Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No problem je slede? avto mi enostavno ne v?ge. Probali smo ga parkrat na "kable" in pri?ge dela normalno takoj ko ga ugasnem ne v?ge ve??!Z Markotom sva zmerla alternator in fila tako kod treba.

Napisano
:whatever: kaj pa akumulator ste ga zmerli,da se ti ni vkup sipal in je totalna tema

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

:whatever: kaj pa akumulator ste ga zmerli,da se ti ni vkup sipal in je totalna tema

 

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

Napisano

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

 

 

Sej akumulator se niti ne napolni. ?e se usuje katera od celic lahko v akumulatorja pride do kratkega stika, kar bi opazil ko bi ga zalaufal na kable in se nebi lepo kon?alo, lahko pa se samo prekine elektrolitska povezava med obema poloma. ?e meri? accu med delovanjem, ne meri? accu-ja sploh, ampak meri? napetost, ki ga izdavi alternator. Najbolje je, da odklopi? eno od klem in izmeri? accu. ?e je nad 12V ?e gre skoz. Od 12 do 10-11 je bol bogo. ?e je pod 10V pa takoj po novega. Sicer pa glede na to, da si rekel, da na kable v?ge s tvojim accu-jem pa ne potemtakem je 100% accu zani? in ga je potrebno zamenjat. ?e si pa celo zmeril pa ti polni z nekje 14-14.5V potem pa samo zamenjaj in nima? ve? kaj skrbet. Do teh "pojavov" z akumulatorji pride ob hladnih spremembah vremena, kot se to dogaja sedaj, tako, da vsem, ki imate starej?e ?e dotrajane akumulatojre priporo?am, da vsaj izmerite "prosto" napetost, ki mora presegat 12V in pa elektrolitsko teko?ino, ki mora pokazato GOOD in ne POOR..

 

 

 

lp, Ale?.

mazda_banner.jpg
Napisano

Ja merila sva ga med laufanjem in je imel normalno volta?o samo moral bi zmerit ?e je ?e ok.Samo ni mi jasno da se lahko takoj sprazni ko ga ugasnim ?!

 

Majster v vsaki celici akumulatorja je treba pogledat stanje elektrolita, po potrebi doliti destilirano vodo in pa seveda pomeriti "napolnjenost" elektrolita v vsaki celici. ?im je v eni celici ve?ji odstopek lahko kar leti? po novega, ker je o?itno so v tisti celici plo??e v "stiku".

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najla?je je, da na hitro premontira? akku od drugega avta. Lahko je tudi 40Ah, pa takoj izve? ali je to hin ali kaj drugega.

 

Upam da ?imprej?no re?itev :bravo:

:)
Napisano

Bom probal zamenjat pa bomo videli ?e jo to to.Kajti kupil sem novega lansko leto in mi je ?udno da bi ?el tako hitro :blink: Ima pa tisto luknjo na vrhu ki naj bi kazala tri stvari zelena da je v redu poem eno pu??ico ki naj bi pomenila da ga je treba nafilat in pa ?e rde?a ki naj bi biu konc. No meni ka?e zeleno kod da je vse v redu.

Napisano

more bit akumulator kriv druzga ni

?e nebi blo heca nebi blo otrok

Napisano

a si kej ugotovil :P

?e nebi blo heca nebi blo otrok

Napisano

Ja je v?gal pol z tvojim akumulatorjem? :)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano
:bravo: Kaj bo pa ju3 zjutraj,bomo pa vidli. :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

A je v?gal?? :P Kater akumulator si pa kupil lani?? Zgleda se je sesul, sploh ?e alternator normalno fila in na kable v?ge avto.

Napisano

Bravo Marko :bravo:

 

to pa je opis vreden blondinke... prej je bil ?rn zdej je pa rde? :hohoho: pa gume so tud ?rne pa okrogle ;)

33112_1.png

Napisano

Bravo Marko :bravo:

 

to pa je opis vreden blondinke... prej je bil ?rn zdej je pa rde? :hohoho: pa gume so tud ?rne pa okrogle ;)

 

 

kaj moram ?e serijske ?tevilke in tip dopisat :P

 

 

 

Prej 70A, sedaj 55A tipov pa ne vem B)

Napisano

kaj moram ?e serijske ?tevilke in tip dopisat :P

Prej 70A, sedaj 55A tipov pa ne vem B)

 

Izgleda da prej ni v?gal, ker si tankal "cvi?ek", sedaj pa gasolin, vsaj po akumulatorju sode?.

 

Preobrazba iz "dizla" (70A) v bencinca (55A) pa je tehnolo?ko ?udo, zanimivo za Guinnesaa...

 

?estitam ;);)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

AKUMULATOR PREPROSTO PROBATE-ODPRETE POKROV AKUMULATORJA-?E LAHKO,NEKDO SE VSEDE V AVTO,EDEN PA GLEDA CELICE,PRVI DA V PRESTAVO,BREZ PRITISJENE SKLOPKE OBREMENI Z ?TARTANJEM -DR?I KLJU? PAR SEKUND DRUGI PA GLEDA ?E KATERA CELICA VREJE-MEHUR?KI POTEM JE FU?***+

:bravo: LP

 

PA PAZI LAHKO GARAZNESE...

Napisano

AKUMULATOR PREPROSTO PROBATE-ODPRETE POKROV AKUMULATORJA-?E LAHKO,NEKDO SE VSEDE V AVTO,EDEN PA GLEDA CELICE,PRVI DA V PRESTAVO,BREZ PRITISJENE SKLOPKE OBREMENI Z ?TARTANJEM -DR?I KLJU? PAR SEKUND DRUGI PA GLEDA ?E KATERA CELICA VREJE-MEHUR?KI POTEM JE FU?***+

:bravo: LP

 

PA PAZI LAHKO GARAZNESE...

 

Halo ! <_<

 

 

 

 

PS: Caps lock je na desni strani tipkovnice nad tipko shift, lahko pa dr?i? shift pritisnjen ko pi?e?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

55A aku je trenutno za testiranje in ?e vpra?anje ?e bo ostal

 

Gre se pa za bencinski V6, da ne bo kake pomote. Zakaj je bil prej 70A ne vem, pri meni je tudi 55A in deluje ?isto vredu, po specifikacijah naj bi bil 60A

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.