Skoči na vsebino

CD (DPF) motorji - pove?evanje olja


Priporočeno sporočilo

OK, super fajn, ampak, na treh straneh nisem pa nikjer zasledil enege testa, enega pordlila laboratorija, da je tale goldi res superorien, samo tam pi?e to, tisti forum navaja tisto????

Sme?no ali pa tudi ne, da dodatki QMI, Liquimoli, STP,..... tudi za goldija se ne da dobiti testov (ampak ne internih od proizvajalca) od uradnih in?titucij, ki opravlja meritve, da je to res, kar prodajate.

Oziroma Nemci so pred leti naredili test ca 5ih aditivov in efekta ni bilo!!

 

LP

 

Zlatko ima RWT?V certifikat. Njegova kakovost je torej preizku?ena s strani ustrezne ustanove za tehni?ni nadzor kvalitete.

 

post-483-1267014765_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 75
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Je narejen, da ustreza T?Vu, ampak ali deluje pa T?V ni? ne dolo?a!

 

Najbolj?i pokazatelj delovanja bonda je dolgoletna praksa. V SLO 15 let, na splo?no pa 18 let.

 

Nekje sem navedel rezultate laboratorijskega preizkusa u?inka na povr?ino (Ra, Rz, Rmax in HB) pri paru preizku?anih materialov jeklo-jeklo pri zmanj?evanju trenja in obrabe mazanih z motornim oljem, in istim oljem z dodatkom. Poi??i.

Lahko ima? ?e tako lepo listo standardov, ki jih olje zadovoljuje, ?e tega ne potrdi tudi praksa. Npr. Dexelia ima vse lepo izpisano kaj da zadovoljuje, v praksi pa lahko naredi s....je.

Toliko o raznih teorijah.

Bond se je pokazal v najte?jih, ekstremnih pogojih delovanja v industriji.

Kaj bi ?e ?elel.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo ?e moje razmi?ljanje, da ne bo zgledalo, da samo Sirius hvali svoje produkte.

 

Sam sem dal Zlatkota v mojo prej?njo M6 in moja opa?anja in najbolj se je videlo recimo pri hladnem zagonu motorja predvsem pozimi.

 

Predno sem da Zlatkota notri je zaganja? dokaj s te?avo obrnil motor in tudi na Mazda servisu, ko sem imel redni servis so rekli, da je skrajni ?as, da zamenjam akumulator. Par dni kasneje sem v avto nalil Zlatkota in od takrat naprej je avto v?igal kot mina navkljub slabemu akumulatorju tako, da ga nato ?e leto nisem menjal in so me na dveh naslednji servisih spet opozarjali, da je za zamenjat.

 

Se pravi, da najpomembnej?i trenutek ko je motor najmanj nama??en Zlatko opravi svojo funkcijo in za??iti motor pred obrabo dokler se ne za?ne motor normalno mazat z oljem.

 

Pove?anje mo?i nisem opazil kot tudi neke ga zmanj?anja porabe, ?eprav se mi je nekako zdelo, da za kak deci ali pa dva je bila poraba res ni?ja, ?eprav je zato lahko kriv tudi kak?en drug faktor (gume, pritisk v gumah, drug re?im vo?nje, nalo?en nov SW,...).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem imel tako izku?njo z akumulatorjem ?e leta 94, ko sem bil tik na tem da zamenjam akumukator, je slu?aj nanesel, da se za preizkus delovanja dal v motor bonda (varianto M, takrat golda ?e ni bilo). Takoj za tem so te?ave z zagonom nehale, akumulator pa je zdr?al ?e dobro leto.

 

Tam nekje leta 98 sem na relaciji KP - Spodnja ?tajerska priganjal ?e drugega BX v poletnem ?asu. Ko sem prispel na cilj, sme v ogledalu opazil moder dim. Ko sem kontroliral koli?ino olja v motorju je merilna palica kazala dober milimeter olja. Zaradi pre?ganih teflonov mi je naglo porasla poraba olja, kar sem spregledal.

Kontrola batov in cilindrov ni kazala nobenih po?kodb. Preventivno sem zamenjal obo?ke in glavni vzrok za porabo, teflone. Ta motor je brez te?av prevozil ?e veliko ?tevilo km. Tam nekje na 200.000 sem ga prodal znanci, ki prevozil ?e 60.000 km in ga potem prodal naprej. Po tem se je sled za njim zgubila in ne vem koliko km je ?e prevozil.

Postavlja se vpra?anje, ali bi tistih 210 km od KP proti vzhodu prevozil enako kot z bondom???? Od LJ naprej ga prav gotovo ni bilo niti 0,5 do 1 litra olja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj?i pokazatelj delovanja bonda je dolgoletna praksa. V SLO 15 let, na splo?no pa 18 let.

 

Nekje sem navedel rezultate laboratorijskega preizkusa u?inka na povr?ino (Ra, Rz, Rmax in HB) pri paru preizku?anih materialov jeklo-jeklo pri zmanj?evanju trenja in obrabe mazanih z motornim oljem, in istim oljem z dodatkom. Poi??i.

Lahko ima? ?e tako lepo listo standardov, ki jih olje zadovoljuje, ?e tega ne potrdi tudi praksa. Npr. Dexelia ima vse lepo izpisano kaj da zadovoljuje, v praksi pa lahko naredi s....je.

Toliko o raznih teorijah.

Bond se je pokazal v najte?jih, ekstremnih pogojih delovanja v industriji.

Kaj bi ?e ?elel.

 

Jaz sem 15let nazaj QMI prodajal v Slo, pa smo iste bu?e prodajali kot ti zdaj!

 

Pa ti ve?, da je pri preizku?anju trenja med jeklom in jeklom tudi voda mazivo oz. zmanj?a trenje.

Razne teorije bi bilo fajn podkrepiti z kak?nimi rezultati preizku?anj.

 

Saj nima veze, kot je ?e nekdo napisal, ?e verjame? da pomaga, potem sigurno je nekaj na tem.

 

Sem pa mesec dni nazaj na Mazda servisu v Lj spra?eval njihovo mnenje o aditivih in mi je mo?akar lepo potrdil moje prepri?anje, ?e ima? ob?utek da olje v ma?ini zgublja svoje mazalne sposobnosti raje naredi interval menjave olja na polovici predpisanega in bo? sigurno najve? naredil za avto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem 15let nazaj QMI prodajal v Slo, pa smo iste bu?e prodajali kot ti zdaj!

 

 

 

Ti si verjetno delno prodajal bu?e.

Jaz sem pa na?e "bu?e" plasiral v Unior na izjemno obremenjen reduktor, ki je nenehno delal te?ave. Zgodil se je "?ude?" "bu?no" seme je odpravilo te?ave.

 

Nimam se namena s teboj prerekati. Na to temo je bilo na tem forumu veliko besed in ?ol?a. Vse je na principu vzemi, ali pusti. Noben nobenega v ni? ne sili. Izbira je svobodna - po lastni presoji.

Kredibilnost in dolo?eno strokovnost sem ?e dokazal, zato ne mislim ponavljati razreda z "novimi" debaterji.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem pa mesec dni nazaj na Mazda servisu v Lj spra?eval njihovo mnenje o aditivih in mi je mo?akar lepo potrdil moje prepri?anje, ?e ima? ob?utek da olje v ma?ini zgublja svoje mazalne sposobnosti raje naredi interval menjave olja na polovici predpisanega in bo? sigurno najve? naredil za avto.

 

Ampak, kako pa bo? ugotovil izza volana, da olje zgublja mazalne sposobnosti? A se ti ne zdi, da je to ena bu?a, ki so jo tebi prodali :ne vem:

 

?e pa se slu?ajno res najde nekdo s prefinjenim ob?utkom tud OK, samo 99,99% voznikov avtov tud pribli?no ne bo ugotovilo (tudi jaz sem med njimi) kdaj je olje v motorju izgubilo mazalne sposobnosti :unsure:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naredi? "prstni" test.

Vzame? merilno palico, da? malo olja s palice med prste in "preizkusi?" mazalno sposobnost olja z drgnjenjem prstov. Ta test obvlada veliko mehanikov tistih "ta pravih".

 

TO niso bu?e, je bu?no seme, ki spodbuja I.Q.

 

Lahko dolo?imo mazalno sposobnost z dobrim poznavanjem parametrov oljnega pritiska in dopustnih odstopanj pri dolo?enih obratih, ?e je vgrajen precizen manometer olja, druga?e pa je "testiranje" mazalnih sposobnosti olja brez ustreznih naprav (pre)drago bu?no seme, ki po dolo?eni uporabi pove?a I.Q. do meje, da se lahko ugotovi?, da gre za nategovanje, v katerega verjamejo celo nategovalci.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss:

 

1.

Sam sem dal Zlatkota v mojo prej?njo M6 in moja opa?anja in najbolj se je videlo recimo pri hladnem zagonu motorja predvsem pozimi.

Ok, smiselno.

 

2.

Se pravi, da najpomembnej?i trenutek ko je motor najmanj nama??en Zlatko opravi svojo funkcijo in za??iti motor pred obrabo dokler se ne za?ne motor normalno mazat z oljem.

Dobro, obraba je sigurno najve?ja pri zagonu, ?e posebno pozimi. Olje nato za?ne s svojo mazalno in tudi hladilno ter ?istilno funkcijo, ki je zlatko pa? nima.

 

3.

Pove?anje mo?i nisem opazil kot tudi neke ga zmanj?anja porabe, ?eprav se mi je nekako zdelo, da za kak deci ali pa dva je bila poraba res ni?ja,

Se pravi, ko se motor segreje, olje za?ne mazati in opravljati svojo funkcijo in material se raz?iri, efekta ni ve? toliko.

 

Koliko km si z njim prevozil? Pa ?e: koliko jih je imel avto, ko si ga dal prvi? noter?

 

@Sirius: Hvala za trud. Sku?am zbrati na kup objektivna mnenja, da se ne zgubimo v poplavi brezplodnih prerekanj.

 

?e sku?am ?e tebe razumeti: se zlatko (napi?em tako, ker mislim varianto gold) ne me?a z oljem ampak gre samo za to, da ga olje nese do povr?in, kjer tam tudi ostane in se po?asi obrablja kot tudi vse ostalo.

 

Njegovi pozitivni u?inki so bolj opazni pri obrabljenih, kot pri novih strojih, kar pa ne pomeni, da v novih ne deluje.

Sej v lih tem je ke? - opazi? vedno, ko nekaj ni v redu. Ampak je lahko ?e pozno.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

2.

Se pravi, da najpomembnej?i trenutek ko je motor najmanj nama??en Zlatko opravi svojo funkcijo in za??iti motor pred obrabo dokler se ne za?ne motor normalno mazat z oljem.

Dobro, obraba je sigurno najve?ja pri zagonu, ?e posebno pozimi. Olje nato za?ne s svojo mazalno in tudi hladilno ter ?istilno funkcijo, ki je zlatko pa? nima.

 

3.

Pove?anje mo?i nisem opazil kot tudi neke ga zmanj?anja porabe, ?eprav se mi je nekako zdelo, da za kak deci ali pa dva je bila poraba res ni?ja,

Se pravi, ko se motor segreje, olje za?ne mazati in opravljati svojo funkcijo in material se raz?iri, efekta ni ve? toliko.

 

Koliko km si z njim prevozil? Pa ?e: koliko jih je imel avto, ko si ga dal prvi? noter?

 

Res je najve?ji efekt je na hladno. Ne gre pozabiti, da je aditiv ?e posebej u?inkovit tudi, ko sta pri visokih obremenitvah motor in olje zelo vro?a. Na visokih delovni temperaturah je olje redkeje in zato tudi slab?e opravlja svojo funkcijo. Prostor med drsnimi povr?inami se tako zmanj?a in prihaja do nadpovpre?nega dotikanja povr?in in odna?anja povr?inski delcev kovin in zlitin. Zato je obraba v takih pogojih pove?ana. In aditivi o katerih je beseda pomagajo pri zmanj?anju obrabe. Ne gre za to, da bi trdili, da brez teh aditivov ne gre, je pa stanje obrabe bistveno manj?e z njihovo uporabo kot brez njih. tako kot je ?enska ki uporablja kozmeti?ne preparate z leti bistveno bolj ohranjena kot tista, ki ne.

 

Gold je na na?em tr?i??u cca 3 leta. Toliko ga uporabljam tudi sam. Z njim sem prevozil cca. 80.000 km. Ko ga da? v dobro ohranjen motor ni neke evforije. Najbolj mi je padlo v oko relativno ?isto olje pri dizel motorju po 10.000km. Pri bencincih je to ?e bolj izra?eno. Ne gre za to, da aditiv vpliva na slab?o ?istilno funkcijo olja. V olju so ?e zmeraj deter?enti za izpiranje ne?isto? in ?e vedno jih izpira le, da je povr?ina, ki jo olje izpira manj zapacana. To pa je tudi eden od pozitivnih u?inkov aditiva, saj umazano olje vpliva na pove?ano obrabo.

 

Predhodnika golda sem dal v xantijo 1.8 pri 37.000 km. Bila je v dru?inski uporabi do prevo?enih 200.000, nato sem jo prodal znancu, ki je prevozil ?e 60.000 km, sedaj jo vozi nek mladeni? iz Izole in ne vem koliko ima km, verjamem pa, da okoli 300.000km.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss:

 

Pove?anje mo?i nisem opazil kot tudi neke ga zmanj?anja porabe, ?eprav se mi je nekako zdelo, da za kak deci ali pa dva je bila poraba res ni?ja,

Se pravi, ko se motor segreje, olje za?ne mazati in opravljati svojo funkcijo in material se raz?iri, efekta ni ve? toliko.

 

Koliko km si z njim prevozil? Pa ?e: koliko jih je imel avto, ko si ga dal prvi? noter?

 

 

Pri prej?nji M6 mislim, da sem ga dal notri pri 80.000km in nato vozil do 140.000km.

 

Pri tejle je pa ?el pri 20.000 notri, pri naslednjem servisu pa ga bom dolil samo polovico fla?ke.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naredi? "prstni" test.

Vzame? merilno palico, da? malo olja s palice med prste in "preizkusi?" mazalno sposobnost olja z drgnjenjem prstov. Ta test obvlada veliko mehanikov tistih "ta pravih".

 

TO niso bu?e, je bu?no seme, ki spodbuja I.Q.

 

Lahko dolo?imo mazalno sposobnost z dobrim poznavanjem parametrov oljnega pritiska in dopustnih odstopanj pri dolo?enih obratih, ?e je vgrajen precizen manometer olja, druga?e pa je "testiranje" mazalnih sposobnosti olja brez ustreznih naprav (pre)drago bu?no seme, ki po dolo?eni uporabi pove?a I.Q. do meje, da se lahko ugotovi?, da gre za nategovanje, v katerega verjamejo celo nategovalci.

 

 

No vidi? pa sva pri?la do istega rezultata, to da menja? olje na polovici intervala in to da da je tale goldi superorien , vse brez enega podkrepljenega dokaza !! Pa ?e vedno, za olje po 10.000km ( druga?e se obraba olja kontrolira po urah) bi kar hitro na?el meritve !

 

Ne me?i v isti ko? industrijo in avte! Tale tvoj izjemno obremenjen reduktor se vrti s kak?nimi vrtljaji, verjento na 6000min-1, sigurno ja !

 

Tole z bu?nim oljem si kje prebral ali tudi ti prodaja? tako olje, ki zvi?uje I.Q., ker potem na tvoje 15letne izku?nje in reference sigurno pomaga.Bu?no seme bi pa res rabil, ker tele tvoje izjave so take, da bi kokice ali pa seme za ''glodat'' rabil zraven.

 

Ajde ne nabijaj, nalimaj eden papir, dokaz!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep primer je tudi pri meni v 17 let stari Xedoski (roj dan cez 4 dni) je januarja ob -18 vzgala edina! Kombi Opel Vivaro navor in Volvo T50 D5 pa ne parkirana poleg...:)

 

Goldbergerja imam ce v CX7 - druga runda in swiftu, dober deci sem dal pa se v motor.

Noben avto ki stoji zunaj nima problema - tudi pred webastom, in kar je pomembno tudi na morju pred prikolco stojita oba avta na razbeljenem soncu pa ni problemov....

 

Kako zgleda pa notranjost motorja pa ne morem povedat...:)

 

?Dodam lahko samo se da tisti dodoatek za menjalnik definitivno dosegel da se ne zatika vec.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No vidi? pa sva pri?la do istega rezultata, to da menja? olje na polovici intervala in to da da je tale goldi superorien , vse brez enega podkrepljenega dokaza !! Pa ?e vedno, za olje po 10.000km ( druga?e se obraba olja kontrolira po urah) bi kar hitro na?el meritve !

 

Ne me?i v isti ko? industrijo in avte! Tale tvoj izjemno obremenjen reduktor se vrti s kak?nimi vrtljaji, verjento na 6000min-1, sigurno ja !

 

Tole z bu?nim oljem si kje prebral ali tudi ti prodaja? tako olje, ki zvi?uje I.Q., ker potem na tvoje 15letne izku?nje in reference sigurno pomaga.Bu?no seme bi pa res rabil, ker tele tvoje izjave so take, da bi kokice ali pa seme za ''glodat'' rabil zraven.

 

Ajde ne nabijaj, nalimaj eden papir, dokaz!

 

Za takega "Toma?a" kot kot si ti tudi ne pomagajo niti papirji niti pe?ati. Pomaga samo dejanski dokaz. Predlagam stavo, ki te bo stala samo vrednost enega aditiva pod pogojem, da imam jaz prav, v nasprotnem ti bo denar povrnjen. Pogoj je, da priznava kot merodajno merilno sredstvo napravo, ki slu?i za merjenje zdr?ljivosti mazalnega filma na obremenitve (ima? je na sli?icah bondove strani pod Prikaz u?inkovitosti). Na tej napravi bo v enakih pogojih testirano novo nerabljeno olje in tisto, ki ga bomo vzeli iz tvoje ma?ine po predpisnem intervalu menjave, kateremu smo ob menjavi dodali gold. ?e to rabljeno olje z goldom ne bo dalo bistveno bolj?e rezultate od novega olja, dobi? denar nazaj.

 

Za poku?ino pa ti podajam tudi rezultat preizkusa predhodnika golda pri TUV Bayern.

post-483-1267173518_thumb.jpg

post-483-1267173574_thumb.jpg

post-483-1267173614_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dejta se bolj kulturno obna?at in lepo prosim brez ?aljenja.

 

?e pa je mo?no pa prosim oba podkrepita svoje argumente z dokumenti ki so + ali - za dolo?en dodatek, pa da ?e ostali vidimo da ni vse samo med prsti in od ust do ust.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi takole rekel... ?e tr?i??e prepozna neko zadevo kot nateg jo bo zelo hitro samodejno ukinilo tako, da bodo ljudje nehali kupovati. Na trgu ?e vedno leta in leta vstrajajo taki in druga?ni mazalni aditivi in nekaj mora biti na tem, da jih ljudje ?e vedno zlivajo v amotorje in druge stroje.

 

Mislim, da sem relativno dale? od ovce in da bi po?el samo to kar mi drugi re?ejo in ?e bi ob?util, da je mazalni aditiv eno sranje ga sigurno ne bi kupil ?e enkrat pa spet vlival notri.

 

 

Za kontra navedbo bi mogo?e omenil hit "poletja" z imenom Rust evader, ?e se kdo tega sploh ?e spomni. To je elektronska zadevica, ki jo namonira? v vsakega od zaklju?enih prostorov avtomobila (motorni prostor, kabina, prtlja?nik) in naj bi popolnoma prepre?evala rjavenje.

 

V za?etku devedesetih so tole reklamirali, da je oh in sploh in tudi sam sem nasedel ter dal to v svojega Wartbija in da bi bilo vse OK so mi to tudi zmontirali pri zastopniku z vsemi mogo?imi kabli in me?ikajo?imi lu?kami, spodaj pod avtom pa se je vlekel po tleh kabel podoben unim za razelektritev.

 

Rezultat: po dveh letih se je rja pojavljala na vseh koncih in krajih navkljub temu, da je napravica kao delovala normalno.

 

Mislim, da so do istega zaklju?ka pri?li tudi ostali nategnjeni kupci saj tako hitro kot se je Rust evader pojavil tako hitro je tudi izginil v pozabo.

 

In to je recimo nateg kot recimo tudi tisti ?ude?ni magnetki za zmanj?anje porabe pa ?e kaj bi se na?lo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Rezultat: po dveh letih se je rja pojavljala na vseh koncih in krajih navkljub temu, da je napravica kao delovala normalno.

 

 

Bravo, vse si napisal, po dveh letih se je pokazalo, da te je strokovnjak z dolgoletnimi izku?njami po domaa?e ''nate...''. Je pa sigurno imel tudi vsa dokazila in ustrezno dokumentacijo, da ti res prodaja kar govori.NI ane!

 

 

Zanimivo, da se ?lovek ?e vedno dovoli prepri?ati po ustnih hvalah in da klub temu, da se je ?e opekel na podoben na?in, ?e vedno probava.

 

Nisem nikjer napisal, da ne deluje , samo ?udi me, da ?e vedno (15let, odkar sem jaz prodajal QMI) se ni ni? spremenilo, ?e vedno nobeden, ne samo goldi, nima enega dokazila, da to res deluje. Razni T?V in CE izjave samo potrjujejo, da ustrezajao zahtevam ''kvalitete'' dr?ave. ?udno, da firme kljub temu, da vlo?ijo veliko denarja v razvoj maziv, nimajo denarja pa za meitve raziskave za da doka?ejo, da mazivo/dodatek deluje.

 

Ko boste kaj naredili tudi na tem podro?ju bom prvi v vrsti za nakup! Do takrat jaz menjam olje in filter na pol intervala!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bravo, vse si napisal, po dveh letih se je pokazalo, da te je strokovnjak z dolgoletnimi izku?njami po domaa?e ''nate...''. Je pa sigurno imel tudi vsa dokazila in ustrezno dokumentacijo, da ti res prodaja kar govori.NI ane!

 

?voh bere? kar ti napi?em al pa nisi ?ist zastopil. Govorim o tem, da ?e produkt obstaja na tr?i??u ?e leta ali celo desetletje potem z njim ni ni? narobe oziroma ima neke lastnosti, ki jih uporabniki prepoznajo kot koristne. Recimo jaz sem jih na?el - pri mrzlem zagonu in pri prvih nekaj sekund delovanja oz. vo?nje, ko klasi?no mazanje ?e ni ustrezno.

 

Ker se najve?ji dele? obrabe zgodi ravno zaradi mrzlega zagona in slabega mazanja takrat se mi to zdi zelo pomemben faktor. Lep primer je tisti motor oz. avto, ki so ga non stop ?tiri leta laufali in naredili 1.600.000km (milijon milj) pa so na koncu ugotovili, da je obraba v mejah normale. Druga?e ni serijskega avta, kjer bi motor zdr?al, brez posegov oz. generalke v motor, tretjino tega. To pa zato, ker ni ga normalnega uporabnika, ki bi non-stop imel pri?gan avtomobil.

 

In tudi splo?no znano je, da motor, ki ima samo kratke vo?nje in veliko hladnih v?igov za sabo bo ?el precej hitreje v fran?e kot motor, ki ima za sabo dolge poti in malo hladnih v?igov.

 

Se pa strinjam s tabo v tem, da bi se dalo to preveriti samo z nekim obse?nim PRAKTI?NIM testom, ki bi dokazal ali ovrgel navedbe. 200.000 prevo?enih km z aditivom proti 200.000km brez z enakim avtomobilom in enakim motrorjem z enako koli?ino hladnih v?igov in enakim re?imom vo?nje. Ker je v praksi to prakti?no nemogo?e zagotoviti se bomo verjetno ?e vedno zana?ali zgolj na teorijo in osebna spoznanja pri uporabi tega. Jaz sem jih spoznal, ko sem videl kaka je razlika ob slabem akumulatorju, ?e je aditiv notri in hladni zagon motorja sploh ni bil problemati?en.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je ?rno ne more bit belo....tako da.... :vskalo:

 

?koda, ker mavrica obstaja! Ni dobro biti kot fjakarski konj.

 

Hladni zagon res ni najbolj zdrav . Zakaj aditivi to prepre?ujejo, zato ker na drsne povr?ine naredijo nekaj mikronov debel sloj (zmanj?a se toleranca) z ''bolj?imi'' drsnimi lastnostmi. Pri vsakem zagonu in delovanjem je manj?e trenje, posledi?no manj?a obraba, man jalove tolpatne energije. Stvar enostavna za razumeti in ?isto logi?na.

 

Ampak tudi ta mikronski sloj se obrablja, delci so res majhni, so pa! Kam grejo, izgorijo( mislim da ne, ima vi?je gori??e kot olje) , se usedejo na dno karterja in v oljni filter( ?e v filter ?e najbolje, ker ga na vsak servis menja?),....?

 

Zaka te dodake ne dajo v motorna olja in bi vsi pridobili? Ali ?e vedno ni dokazano, da ni pravega efekta?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

....

Ampak tudi ta mikronski sloj se obrablja, delci so res majhni, so pa! Kam grejo, izgorijo( mislim da ne, ima vi?je gori??e kot olje) , se usedejo na dno karterja in v oljni filter( ?e v filter ?e najbolje, ker ga na vsak servis menja?),....?

 

Zaka te dodake ne dajo v motorna olja in bi vsi pridobili? Ali ?e vedno ni dokazano, da ni pravega efekta?

 

Dobivam vtis, da ima? potrebo po diskusiji o stvareh, ki jih ne pozna? in posku?a? razlagati stvari na podlagi neke izku?nje, ki s "spornimi" aditivi nimajo blage zveze. Na tem forumu sem ?e podrobno pojasnil princip delovanja bondovih aditivov in kje so njihove prednosti. Malo prelistaj moja pojasnila ima? pa tudi internetno stran pa se tam pozanimaj. Ne mislim vsakemu posebej razlagati ?e razlo?ene stvari. Uporabi funkcijo iskanje.

Kam grdo delci ki se obrabijo? Tam kamor gredo vsi delci obrabe, ko v olju ni aditiva. Le da jih je veliko manj.

Ali misli?, da je olje pri uporabi ?rno le zaradi saj. In kaj so dejansko saje???

 

Na zadnje vpra?anje bom odgovoril z vpra?anjem? Zakaj misli?, da je Texaco pred leti kupil tovarno akumulatorjev, ki so bili tehnolo?ko precej pred klasi?no akumulatorsko tehniko in tako upo?asnil razvoj Toyotine hibridne in elektri?ne avtomobilske tehnike?????

 

Glede tvojega na?ina razmi?ljanja o menjavi olja po 10.000 km, je to pa? tvoja stvar. Za mene je na dana?nji stopnji razvoja maziv, ko je ?e v precej avtomobilih interval menjave 30 in ve? tiso? km, metanje denarja in prispevek k onesna?evanju okolja. Kako si pri?el do intervala 10.000 km, mar ne bi bilo ?e bolje na 5.000 km.

 

Imam ob?utek, da na forumu ponovno razsaja neke vrste lojzovega virusa.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede tvojega na?ina razmi?ljanja o menjavi olja po 10.000 km, je to pa? tvoja stvar. Ta mene je na dan?nji stopnji razvoja maziv, ko je ?e v prece avtomobilih interval menjave 30 in ve? tiso? km, metanje denarja in prispevek k onesna?evabje okolja. Kako si pri?el do intervala 10.000 km, mar ne bi bilo ?e bolje na 5.000 km.

 

tle se pa strinjam z napisanim...

slovenija ne spada pod drzave s katastrofalnim gorivom, prasnatim cestam, ekstremnim temperaturam, da bi bla taka pogosta menjava (modernega) olja potrebna za (moderen) avto...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tle se pa strinjam z napisanim...

slovenija ne spada pod drzave s katastrofalnim gorivom, prasnatim cestam, ekstremnim temperaturam, da bi bla taka pogosta menjava (modernega) olja potrebna za (moderen) avto...

 

to po moje pride v po?tev,?e ne dela? dosti kilometrov na leto in potem pa? zamenja? takrat olje-lahko si naredil recimo samo 10000km. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.