pravi, da to sploh ne vpliva na motor ali turbino.

 

To pomeni, da lahko po novem pri vsaki menjavi olja, zraven kar dolijemo dizel in ?e seveda pri tem prihranimo. :whatever:

 

?e spomnim nazaj. V Mazdine dizle gre po podatkih 5 litrov olja, razmak med oznakama 'F' in 'X' je bil pred menjavo merilne palice cca. 2.5 cm. V za?etku leta 2007 so za?eli na servisih vsem dizlom menjavati merilne palice, kjer so pove?ali razmak med oznakama 'F' in 'X' na skoraj 4 cm. Posledi?no gre po novem 1 (en) liter olja manj v motor. Re?itev: Mazda je ugotvila problem, zmanj?ali so koli?ino olja v motorju in pove?alo prostor za dizel, kateri se me?a z oljem. HALOO, leta 2007 :whatever:

 

Dokler je avto v garanciji to sploh ni problem, saj ?e ni toliko prevo?enih kilometrov. Kaj se po dogajalo potem, pa lahko samo ugibamo, ko nam bodo iz neznanega vzroka "zaribali" motorji ali turbina.

 

Nekateri morajo olje menjati ?e prej, ko se nivo povi?a do oznake 'X' in sploh ne pridejo do rednih intervalov na 20k km, vsaka menjava pa stane (cca. 100?). In to vse se dogaja v ?asu tehnolo?ke revolucije leta 2008, ker sistem ni dodelan tako kot bi moral biti.

 

Na servisih pravijo, da je to problem kratkih vo?enj (si bil o tem kje obve??en).

Zakaj pa potem, recimo jaz, in ?e par ostalih, ki se skoraj ne vozimo po mestu imamo povi?an nivo olja. To pomeni, da s sistemom nekaj ni v redu.

 

Imam 16k km po zadnji menjavi olja (pred 5 meseci) in nivo olja je ?e 2.5 cm na nivojem 'F' in 1.5 cm pred nivojem 'X'. Do naslednje menjave bom zdr?al, vendar je ?e sedaj v olju ve? kot 1 liter dizla.

 

In to so avtomobili vredni ve? kot 20K ?............................

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 75
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Tole je pa zgleda res podn situacija, pa ogromn minus za japonski renome. ?zmeden?

Ampak nevem, ?e kupci v tujini, ki jih je definitivno veliko ve?, ?e niso ni? dosegli, kaj lahko pri?akujemo od na?ega uvoznika/servisov? Mogo?e bi mediji kaj pomagali, sam ?e dejansko ni re?itve, pol nima? kej druga, kot improvizirat. :(

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko, da se motim oz. imam ob?utek, da so na te nepravilnosti z DPF bolj dovzetne Mazde 5 kot recimo Mazde 6. Vpra?anje je zakaj oz. v ?em se motorja oz. sistema sploh razlikujeta.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko, da se motim oz. imam ob?utek, da so na te nepravilnosti z DPF bolj dovzetne Mazde 5 kot recimo Mazde 6. Vpra?anje je zakaj oz. v ?em se motorja oz. sistema sploh razlikujeta.

 

Mislim, da ne bo dr?alo in da so, po branjih na tujih forumih, problemi na vseh motorjih. ?e

ve? jih je na 6-kah, verjetno zato, ker jih je tudi ve? prodanih.

 

Motorja se razlikujeta samo v SW-ju, vse ostalo je enako.

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Da ?e dopi?em nekaj na to temo.

 

Sem se ravnokar vrnil iz dopusta. Ko sem ?e na pot, je bila avtocesta prazna in

sem si misli, idelana prilo?nost, da ga "skurim".

 

Gnal sem ga cca. 300 km med 170 in 180 km/h, zunaj ?ez trideset, obratomer vedno nad 3000. U?itek v

vo?nji je bil popoln, saj pri hitrosti 180 nima? ob?utka, da se tako hitro pelje?, prav tako je lega ve?

kot odli?na.

 

Vendar, presene?enje doma. Po parih urah, ko sem ugasnil motor, grem pogledat nivo olja. Po teoriji Mazde, bi ga moralo biti manj, saj pri ve?jih temperaturah in obremenitvah gorivo izhlapeva iz olja.

 

IN GLEJ ZLOMKA, nivo olja se je pove?al za dodatnih 1 cm (sedaj je skoraj do 'X') in to kljub divjanju po avtocesti.

Kaj pravi na to MAZDA?

Tak?na vo?nja bi naj bila idealna za DPF in ostalo tehniko zraven.

 

Bom kontaktiral v LJ in malo povpra?al, potem pa bom moj zgodbo malo obelodanil medijem. Tako se ne grem ve?......

 

LP,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ?e dopi?em nekaj na to temo.

 

Sem se ravnokar vrnil iz dopusta. Ko sem ?e na pot, je bila avtocesta prazna in

sem si misli, idelana prilo?nost, da ga "skurim".

 

Gnal sem ga cca. 300 km med 170 in 180 km/h, zunaj ?ez trideset, obratomer vedno nad 3000. U?itek v

vo?nji je bil popoln, saj pri hitrosti 180 nima? ob?utka, da se tako hitro pelje?, prav tako je lega ve?

kot odli?na.

 

Vendar, presene?enje doma. Po parih urah, ko sem ugasnil motor, grem pogledat nivo olja. Po teoriji Mazde, bi ga moralo biti manj, saj pri ve?jih temperaturah in obremenitvah gorivo izhlapeva iz olja.

 

IN GLEJ ZLOMKA, nivo olja se je pove?al za dodatnih 1 cm (sedaj je skoraj do 'X') in to kljub divjanju po avtocesti.

Kaj pravi na to MAZDA?

Tak?na vo?nja bi naj bila idealna za DPF in ostalo tehniko zraven.

 

Bom kontaktiral v LJ in malo povpra?al, potem pa bom moj zgodbo malo obelodanil medijem. Tako se ne grem ve?......

 

LP,

 

?e na uvoznika MMS naslovi eno tako prijazno pisemce in jih pobaraj zakaj la?ejo o pravilni uporabi DPF-ja :angry:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes, to je dva tedna po prvem rednem servisu na 1000km (seveda spada zraven menjava olja) in prevo?enih cca 800 km (takoreko? nobena "fura" ni bila kraj?a od 20km) sem bolj za ?alo kot zares preveril nivo olja.

Glej ga zlomka - cca 2 cm nad oznako F in to po dveh tednih. Sicer imam do X-a ?e par cm rezerve, vendar se bo pri tem trendu to zgodilo ?ez kak mesec. Iz navedenega naj bi olje menjal torej na slaba dva meseca??? :huh:

 

Klical sem na servis in jih malo povpra?al o zadevi. Prijazen mo?akar mi je povedal, naj se ob priliki zglasim pri njih, da bodo "nekaj spremenili na motorju" in da bo s tem te?ava odpravljena. Kaj to?no bodo spremenili, mi ni povedal, rekel pa je, da bo poseg trajal cca 45 minut. Mo?akar je takoreko? ?arovnik - o?itno zna popraviti nekaj, ?esar Mazda ne zna.

 

P.S.: Na servis bom avto vseeno odpeljal in to prav kmalu - me prav zanima, kaj bodo "spremenili".

 

P.P.S.: Dodano kasneje: Po mojem ponovnem klicarjenju sem izvedel, da bodo samo preprogramirali ra?unalnik - seveda brezpla?no. WTF??? ?zmeden?

Zaradi var?evanja z elektroni smo odstranili preostali del va?ega podpisa.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav vsem skupaj!

 

Sem lastnik Mazde5 (143 TXPlus) cca. tri mesece - prevo?enih 6.000 km. To je v bistvu moja prva Mazda. Po pregledu foruma sem opazil to temo in tudi sam ?el pregledati nivo olja (prvi? od nakupa). Servis na 1000 km ni bi narejen saj je po besedah serviserja nepotreben - nekateri ga pripro?ajo, nekateri pa mislijo da je samo prodajni ?tos. Nivo olja je slab cm nad ?rko F - do X. ALi je to razlog za skrb? Avto se uporablja predvsem za kratke relacije - 3-10 km - vsaki dan, no prej?nji teden je bila narejena relacija 500 km. ALi mislite da bom moral na menjavo olja ?e pred 20.000 prevo?enimi km? Na motorju je rumena nalepka kjer pi?e da je potrebno menjati olje ko pride nivo do X ali ga prekora?i. Upam na na vse najbolj?e saj sem z avtom zelo zadovoljen - najbolj?i avto kar sem jih imel zadnjih 10 let...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav vsem skupaj!

 

Sem lastnik Mazde5 (143 TXPlus) cca. tri mesece - prevo?enih 6.000 km. To je v bistvu moja prva Mazda. Po pregledu foruma sem opazil to temo in tudi sam ?el pregledati nivo olja (prvi? od nakupa). Servis na 1000 km ni bi narejen saj je po besedah serviserja nepotreben - nekateri ga pripro?ajo, nekateri pa mislijo da je samo prodajni ?tos. Nivo olja je slab cm nad ?rko F - do X. ALi je to razlog za skrb? Avto se uporablja predvsem za kratke relacije - 3-10 km - vsaki dan, no prej?nji teden je bila narejena relacija 500 km. ALi mislite da bom moral na menjavo olja ?e pred 20.000 prevo?enimi km? Na motorju je rumena nalepka kjer pi?e da je potrebno menjati olje ko pride nivo do X ali ga prekora?i. Upam na na vse najbolj?e saj sem z avtom zelo zadovoljen - najbolj?i avto kar sem jih imel zadnjih 10 let...

 

Te?ko je napovedati ali bo? moral delati menjavo olja pred 20.000km, saj na to vpliva veliko faktorjev. Kratke relacije ?e vplivajo, da se nivo olja hitreje pove?uje. Nekaterim (tudi meni) se to dogaja na dolgih relacijah, tako da popolnega recepta ni.

Lahko izra?una? statisti?no, recimo vsakih 6.000 km se za cca. 1 cm povi?a olje in vidi?, kje bo? pri 20.000km.

 

Kar se ostalih ti?e stvari in voznih lasnoti, je to res eden bolj?ih avtov, pa? z malim grenkim

priokusom....

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdrav vsem skupaj!

 

Sem lastnik Mazde5 (143 TXPlus) cca. tri mesece - prevo?enih 6.000 km. To je v bistvu moja prva Mazda. Po pregledu foruma sem opazil to temo in tudi sam ?el pregledati nivo olja (prvi? od nakupa). Servis na 1000 km ni bi narejen saj je po besedah serviserja nepotreben - nekateri ga pripro?ajo, nekateri pa mislijo da je samo prodajni ?tos. Nivo olja je slab cm nad ?rko F - do X. ALi je to razlog za skrb? Avto se uporablja predvsem za kratke relacije - 3-10 km - vsaki dan, no prej?nji teden je bila narejena relacija 500 km. ALi mislite da bom moral na menjavo olja ?e pred 20.000 prevo?enimi km? Na motorju je rumena nalepka kjer pi?e da je potrebno menjati olje ko pride nivo do X ali ga prekora?i. Upam na na vse najbolj?e saj sem z avtom zelo zadovoljen - najbolj?i avto kar sem jih imel zadnjih 10 let...

 

Jst bi na tvojem mestu, poleg primernega "ulaufanja" nove ma?ine, definitivno prvo menjavo naredu do 10.000km.

 

lp,

D

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 11 mesecev kasneje...

A obstaja kaka tehnika, kako merit olje. Danes sem spet preveril, pa nikoli ne vidim to?no kako je stanje, ker se vedno nekak razvle?e po merilni palici. A ima kdo kako idejo?

Pi?uka, ?e clio je mel prikaz nivoja olja v elektronski obliki...majko jim.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A obstaja kaka tehnika, kako merit olje. Danes sem spet preveril, pa nikoli ne vidim to?no kako je stanje, ker se vedno nekak razvle?e po merilni palici. A ima kdo kako idejo?

Pi?uka, ?e clio je mel prikaz nivoja olja v elektronski obliki...majko jim.

 

Ja, tele tehnike merjenja olja se je treba mal navadit.

Najbolje je, da merilno palico da? do konca noter in potem takoj ven. Pravi nivo se poka?e zgolj na eni strani palice. To ve?krat ponovi, pa ti bo hitro jasno, koliko ga je noter.

Sem tud jaz klel na za?etku... :angry:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spo?tovani lastniki avtomobilov z DPF!

 

O problemih avtomobilskih motorjev z DPF je bilo ?e veliko povedanega. Prav gotovo gre za resen problem, ki bo v pravilu padel na ramena lastnikov avtomobilov, saj se bodo simptomi pove?ane obrabe motorjev, ki posledi?no nastaja zaradi prisotnosti dizla v olju, izpiranju mazalnega filma na tornih povr?inah, pokazali praviloma po poteku garancije.

 

Prav gotovo gre za resen problem na katerega do sedaj Mazda ?e ni na?la sprejemljive re?itve.

Zato vam jo kot delno, ki bo obvarovala va? motor, ponujam jaz.

 

Predlagam vam uporabo aditiva Metabond Gold (v kolikor za administratorje omemba proizvoda ni sprejemljiva naj ga prekrijejo). Gre za aditiv ki nudi dvojno za??ito drsnih povr?in. Prvi na?in je kemi?na reakcija s torno povr?ino, ki povzro?a glajenje in utrjevanje tornih povr?in (posledi?no manj?e trenje in obraba). Drugi na?in, ki je v tem slu?aju vitalnega pomena je ?e tvorjenje za??itnega filma s pomo?jo mikro-kerami?nega polimera, ki daje povr?ini kerami?no za??ito. Torej trdoto in gladkost keramike, odporne na ribanje najtr?ih materialov, vendar kljub temu, da gre za keramiko, je s polimerzacijo le te dose?ena elasti?nost za??itnega filma, ki dejansko predstavlja mikronski nanos na obe torni povr?ini. Elasti?nost omogo?a bolj?e tesnjenje med batom in cilindrom ob 50-60% zmanj?anju koeficienta trenja. Ta tudi dopu??a uporabo aditiva tudi v novih motorjih, brez strahu od negativnih vplivov. Torej bolj?e tesnjenje bo zmanj?alo prodiranje dizla v karter ob proti-obrabni za??iti tornih povr?in.

 

Napisal sem ime proizvoda kot ?lan foruma, ki ?eli ob tako neprijetnih problemih, kot so pove?ana obraba motorjev z DPF, zgolj pomagati. Sicer sem ?e ob debatah na temo DPF to re?itev predlagal, vendar me niste vzeli resno. Pri tem problemu se lahko odlo?ite za jamranje, ali pa za to, da nekaj ukrenete. Gold predstavlja za sedaj edino »pametno«re?itev, na vas pa je, da je sprejmete, ali pa tudi ne. Kako priti do njega? Se boste ?e zna?li na internetu.

 

Pa sre?no vo?njo z moje strani.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam zdele menjavo olja na 20.000 in "Zlatko" je tud ?e par dni naro?en. Sem pred ?asom pri?el do istega zaklju?ka kot ti, da ?e je nafta v karterju, da to ziher ne more bit dobro za motor.

 

Ve? kaj me zanima? A pri naslednji menjavi na 40.000km moram spet "Zlatkota" not vlit al se ve?e na kovino pa ostane gor tud ob menjavi olja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam zdele menjavo olja na 20.000 in "Zlatko" je tud ?e par dni naro?en. Sem pred ?asom pri?el do istega zaklju?ka kot ti, da ?e je nafta v karterju, da to ziher ne more bit dobro za motor.

 

Ve? kaj me zanima? A pri naslednji menjavi na 40.000km moram spet "Zlatkota" not vlit al se ve?e na kovino pa ostane gor tud ob menjavi olja.

 

Jutri ga dobi?.

Odgovor na vpra?anje, ali stalna uporaba, je DA, s tem da zadostuje polovi?na doza. Torej z dvema plo?evinkama lahko naredi? 60.000 km. ?e dizl ne bo bistveno pove?eval koli?ino "olja" pa tudi 90.000.

 

O ekonomi?nosti ne bi razpravljal. ?e je potrebno zaradi red?enja na 60.000 km opraviti eno menjavo olja ve?, ki stane 100?, je to skoraj 3 "zlatkote" (hvala za posre?eno ime).

Film se ve?e in ostane, ker pa ni ve?en, dodajamo ob vsaki menjavi dolo?en procent, ki zagotavlja stalnost filma. Torej, ko se obrabi se ponovno nanese iz "rezerve" v olju.

:vesel: :mi pijemoo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

JA jaz moram priznati, da sem vesed ko sem sel iz M5 Cd143 na bencinarje. CX-7 ima sedaj 30.000 servis in ni treba vec misliti na olje in podobno, medtem ko je na M5 bila DPF lu?ka pri 12.000km, ampak kot sem omenil so ga na servisu v Puli ZRIHTALI tako da tega problema ni bilo ve?! Mi je pa omenjal lambda sondo - menjava. Tega ne morem povezati z dizlom ampak mu verjamem, to je bilo se pred vpoklicom za DPF in od takrat avto delal BP in olje stalno na F ni? manj ni? ve? do 60.000km...

 

Torej nekateri vedo......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pa je kaka mo?nost, da ta aditiv zaba?e recimo kak filter oz. kako drugo stvar. Nekaj let nazaj je bil recimo motor-up se mi zdi. Podobna zadeva?

Tarkat sem bral, da naj bi tista zadeva zapacala neke pore, itd...Lahko pa da so to samo govorice.

 

V?eraj sem dobil DPF olje z Nem?ije. Dal sem 50? za 5l, v kratkem dobim ?e 'zlatkota' potem pa akcija :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pa je kaka mo?nost, da ta aditiv zaba?e recimo kak filter oz. kako drugo stvar. Nekaj let nazaj je bil recimo motor-up se mi zdi. Podobna zadeva?

Tarkat sem bral, da naj bi tista zadeva zapacala neke pore, itd...Lahko pa da so to samo govorice.

 

V?eraj sem dobil DPF olje z Nem?ije. Dal sem 50? za 5l, v kratkem dobim ?e 'zlatkota' potem pa akcija :)

 

Ne ni te mo?nosti niti pri zlatkotu, niti pri ostalih aditivih iz grupe 007.

Prvo se ne vsedajo v kanale.

Drugo, sestavine se ne usedajo v oljnem filtru, oziroma ne zmanj?ajo preto?nost olja.

Vsi, ki boste zlatkota uporabili, bodite pozorni na barvo olja. Ponavadi olje takoj po nekaj 100 km vo?nje potemni. Pri uporabi zlatkota pa olje po 10.000 km samo malo potemni, ?e vedno pa je prozorno, torej zelo malo kontaminirano z usedlinami, ki so rezultat obrabe in izgorevanja goriva.

Proizvodi, kot so razni UP-i, so muhe enodnevnice, ki z reklamno manipulacijo "?ivijo" nekaj ?asa. Potem pa "vse tiho je bilo".

Bratov??ina Zlatkotovih pa svoje poslanstvo in preverjanje kakovosti opravlja v industriji, v najte?jih pogojih delovanja. Ko bodo razni UP-i imeli take reference, se lahko z njimi primerjajo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vprasanje za siriusa:

 

preden grem tankat (cca. 50-55litrov) dam en pokorvcek megasela noter (20ml) ali naj dam vec?

se spomnim, da par let nazaj si mi predlagal vecje kolicine sam se ne spomnim tocnega podatka?

 

se pravi prvi tank X ml in potem vsak tank po x ml

 

vstavi X pa x :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vprasanje za siriusa:

 

preden grem tankat (cca. 50-55litrov) dam en pokorvcek megasela noter (20ml) ali naj dam vec?

se spomnim, da par let nazaj si mi predlagal vecje kolicine sam se ne spomnim tocnega podatka?

 

se pravi prvi tank X ml in potem vsak tank po x ml

 

vstavi X pa x :)

 

Prvih 200 l dizla se dodaja 20ml na 40 l goriva, v tvojem slu?aju 25 ml na tank (polno merico), nato pa se koli?ina dodatka prepolovi, kar pomeni na 50-55 litrov 12,5-15 ml aditiva. :vino:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj me zanima, v motorno olje doda? 5-10% zlatkota, ki zman?uje trenje, kateri se posledi?no pove?a zaradi prisotnosti nafte v olju. Kljub temu, da si dodal zlatkota ima? ?e vedno nafto v olju ????Kako se pa zlatko ve?e, na povr?ino glede na to, da je prisotna ?e nafta??

In ?e nekaj pri uporabi aditivov na osnovi teflona ali mikrokerami?nih polimerov, stvar deluje dokler jo redno naliva? v motor, ko pa neha? se pa znajo pojaviti problemi, ker se teflon ali kerami?ni film za?ne zaradi obrabe/dotrajanosti lu??iti in lahko pride do zama?itve filtra ali ?ob ????

 

?e mi lahko kdo pojasni moje dvome, oz. razlo?i kako je s tem !

 

Hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekaj me zanima, v motorno olje doda? 5-10% zlatkota, ki zman?uje trenje, kateri se posledi?no pove?a zaradi prisotnosti nafte v olju. Kljub temu, da si dodal zlatkota ima? ?e vedno nafto v olju ????Kako se pa zlatko ve?e, na povr?ino glede na to, da je prisotna ?e nafta??

In ?e nekaj pri uporabi aditivov na osnovi teflona ali mikrokerami?nih polimerov, stvar deluje dokler jo redno naliva? v motor, ko pa neha? se pa znajo pojaviti problemi, ker se teflon ali kerami?ni film za?ne zaradi obrabe/dotrajanosti lu??iti in lahko pride do zama?itve filtra ali ?ob ????

 

?e mi lahko kdo pojasni moje dvome, oz. razlo?i kako je s tem !

 

Hvala!

 

Nekje sem ?e navedel, da ima zaltko dve komopnente za zmanj?evanje trenja. Prva je kemi?no-reaktivna. Zaklju?ni sloj molekul metala se kemi?no ve?e tako kot se pri oksidaciji ve?e kisik na zaklju?ni sloj molekul (atomov). Ta sloj je veliko bolj gladek in tudi povr?inska trdota se pove?a. Zaradi tega je odpornej?i na obrabo, posledi?no je veliko manj kovinskega odpada v olju.

Zlatko ima ?e dodatno mikro-kerami?ni polimer, ki se v mikronskem nanosu v?ge v povr?ino metala. Rezultat je gladka povr?ina za lastnostmi keramike, odporna na najtr?e materiale in zdr?i visoke temperature preko 1100 C°. S polimerizacijo je odklonjena negativna lastnost keramike, krhkost. Priporo?ljivo je, da je stalno prisoten dolo?en % v olju, zaradi obnavljanja filma. ?e se doda samo enkrat ni strahu, da bi se odlu??ila kot barva. S?asoma se bo v obliki zelo finega prahu izlo?ila pri menjavi olja. Ni strahu, da bi v oljnih kanalih nastajale usedline. Ve?e se samo pod pritiskom, torej samo na torne povr?ine, ki ti??ijo ena ob drugo.

 

Nekateri foruma?i so ?e preizkusili zlatkotov u?inek. Po 10.000 prevo?enih km je olje v bencincih skoraj ?isto, v dizlih pa je nekoliko potemnelo vendar je ?e vedno prozorno, kar pomeni, da je veliko manj saj in kovinskega odpada, ki spremenijo barvo v ?rno neprozorno.

 

Ideja LabiGTja je zanimiva saj bi lahko mazda (?e posebej DPF) in zlatko lahko skupaj :mi pijemoo: .

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.