Skoči na vsebino

Prezimovanje kabrioleta

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Zanima me, kaj postoriti, da bo kariolet lahko po?akal do naslednje pomladi.

Ima kdo kaj izku?enj? A avto kar pustiti v gara?i, ali kako stvar postoriti?

LP

RMM

Napisano

in ne pozabi na gume, napolni jih na predpisan tlak, kajti, ?e bo stal avto celo zimo na enem mestu, znjao biti spomladi malo jaj?aste; druga?e je pa s kabrioleti isto k z motorji :).

Napisano

?e no?e? gum s "flat spotom" na pomlad jih napolni bistveno ve? kot je predpisano. Jaz bi jih napolnil tja nekje med 3,5 in 4 bari (oz. maximalno dovoljeno), ko pa se bo? za?el voziti pa spet spusti? nazaj na pravi tlak.

33112_1.png

Napisano

Jaz pa bi enostavno avto postavil na lesene klocne,toliko da so gume v zraku,pa ?e zalavfa? lahko in se vozi? na mestu da malo prestave razmiga?,kar se ti?e strehe je pa pomoje bolje da je napeta,ker ?e bo celo zimo nagubano spu??ena potem se zna to spomladi poznat(ziher obstaja kaka krema za to inpregnirat!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja najbolje je dati avto na klocne za streho je pa neki sprej. Jaz ga dobim v ?en?urju pri enemu ki se ukvarja s tem,sicer imam jaz iz takega blaga kot je recimo pri bmw,audi... Prej sem imel plastificirano,a so mi jo lansko leto na dvori??u zrezali...

post-2443-1222103283_thumb.jpg

Napisano

Hvala za odgovore, druga?e pa sem imel namen avto dvigniti na lesene klocne, ker sem ?e pred leti videl, kako zgledajo gume po parih mesecih na mestu. Kaj pa okoli motorja? A tam ni ni?esar, kar bi se "zale?alo", a se s tem potem ukvarjat spomladi?

LP

RMM

Napisano

Ja vsake tolko cajta ga zakurbla?,da se zagreje,pa je stvar re?ena. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ok, pa lepo po vrsti:

 

- oprati, obrisati, mogo?e spolirati in konzervirati z voskom

- platneno streho zapreti in konzervirati s primerni sredstvom

- preveriti in dopolniti vse potrebne teko?ine, nekateri priporo?ajo celo menjavo olja, da pred zimskim spanjem odstranimo ve?ino starih usedlin ( ?e bo avto stal na hladnem, kjer so temperature mo?ne tudi pod ni?lo, nikar pozabiti na teko?ine, ki so odporne na zmrzal)

- ?e bo avto stal na svojih kolesih, potem gume napumpati na +30% tlaka ( ne prekora?iti dovoljenega tlaka)

- ?e bo avto stal na lesenih (ali kak?nih druga?nih) podstavkih, ga obvezno podpreti na za to namenjenih to?kah, in nikar pustiti kolesa prosto bingljati v zraku, ampak jim nuditi minimalno podporo

- ?e bo avto stal na mestu, kjer je mo?no, da do njega pridejo majhne ?ivalce ( kune, mi?i, itd...) potem ob?asno preveriti tudi da se ne vgnezdijo pri vozilu, in pregrizejo kakih kablov ( tu ne pomaga ni? drugo, kot pasti in dnevna kontrola, ali pa zaprt prostor, kamor te ?vali nimajo vstopa)

- enkrat na mesec zalaufati motor, vklju?iti gretje, da teko?ina lepo zaokro?i, ?e boste vrteli menjalnik, nikar ne pozabite odstraniti podporo za kolesa ( ki sem jo omenil prej )

- razmigati tudi servo mehanizem volana

- ?e je mo?no, se zapeljite kak?en krog

- ne pretiravati z laufanjem na mestu, saj to ne polni akumulatorja dovolj :)

- preveriti in namazati vitalne dele ( na vratih, zglobe, te?aje, vodila, kdor ?eli lahko tudi na podvozju) in za??ititi proti povr?inski rji

- nekateri za??itijo ?e tesnila, ob?asno pa jih razbremenijo (npr. odpreti vrata za nekaj ur, da tesnilo stopi v prvotno lego)

- pokriti s kvalitetno ponjavo, da za??itimo pred prahom, tako preventivno delno za??itimo avto pred vstopom prahu v dovodne kanale zra?enja in notranjost

 

mogo?e sem kaj pozabil, mogo?e kdo kaj izpusti, ampak v glavnem je to to :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kupi si trdo streho pa se vozi tudi pozimi ;):P

 

:bravo:

Zakaj bi imel avto samo za 3 letne ?ase, ?e Taft je za 4 letne ?ase. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ok, pa lepo po vrsti:

 

- oprati, obrisati, mogo?e spolirati in konzervirati z voskom

- platneno streho zapreti in konzervirati s primerni sredstvom

- preveriti in dopolniti vse potrebne teko?ine, nekateri priporo?ajo celo menjavo olja, da pred zimskim spanjem odstranimo ve?ino starih usedlin ( ?e bo avto stal na hladnem, kjer so temperature mo?ne tudi pod ni?lo, nikar pozabiti na teko?ine, ki so odporne na zmrzal)

- ?e bo avto stal na svojih kolesih, potem gume napumpati na +30% tlaka ( ne prekora?iti dovoljenega tlaka)

- ?e bo avto stal na lesenih (ali kak?nih druga?nih) podstavkih, ga obvezno podpreti na za to namenjenih to?kah, in nikar pustiti kolesa prosto bingljati v zraku, ampak jim nuditi minimalno podporo

- ?e bo avto stal na mestu, kjer je mo?no, da do njega pridejo majhne ?ivalce ( kune, mi?i, itd...) potem ob?asno preveriti tudi da se ne vgnezdijo pri vozilu, in pregrizejo kakih kablov ( tu ne pomaga ni? drugo, kot pasti in dnevna kontrola, ali pa zaprt prostor, kamor te ?vali nimajo vstopa)

- enkrat na mesec zalaufati motor, vklju?iti gretje, da teko?ina lepo zaokro?i, ?e boste vrteli menjalnik, nikar ne pozabite odstraniti podporo za kolesa ( ki sem jo omenil prej )

- razmigati tudi servo mehanizem volana

- ?e je mo?no, se zapeljite kak?en krog

- ne pretiravati z laufanjem na mestu, saj to ne polni akumulatorja dovolj :)

- preveriti in namazati vitalne dele ( na vratih, zglobe, te?aje, vodila, kdor ?eli lahko tudi na podvozju) in za??ititi proti povr?inski rji

- nekateri za??itijo ?e tesnila, ob?asno pa jih razbremenijo (npr. odpreti vrata za nekaj ur, da tesnilo stopi v prvotno lego)

- pokriti s kvalitetno ponjavo, da za??itimo pred prahom, tako preventivno delno za??itimo avto pred vstopom prahu v dovodne kanale zra?enja in notranjost

 

mogo?e sem kaj pozabil, mogo?e kdo kaj izpusti, ampak v glavnem je to to :)

 

Zelo iz?rpen odgovor!

HVALA!

LP

RMM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.