Skoči na vsebino

1.6i ve? kot 15lit/100km in 160km/h max

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni!

 

pred nekaj meseci sem kupil mazdo 323hb, l.90, 1.6 i, 180.000 km. avto je bil narejen za USA trg in ni 16v.

s porabo imam te?ave ?e od prvega dne (sej zato ga je tip verjetno prodal!?).

- avto porabi na 100km preko 15 lit, na dolge razdalje nekaj ve? kot 12lit.

- kon?na hitrost ne prese?e 160km/h

- pri nizkih obratih avto (po moji ocene vle?e normalno, blokado pa dose?e le v prvi in s te?avo tudi v drugi prestavi)

- prosti tek je precej nemiren in v?asih skoraj crkne

- na GAMA servisu ga je serviser priklopil na comp in pokazale so se mu 4 napake. air flow meter, sonda in ?e dve stvari, ki mi jih ni povedal, saj pravi, da je vzrok sigurno v prvih dveh na?tetih stvareh

- drug mehanik pravi da sonda NI zani? saj bi se motor ob pritisku na plin malce zadu?il, kar pa se pri moji mazdi ne dogaja

- sondo sem tudi odklopil in motor dela in porabi popolnoma isto kot prej

- isti mehanik pravi da je vse v elektroniki - govoril je o nekem modulu (ker prosti tek ska?e gor in dol) in cink?puli ter razdelilcu v?iga

- drugi mehanik pravi, da je napaka sigurno v pokvarjenem sistemu za zaug (?ok)

- ko sem prosti tek nastavil ni?je se je motor ko sem spustil (pohodil in spustil) no?no ZAVORO na kratko odzval z vi?jimi obrati

- ?e se vozim z zelo nizkimi obrati se mi pri?ge rumena lu?ka za okvaro na motorju in ko pohodim plin ugasne

- posku?al sem tudi s premikanjem v?iga vendar ni? bolj?e

 

zamenjal sem

- air flow meter

- zra?ni filter

 

?e nekaj

- ima kdo izku?njo z univerzalno sondo, ali na tej ma?ini deluje?

- kako in kje lahko pregledam delovanje zauga oziroma ga ugasnem/odstranim

 

hvala za nasvet!

Napisano

Imam isti taj motor, al u 323 sedan... 8,5 poraba po gradu in 185kmh.

 

Preporo?am ti ?i??enje ajn?prica (zna?i injektori). Air flow si promijenio...

 

Jel dimi auto? ?rni dim?

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

avto ne kadi, ni ?rnega niti plavega dima! motor sicer te?e brez cukanja, in ne tro?i olja.

v rezervoar sem pred ?asom tudi zlil teko?ino za ?i??enje ?ob, pa ni bilo razlike!

danes sem resetiral tudi ra?unalnik, in je ?e vedno vse po starem!

prav tako sem po navodilih ?lana tega foruma (diagnosis - GND+TEN) ?elel nastaviti prosti tek, vendar se obrati motorja vedno znova dvigajo in spu??ajo.

 

ima ?e kdo kak?no idejo?

Napisano

Sicer ne bom dal roke v ogenj samo po moje je vzrok velike porabe in neodzivnosti motorja v visokih vrtljajih zaradi nepravilne me?anice zraka in bencina (prebogata me?anica). To povzro?i pokvarjena ali nedelujo?a sonda lambda ali pa napaka na ra?unalniku (manj verjetno ampak ne izklju?eno).

 

Mo?nost za take zadeve je lahko tudi ?isto banalna in sicer "zeleni volk" na raznih kontaktih (ra?unalnik, sonda, ....)

 

Tudi tista zadeva, ki ti jo je govoril eden od mehanikov o pokvarjenem "zaugu" ni ?isto iz trte zvita saj je mehankar razmi?ljal v smeri prebogate me?anice.

33112_1.png

Napisano

- sondo sem tudi odklopil in motor dela in porabi popolnoma isto kot prej

 

Pri tem preizkusi si sam ugotovil da ni razlike in je potrebno napisati da je napaka nekja na na peljavi, lahko pa tudi da je crknila lambda? Si preveril, ?e je mogo?e narobe zobati jermen, lahko da je zamaknjen za zob naprej ali nazaj. lahko so tudi v?igalni kabli(skoraj vse tako stare mazde imajo probleme z njimi) in ali sve?ke lahko pa tudi razdelilec v?iga. Lahko pa je ?e bolj butasta stvar, lahko je zama?en izpu?ni sistem. Koliko ?asa rabi da se segreje na delovno temperaturo ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zanimivo?!

 

danes sem ponovno ?aril po motorju in pregledal ter na?prical vse kontakte, razdelilec v?iga je imel na kontaktih 1mm drobcev. vse sem spoliral pa sem ga potem na AC stisnil celo!? do 165km/h...in po 40km pokuril cca 2000 SIT bencina. zamenjal sem tudi bencinski filter.

mimogrede - razdelilec in rotor sta od MITSUBISHI-ja, isti bencinski filter sem pa staknil od znamke KIA.

izpuh verjetno ni zama?en, saj sem pred nekaj dnevi odstranil katalizator, misle? da je zani? - za zdaj je ?e brez.

 

motor se na delovno temperaturo segreva po mojem predolgo...cca 8 min - na mestu! kaj to pomeni? termostat? faza?

 

jutri preverim ali je z jermenom vse v OK (?e je v fazi), zamenjam sondo (bom probal z univerzalno - 11.000 SIT) in nastavim v?ig...bomo videli!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.