Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zivjo!

 

Rabim eno pomo?, mislm moj fotko jo rabi.

Avto je pustil v garazi, klju? v avtu pa na on (ni ga nazaj obrnil).

Ko je po nekaj urah ?el nazaj v avto ta ni dal od sebe NI?.

Popolnoma ni?, niti opozorilni ?migavci ne delajo...

 

Akomulator sva probala neki z mojim o?ivljat sam avto je MRTU. :blink:

 

Kaj mu je naresti?? Ma kdo kako idejo?

 

Hvala vam za vse nasvete!!!!!

 

lp Marija

Napisano

Kako sta probala? A s klemami?

 

Da se izogneta, kak?nem kratkem stiku v acumulatorju odklopta starega in dejta tistega iz tvojega avta.. kontakte je treba dobro o?istiti in dobro privit vijake ?e predno sprobata delovanje.

33112_1.png

Napisano

Zivjo!

 

ja s klemami sva ga biksala

pa tud isker ni mankal :rispekt: A JE TO varjanta :blink:

 

ni?, fotko je zgruntu, da ma ze 7 let star akumulator in da pa MOGO?E se je skuru.

greva jutr po novega. zdej ga gre pa mal pomert kok ma ?e not. ne vem zakaj tega ?e prej ni naredu...

 

lpm

Napisano

Zivjo!

 

ja s klemami sva ga biksala

pa tud isker ni mankal :rispekt: A JE TO varjanta :blink:

 

ni?, fotko je zgruntu, da ma ze 7 let star akumulator in da pa MOGO?E se je skuru.

greva jutr po novega. zdej ga gre pa mal pomert kok ma ?e not. ne vem zakaj tega ?e prej ni naredu...

 

lpm

 

Kjer so iskre ima vatre. ;)

Ne,po mojem je lahko akomulator.

 

 

Napisano

Vzemita akumulator ven iz Tributa in dajta noter za test drugega, pa? ga izpulta iz drugega avta in ga priklopita na original kleme brez nekih kablov in ostalega sranja, pa bo kresnil za ?alo.

 

Star akumulator se je tako spraznil da je za v kanto, kert so pri?le plo??e v celicah v stik, sicer je pa dolgo delal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A JE TO se nadaljuje... :rispekt:

 

Mamo zdej novi akumulator (stari je biu res mrtu!).

No, zdej je akumolator not, ampak avto ne mrdne...

a je mogoce pr teh tanovih avtih kaka "zapora" ?troma, al pa kej takega?

Napisano

A JE TO se nadaljuje... :rispekt:

 

Mamo zdej novi akumulator (stari je biu res mrtu!).

No, zdej je akumolator not, ampak avto ne mrdne...

a je mogoce pr teh tanovih avtih kaka "zapora" ?troma, al pa kej takega?

 

A sploh da kak znak?A mogo?e sploh zavergla ali pa prav ni?? :whatever:

 

 

Napisano

Ne mrdne, ne vergla, ne hupa, ne ?miga.... mrtu!

 

Ja ne vem,no.Jaz sem menjal tudi kak mesec dni nazaj baterijo,pa je iz prve zaveglal,da je skoraj havbo dol

snelo.Se pravi,da ni nobenega trika pri menjavi le-te. :ne vem:

 

 

Napisano

Ne poznam sistema blokade na na tribute, vendar po navadi ne more? zamenjati akumulator in takoj v?gati. Sumljivo je to, da ni? ne deluje. V najslab?em sta nekaj skurla s klemami.

 

?e je kontakt. Zaprita vrata in dvakrat zaklenita in odklenita z daljincem. Ponavadi to deblokira alarm, in potem lahko zavergla?.

Veliko sre?e.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ne poznam sistema blokade na na tribute, vendar po navadi ne more? zamenjati akumulator in takoj v?gati. Sumljivo je to, da ni? ne deluje. V najslab?em sta nekaj skurla s klemami.

 

?e je kontakt. Zaprita vrata in dvakrat zaklenita in odklenita z daljincem. Ponavadi to deblokira alarm, in potem lahko zavergla?.

Veliko sre?e.

 

Jaz imam tudi montiran alarm in ni potrebno prav ni?esar resetirati.Razen nastavitve na avtoradiu in voznikova ?ipa ne gre iz prve avtomatsko dol.To hitro re?i?.Druga?e pa mora u?gati iz prve.

 

 

Napisano

noup... nima kontakta in tud u?gat se no?e...

eh ni?, bo fotko avtovleko v ponedeljek poklical pa bojo ze na servisu pogledal.

 

res mi ni jasn kaj bi to lahko bilo....

Napisano

Glavna varovalka?

 

100% sta skurla varovalko ce stroma ni nikjer

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

ammmmm kaka ideja kje je taglavna varovalka?? a jih ni mal ve? kot sam ena?

 

Najve?ja v motornem prostoru, nanjo je privit (+) kabel ki gre iz akumulatorja.

Ponavadi ima navsaki strani ima eno matico na 8 ali 10 klju?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

oki, bomo to jutri izvajal, ker fotko je ze mal nervozno slabe vole..

uzun sneg, njega pa srbi da bi se ?u po ceucu jagat, pa more mrtvaka v garazi gledat.

hvala vam za nasvete :prstgor: ... se mu ful pametno delam, ko mu va?e nasvete talam :policaj:

Napisano

FANTJE BRAVO!!!! :jupiii:

 

avto dela.. je bla res taglavna varovlka.

v imenu fotkota se vam ful ful zahvaljujem :rozico:

 

lpm

 

:D ni za kaj,pa se kdaj :bravo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Dobro sta jo odnesla.

Iskrenje, ki si ga omenila pri spajanju dodatnega akumulatorja ni dobro.

 

Vrstni red spajanja pomo?nega akumulatorja je tak, kot je prikazano na skici:

Apost-483-1228034037_thumb.jpg

 

Pri ?emer je A akumulator avtomobila, ki potrebuje pomo?. B je pomo?ni akumulator, C je masa na avtomobilu. Ko pa v?ge, je vrstni red odklapljanja obraten.

 

Znanec je skuril ra?unalnik na avtomobilu, s katerim je posku?al pomagati "mrtvemu".

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e je en akumulator prazen id drugi poln je ?isto normalno da pride do iskrenja, saj so dolo?eni porabniki ?e vedno "vklopljeni", tudi ?e so samo vrata odprta, lu?ka na stropu rabi elektriko in ko damo kleme z polnega akumulatorja na praznega, se vedno zaiskri.

Zaporedje pa ni nevem kako pomembno, samo da (+) pove?e? prvi in pol ?ele (-) in to je to nima veze ali prej na praznega ali na polnega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Smisel priklapljanja v tem vrstnem redu je le ta, da lahko minus priklopi? kamorkoli na maso avta ... najbolj na kak "gol" vijak na motorju, kjer bo imel dober kontakt. Ravno zaradi iskrenja ni ravno priporo?ljivo, da se minus priklopi direkt na minus od slabega akumulatorja. Isto velja seveda, ?e bi plus priklopil na koncu samo za plus pa sploh ni druge alternative kot direktno na sam akumulator.

33112_1.png

Napisano

Akumulator je lahko krasna bomba. Pri delovanju se spro??a vodik, plin, ki je med vsemi plni najbolj eksploziven in ?e pri akuju odprtega tipa s klemami kre?e? iskrice, lahko dobi? kislino in svinec v faco. Pred mnogimi leti je pri nas v slu?bi nekdo pod mizo svetil s fajrcajgom, ko je preverjal nivo elektrolita v akuju za pomo?no napajanje. In cel aku je razgonilo v prafaktorje.

 

Pri priklju?itvi kablov za v?ig se vedno zaiskri, ko priklopimo ?e zadnjo klemo - ?e zaradi tega, ker prazen aku potegne tok iz polnega. Zaradi tega je pomembno tak?no zaporedje, da je zadnja klema, ki jo priklju?imo, minus in to nekje na maso ki ni ?isto zraven akumulatorja. Zdaj, kolk so zaprti akuji zaprti oz. kako nekateri zgledajo, da so zaprtega tipa, pa niso, je te?ko re?i. Previdnost je vedno na mestu.

 

Lp M

 

P.S. Prav danes sem v slu?bi ob pol petih zjutraj na kable v?igal na?o te?ko konjenico - 16 let starega nissan patrola :bravo: .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ta ?ist nedol?na stvar, pri o?ivlanju akuja se lahko kon?a v ekstremnem primeru celo z eksplozijo akumolatorja.

Jaz sem enkrat pomagal s kombijom ?tartat en traktor in ko je traktor ?tartal, je nazaj v kombi pri?lo tolko elektrike, da mi je zje....lo ra?unalnik (ko sem dal kontakt so bli vsi kazalci na full- 6500 obratov, temperatura na rde?em, poln tank, ABS lu?ka je gorela in lu?ka za airbage je svetla). Pol sem pa odkopo aku in ga nazaj priklopo, pa je vse blo dobro. Sem pa mel sre?o, ker ma kombi mo?en aku, da je lahko sprejel brez posledic tolko amperov elektrike.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.