Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No problem je slede? avto mi enostavno ne v?ge. Probali smo ga parkrat na "kable" in pri?ge dela normalno takoj ko ga ugasnem ne v?ge ve??!Z Markotom sva zmerla alternator in fila tako kod treba.

Napisano
:whatever: kaj pa akumulator ste ga zmerli,da se ti ni vkup sipal in je totalna tema

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:whatever: kaj pa akumulator ste ga zmerli,da se ti ni vkup sipal in je totalna tema

 

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

Napisano

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

 

 

Sej akumulator se niti ne napolni. ?e se usuje katera od celic lahko v akumulatorja pride do kratkega stika, kar bi opazil ko bi ga zalaufal na kable in se nebi lepo kon?alo, lahko pa se samo prekine elektrolitska povezava med obema poloma. ?e meri? accu med delovanjem, ne meri? accu-ja sploh, ampak meri? napetost, ki ga izdavi alternator. Najbolje je, da odklopi? eno od klem in izmeri? accu. ?e je nad 12V ?e gre skoz. Od 12 do 10-11 je bol bogo. ?e je pod 10V pa takoj po novega. Sicer pa glede na to, da si rekel, da na kable v?ge s tvojim accu-jem pa ne potemtakem je 100% accu zani? in ga je potrebno zamenjat. ?e si pa celo zmeril pa ti polni z nekje 14-14.5V potem pa samo zamenjaj in nima? ve? kaj skrbet. Do teh "pojavov" z akumulatorji pride ob hladnih spremembah vremena, kot se to dogaja sedaj, tako, da vsem, ki imate starej?e ?e dotrajane akumulatojre priporo?am, da vsaj izmerite "prosto" napetost, ki mora presegat 12V in pa elektrolitsko teko?ino, ki mora pokazato GOOD in ne POOR..

 

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

 

Majster v vsaki celici akumulatorja je treba pogledat stanje elektrolita, po potrebi doliti destilirano vodo in pa seveda pomeriti "napolnjenost" elektrolita v vsaki celici. ?im je v eni celici ve?ji odstopek lahko kar leti? po novega, ker je o?itno so v tisti celici plo??e v "stiku".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najla?je je, da na hitro premontira? akku od drugega avta. Lahko je tudi 40Ah, pa takoj izve? ali je to hin ali kaj drugega.

 

Upam da ?imprej?no re?itev :bravo:

:)
Napisano

Bom probal zamenjat pa bomo videli ?e jo to to.Kajti kupil sem novega lansko leto in mi je ?udno da bi ?el tako hitro :blink: Ima pa tisto luknjo na vrhu ki naj bi kazala tri stvari zelena da je v redu poem eno pu??ico ki naj bi pomenila da ga je treba nafilat in pa ?e rde?a ki naj bi biu konc. No meni ka?e zeleno kod da je vse v redu.

Napisano

more bit akumulator kriv druzga ni

?e nebi blo heca nebi blo otrok

Napisano

a si kej ugotovil :P

?e nebi blo heca nebi blo otrok

Napisano

Ja je v?gal pol z tvojim akumulatorjem? :)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano
:bravo: Kaj bo pa ju3 zjutraj,bomo pa vidli. :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

A je v?gal?? :P Kater akumulator si pa kupil lani?? Zgleda se je sesul, sploh ?e alternator normalno fila in na kable v?ge avto.

Napisano

Bravo Marko :bravo:

 

to pa je opis vreden blondinke... prej je bil ?rn zdej je pa rde? :hohoho: pa gume so tud ?rne pa okrogle ;)

33112_1.png

Napisano

Bravo Marko :bravo:

 

to pa je opis vreden blondinke... prej je bil ?rn zdej je pa rde? :hohoho: pa gume so tud ?rne pa okrogle ;)

 

 

kaj moram ?e serijske ?tevilke in tip dopisat :P

 

 

 

Prej 70A, sedaj 55A tipov pa ne vem B)

Napisano

kaj moram ?e serijske ?tevilke in tip dopisat :P

Prej 70A, sedaj 55A tipov pa ne vem B)

 

Izgleda da prej ni v?gal, ker si tankal "cvi?ek", sedaj pa gasolin, vsaj po akumulatorju sode?.

 

Preobrazba iz "dizla" (70A) v bencinca (55A) pa je tehnolo?ko ?udo, zanimivo za Guinnesaa...

 

?estitam ;);)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

AKUMULATOR PREPROSTO PROBATE-ODPRETE POKROV AKUMULATORJA-?E LAHKO,NEKDO SE VSEDE V AVTO,EDEN PA GLEDA CELICE,PRVI DA V PRESTAVO,BREZ PRITISJENE SKLOPKE OBREMENI Z ?TARTANJEM -DR?I KLJU? PAR SEKUND DRUGI PA GLEDA ?E KATERA CELICA VREJE-MEHUR?KI POTEM JE FU?***+

:bravo: LP

 

PA PAZI LAHKO GARAZNESE...

Napisano

AKUMULATOR PREPROSTO PROBATE-ODPRETE POKROV AKUMULATORJA-?E LAHKO,NEKDO SE VSEDE V AVTO,EDEN PA GLEDA CELICE,PRVI DA V PRESTAVO,BREZ PRITISJENE SKLOPKE OBREMENI Z ?TARTANJEM -DR?I KLJU? PAR SEKUND DRUGI PA GLEDA ?E KATERA CELICA VREJE-MEHUR?KI POTEM JE FU?***+

:bravo: LP

 

PA PAZI LAHKO GARAZNESE...

 

Halo ! <_<

 

 

 

 

PS: Caps lock je na desni strani tipkovnice nad tipko shift, lahko pa dr?i? shift pritisnjen ko pi?e?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

55A aku je trenutno za testiranje in ?e vpra?anje ?e bo ostal

 

Gre se pa za bencinski V6, da ne bo kake pomote. Zakaj je bil prej 70A ne vem, pri meni je tudi 55A in deluje ?isto vredu, po specifikacijah naj bi bil 60A

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Velik inženirskih bedarij v avtih sem videl, ampak ta wet belt pa dobi prvo nagrado za moje pojme.
    • Zakaj pa se s fiziko ne bi pogajali? So bili primerki, ki so se pogajali z astro-fiziko in jim je skoraj uspelo, pa jih je 'biologija' zeznila...   So delali koledar brez vikendov, pa so delavci vsak sedmi dan vzeli dopust... Po enajstih letih so odnehali...   Nekaj v tem smislu...   Koliko časa so vztrajali, da bodo prepovedali vozila z ICE motorji? A ni bilo tudi to nekih enajst let?
    • Tocno tako. Jest imam fps limitiran samo v lobbyu, ker ponavadi ce si v lobbyu ti nasopa fpse na +300 in se ventilatorji na gpuju za bv vrtijo v prazno. Vsync imam tudi jest na off pa nisem nikoli opazil nobenega screen tearinga. Meni osebno je bilo najbolj motece in opazno nizki 1% in 0.1% lows. Sedaj, ko je to reseno je cisto drug svet. Je pa pri gamingu tako, da ce hoces neke dobre rezultate je vse nekako povezano. GPU in CPU morata biti po zmogljivosti cimbolj uparjena, da nimas bootlenecka. Enako velja za monitor. Đabe imas dober cpu in gpu ce imas potem slab monitor ali obratno. Pac vse to funkcionira, kot celota
    • @NevLado Te razlike v ram hitrostih, ki jih ti omenjaš, so na koncu cca 5 FPS, pa še to na 1080p resoluciji, na višjih je še manj opazno. Imam pa tudi jaz 180Hz 1440p monitor, pa si velikokrat omejim FPS na 120 ali 144, odvisno od špila, ampak zgolj zato, da mi manj vrti ventilatorje, pa v življenu nisem opazil kakega tearinga. Vsync je tudi stalno off. Battlefield 6 se mi na polni grafiki giblje med 125-144 FPS (limit na 144). Nisi edini 😝 Med 60 in 120 FPS je razlika res kot dan in noč, med 120 in 180 pa ne opaziš tako očitne.
    • če imaš monitor 180hz, potem si omeji fps na 180fps, da ne pride do "screen tearinga"   zakaj je x3d procesor boljši? ker ima večjo količino cacha-a na samem procesorju, zato mora cpu manjkat iskat nove komande, in jih ima več že pripravljenih, zato tudi manjkrat pride na 1% lows   ko pa zmanjka komad v cachu, jih gre iskat v ram, in večji in hitrejši kot je, manjša je verjetnost da boš dlje čakal ko bo moral jit po podatke do diska, torej bo še manjkrat prišlo do fps dropov   jaz sem za 64gb dal 150 eur, sedaj bi moral dat skoraj pol plače, zaradi vseh teh situacij z AI in pomanjkanjem komponent
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.