Skoči na vsebino

Brezpla?no peskanje


Boss

Priporočeno sporočilo

Ta folk pri DARS-u res ni normaln... kako si upajo avtocesto posipat s peskom namesto, da bi jo splu?ili in posuli s soljo (?e je ?e glih treba).

 

Zadeva zgleda tako, da mi je ?lo kar na jok saj ne glede da sem dr?al razdaljo ve? kot 200m od spredaj voze?ega me je pa? prehitel nekdo drug in je pokalo po plehu in steklu kot na fronti.

 

Aja, to je bilo v?eraj na AC med Vrhniko in Uncem. V glavnem sranje na cesti, da ne omenim dveh kamionov prevrnjenih na cesti in enega v jarku. Potem pa ?e pametni primorci (na?i in Italijani), ki z letnimi gumami ugotovijo, da je prehitevalni pas za malenkost manj zasne?en kot vozni in se vozijo tam 50 - 60 km/h. Zgleda, da po njihovo, v snegu prometni predpisi ne veljajo ve?.

 

Jaz res ne razumem tega folka saj bolj ko opozarjajo na zimsko opremo (obvezne zimske gume) in prepoved vo?nje tovornjakov le ti veselo na cesto in na programu je umetnostno drsanje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e lahko pripomnim eno pikro....v?eraj zve?er smo ponekod na obali morali vozit z verigami. Najve? idiotizmov na cesti pa so delali osebki z registerskimi tablicami KR in LJ, tko, da jaz nebi o pametnih primorcih ;)

 

Italijani pa so druga sorta ljudi in si za moje pojme ne zasluzijo vozniskega izpita, tko, da jih ne me?at k primorcem...HVALAA :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ni brezpla?no, ko pla?a? cestnino si pla?al ?e peskanje. Je pa res, da pretiravajo s posipanjem, res pa je tudi to da vedno ?akajo do zadnje skunde, namesto da bi takoj ?li solit, posipanje s peskom potem nebi bilo ve? tako potrebno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Peskanje...been there,done that...mam na havbi ene par spominkov :angry: iz tega peskanja....tudi smr?ek ne pomaga kaj dosti, je pa bolj?e kot ni?.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e lahko pripomnim eno pikro....v?eraj zve?er smo ponekod na obali morali vozit z verigami. Najve? idiotizmov na cesti pa so delali osebki z registerskimi tablicami KR in LJ, tko, da jaz nebi o pametnih primorcih ;)

 

Italijani pa so druga sorta ljudi in si za moje pojme ne zasluzijo vozniskega izpita, tko, da jih ne me?at k primorcem...HVALAA :D

Hehe... osebno nimam ?isto ni? proti primorcem saj sem po fotrovi strani tudi jaz iz tega konca ampak v?eraj je tistim, katere sem na AC sre?al s tablico KP, avto pasal glih tko kot ribi bicikl.

 

?e se model postavi na prehitevalni pas in se nato ne umakne, tako da morajo ostali, ko jim kon?no dopizdi, vozit mim njega po desni verjetno niso ostali bebci ?eprav na prvi pogled lahko tako zgleda saj ga prehitevajo po napa?ni strani.

 

Zamerim pa predvsem policajem, ki bi morali v sne?nih razmerah odstranjevati vozila iz prometa, ?e niso opremljena z zimskimi gumami. Ker zaradi enega takega, ki "?para" na gumah ni potrebno, da vsi ostali trpimo njegovo po?asno vijuganje po cestah in tega v?eraj ni bilo malo.

 

Druga?e se pa opravi?ujem za napako, ker bi moral dati besedo pametni v navednice in to nikakor niso bili mi?ljeni vsi primorci saj so tisti resni?no pametni ostali doma ali pa po?akali, da se razmere umirijo v kolikor niso imeli pravilno opremljenega avtomobila za zimske razmere. ;)

 

:D pa brez zamere, ?e se je kdo slu?ajno spoznal v mojem pisanju ampak v?eraj sem bil res besen...

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

boss...ma ja sej sem razumel...sam, se mojo verzijo sem povedal... hihi...

 

nobene zamere ;)

 

Te pa razumem....vi imate doloceno opremo predpisano, mi na obali pa ne in je res neumno, da nekdo z nasega konca misli, da predpisi nad crnim kalom, ne pomenijo nicesar....

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za informacijo

 

V?eraj sem malo pobezal na DARS-u kako je s posipanjem AC in so mi zelo hitro poslali odgovor, ki ga prilagam.

 

------------------------------------

Spo?tovani

 

 

 

Zahvaljujemo se vam za va?e elektronsko sporo?ilo. ?e na za?etku se opravi?ujemo, ?e smo vam zaradi posipanja avtocest povzro?ili nev?e?nosti. Kljub temu pa vam bomo posku?ali pojasniti uporabo posipnih materialov za potrebe posipanja avtoceste v zimskih razmerah na avtocestah (?e zlasti na odseku Vrhnika - Unec).

 

 

 

Avtoceste posipavamo preventivno z mokrim soljenjem (KCl in NaCl) in ob sne?enju s suhim soljenjem (samo z NaCl) v skladu z veljavnimi standardi, predpisi in izvedbenim programom zimske slu?be. Na posameznih avtocestnih odsekih posipavamo z me?anico sol-drobljenec v razmerju 3:1 le izjemoma, in sicer na ve?jih vzponih (kar je tudi na odseku Vrhnika - Unec) in ko pride do zglajenega snega na vozi??u (to je pri mo?nej?em sne?enju in pojavu sne?ne deske, kar se je pojavljalo tudi v?eraj med zimsko akcijo) oz. ob mo?nem ?ledenju na vozni povr?ini. Namen uporabe te me?anice je pove?anje trenja med vozi??em in pnevmatiko vozila (bolj?i oprijem) in s tem zmanj?anje mo?nosti zdrsov predvsem tovornih vozil, lar bi sicer hitro povzro?ilo zastoj ali celo zaporo avtoceste. Pri tak?ni me?anici se pri avtocestah uporablja suh pesek frakcije 2 do najve? 4 mm (na drugih dr?avnih cestah od 4 do 8 mm), ki je predpisana glede na dovoljeno hitrost vozil na avtocestah in hitrih cestah. Mokro ali suho soljenje ali navedena me?anica po mnenju na?e tehni?ne slu?be ne more po?kodovati laka na vozilu pri posipanju, lahko pa pri morebitnem odletavanju me?anice soli in drobljenca izpod koles prehitevanega vozila.

 

 

 

Tako tehnologijo posipavanja uporabljamo ?e odkar imamo v Sloveniji avtoceste. V za?etku smo uporabljali drobljenec premera do 8 mm, v zadnjih desetih letih pa do najve? 4 mm premera najve?jih zrn. Premer najve?jih zrn drobljenca (4 mm) ni ve?ji od premera najve?jega zrna soli. S tem smo bistveno zmanj?ali po?kodbe laka vozil, saj pride do po?kodb le naklju?no ? z odletanjem zrna izpod pnevmatike mimo voze?ega vozila. V tem obdobju ne bele?imo po?kodb vetrobranskega stekla kot posledico posipanja. Mo?no pa je, da pride do manj?ih po?kodb laka na vozilu, vendar le v primerih, ko so njihovi vozniki ?isto pribli?ajo vozilu, ki izvaja posipanje, ali ga celo prehiteva. Vzdr?evalna vozila v zimski slu?bi so opremljena s prometno signalizacijo, ki opozarja na tak?no nevarnost in prepoveduje prehitevanje.

 

 

 

Upamo, da smo vam s tem opisom pojasnili uporabo posipnih materilov v zimski slu?bi. Da bi lahko bolj podrobno analizirali va? primer, bi potrebovali to?ne podatke o ?asu va?e vo?nje in na?inu vo?nje glede na okoli??ine (sne?enje, plu?enje in posipanje), podatke o vozilu in va?ih opa?anjih. Vljudno prosimo, da nam pisno posredujete ?e preostale podatke, da bomo uradno pri?eli postopek o ?kodnem primeru.

 

 

 

?elimo vam varno in prijazno uporabo slovenskih avtocest in vas s spo?tovanjem pozdravljamo,

 

 

Romana Du?a

 

Slu?ba za poslovno komuniciranje

 

DARS, Dru?ba za avtoceste v Republiki Sloveniji, d.d.

 

 

 

web: http://www.dars.si

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vsaj so se odzvali..... :/

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odgovor je resni?no obse?en vendar se ne morem strinjati z nekaterimi stvarmi.

 

Predvsem pesek ne sodi na AC in na hitre ceste.. pika. Tista s tovornjaki je bosa, ker se morajo tovornjaki sami izlo?iti iz prometa ob takih razmerah oziroma je to naloga cestninarjev (s pomo?jo policije), da jih ne spustijo skozi cestninsko postajo.

 

Sne?ne deske kakor jim pravijo nastanejo zaradi tega, ker ni splu?eno (naloga DARS-a). Za taljenje snega je pa itak NaCl in to je treba posuti ko za?ne padat sneg, vmes pa po potrebi.

 

Naloga nas voznikov je da prilagodimo hitrost vo?nje razmeram na cesti in ?e je soljeno potem tudi ne drsi tako mo?no, da se ne bi dalo "normalno" premikat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odgovor je resni?no obse?en vendar se ne morem strinjati z nekaterimi stvarmi.

 

Predvsem pesek ne sodi na AC in na hitre ceste.. pika. Tista s tovornjaki je bosa, ker se morajo tovornjaki sami izlo?iti iz prometa ob takih razmerah oziroma je to naloga cestninarjev (s pomo?jo policije), da jih ne spustijo skozi cestninsko postajo.

 

Sne?ne deske kakor jim pravijo nastanejo zaradi tega, ker ni splu?eno (naloga DARS-a). Za taljenje snega je pa itak NaCl in to je treba posuti ko za?ne padat sneg, vmes pa po potrebi.

 

Naloga nas voznikov je da prilagodimo hitrost vo?nje razmeram na cesti in ?e je soljeno potem tudi ne drsi tako mo?no, da se ne bi dalo "normalno" premikat.

se strinjam s tabo....

za vsakrsno stanje na AC odgovarja izkljucno dars...ampak tle nastane en problem...

 

za taksno stanje imajo oni neko zakonsko osnovo...pravilnik al karkoli...tko, da jim spet ne mores nic...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Bolj ko berem, bolj se mi zdi, da nekateri ne spo?tujejo tistega pravila... Vozi po svojih zmo?nostih... Prilagodi hitrost razmeram na cesti... ?e sem prav razumel vse skupaj, se je tole "brezpla?no peskanje" dogajalo med sne?enjem, ko je bil sneg na cesti... In res ne vem, zakaj se takrat nebi smelo voziti 50 ali 60 na uro po avtocesti... ?e razmere ne dopu??ajo ve? pa? ne vozi ve?... Ne i??i nesre?e...

 

S posipanjem pa je meda takole... Nekaj ?asa nazaj je veljalo, da se spravijo plu?it, ko je kakih mislim da 5 centimetrov snega... ?e bi solili in posipali ?e pri vsaki gro?nji na sneg, bi si delali same stro?ke (?e je namesto snega de? recimo splahne vso sol...)... In po AC in HC se menda nebi smelo uporabljati peska zaradi ve?jih hitrosti,... Ampak ?e je treba zagotoviti varnost jo je pa? treba... In tudi tisti Vrhni?ki klanec ni tako presneto dolg, da nebi mogel stopiti iz plina...

 

No pa da ti ?e jaz svoje izku?nje zaupam...

Sem iz Kanala ob So?i, kjer ne vidimo snega lih vsako leto, ?e pa ga ?e, ga pobere v dnevu ali dveh... In tisti dan, ko je pa? sne?ilo, cesta do Nove Gorice ni bila ravno splu?ena ne ni?... In ve? zakaj ne? Zato, ker je kombi z ljubljansko registrsko ozna?bo onesposobil plug (beri zaletel se je vanj), ko ga je sredi ovinka zaneslo v ovinku... Ampak vseeno so vsi od tam naprej vozili 20, 30 ali najve? 40 na uro... Nih?e ni prehiteval...

 

Ali pa kolega, ki je imel tisti dan za nekaj montirat v Ljubljani... Vse je imel zimske gume, verige... Ampak se je zgodilo in je pa? na enem delu zletel v jarek tako, da je z zadkom bil ?e vedno na cesti??u... Trikotnik je postavil 50 metrov od avta stran, ampak so vseeno vsi ?vigali mimo njega kot da je poletje in ne sne?enje... Dokler seveda mu ni eden odbil zadnji del avta stran. Potem se je pa ?e jezil, da kaj se gre, ko ne umakne avta z ceste stran... Aja pa to je bilo na stari cesti med Ljubljano in Vrhniko...

 

ali pa pred par leti, ko smo se prav tako pono?i sredi sne?enja odpravili proti Ljubljani... Cela kolona je vozila po voznem pasu teko?e tam med 60 in 70 na uro... Pa sta pridrvela mimo dva kombija od slovenske smu?arske reprezentance z vsaj 130 na uro... ?e sedaj se spomnim, da sta gazila po prehitevalnem pasu in metala sneg na vse strani... Je to varno?

 

Tako da nismo lih samo Primorci zelo tako slabi vozniki... Ker lahko povem ?e kak?no na ra?un...

Mogo?e bo kdo u?aljen, ampak tudi meni je po?asi dovolj tega, da imajo po prestolnici vse, ki nimajo "prave" registrske oznake za tujce in nesposobne vo?nje po prestolnici... Po mestu ti ?viga mimo tebe skozi rumeno ali rde?o, ko ti ?e stoji?,... potem, pa ko pride nekam na "de?elo" pa vozi tako hitro, kot 3 letna deklica tricikel...

 

V glavnem ?im manj nesre? in ?im ve? strpnosti v prometu!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim, da se zaradi tega ?e preve? prerekamo.

 

 

Vseeno bom napisal ?e enkrat razlago, ki bi jo lahko izlu??il ?e ob branju prej?njih sporo?il.

 

Zadeva je letela na vse voznike brez prave zimske opreme (zimske gume) na ?alost pa je bilo takrat najve? takih s primorskimi oznakami, ker je tam uporaba zimskih gum bolj izjema kot pravilo. S tem nikakor nisem rekel, da so primorci slab?i vozniki od ostalih in ?e si dobro prebral nisem pislal, da so ljubljan?ani pa carji, ker so driftali pri 100km/h.

 

V mojem nezadovoljstvu so bili udele?eni tako tovornjaki kot tudi osebni avtomobili. O kamionarjih ne bi govoril, ker so kazni za oviranje tako nizke, da se mu bolj spla?a reskirat saj mogo?e mu pa znese, da pride do cilja, ker ga zamuda bolj udari po ?epu.

 

 

AC ima tudi ob sne?enju vozni, prehitevalni in odstavni pas. Se pravi, da se vozimo po voznem pasu, prehitevalnega pa uporabljamo za prehitevanje in ne obratno ne glede, da je mogo?e prehitevalni pas malenkostno manj zasne?en. In ko sre?a? v parih kilometrih tri modele, ki so se odlo?ili, da ob sne?enju prehitevalni pas postane vozni za vozila do 60km/h, in da sta dva z oznakami KP in eden iz Trsta potem napi?e? tisto, kar sem napisal sam - ?e enkrat opravi?ilo vsem u?aljenim - obljubim, da ne bom ve?.

 

Kar se ti?e peskanja (to je bil glavni moto mojega posta) pa takole. Pesek je letel naokrog tam, kjer na cesti ni bilo ve? snega saj je bila AC posuta od Vrhnike do Unca???. Tudi Vrhni?ki klanec sploh ni tako strm, da ne bi sol zalegla seveda v predpogoju, da so na kolesih ustrezne pnevmatike in tako smo spet na za?etku tega pisanja.

 

Se mi pa zdi precej butasto, da vsako drugo sezono kupim nov komplet kvalitetnih zimskih gum in me to pride ?ez 120.000 jurjev potem pa stojim ali pa se cijazim v kolonah zaradi drugih, ki "?parajo" pri gumah in se na zlizanih letnih vozijo v snegu kot po jajcih oz celo stojijo na po?ez ?ez celotno cesti??e. Na?alost se po?utim kot osel saj bi tud jaz lahko imel samo en komplet letnih in ko bi padel sneg bi pa? vozil 20-40 km/h in bi me prav malo brigalo za ostale udele?ence v prometu, ki bi morali za mano voziti v koloni. ?e bi kje obti?al bi pa? pizdil, ?ez cestno slu?bo zakaj zame ne posujejo 5 cm peska saj bi lahko videli, da mi drsi. :D

 

Se opravi?ujem vsem, da sploh ?e meljem v tej temi saj kot ka?e samo povzro?a kreganje. Je bilo pa to pisanje prvotno namenjeno predvsem zato, da bi udele?enci v prometu opazili tudi lastne napake za katere niti ne vemo, da jih po?nemo. Predvsem pa to, da bi bilo ?immanj lastnikov Mazd vzrok za nezadovoljstvo ostalih udele?encev v prometu :D:D:D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam...

 

Si imel pa? tako sre?o, da si se mimo peljal ravno takrat, ko je sol ?e ves sneg in led pobrala in je ostal pa? samo ?e pesek... Se zgodi...

 

Samo se pa tudi jaz nekaj spra?ujem... Lai nismo mi preve? navajeni na to, da imamo zjutraj, ko se zbudimo in da zunaj sne?i lepo kopne ceste, na tri?etrt suhe, vse bele od soli... Nih?e se pa ne vpra?a, kako ta sol u?inkuje na habitat okoli ceste... In ravno ta ?ivelj okoli ceste ni navajen na sol...

 

Me zanima, kako bi bilo, ?e bi pri nas ratalo tako mraz, da niti sol nebi pomagala... Recimo, da bi prej?nji dan sne?ilo, bi vse lepo posuli z soljo, sneg bi se stopil... Potem pa da prime mraz... -40 ali pa ?e dovolj -20 stopinj...Takrat tio nobena od uporabljanih soli ne pomaga... Potem bi pa ?e kako prav pri?el pesek... Oziroma spet bi se kdo bunil, da zakaj ni suho...

 

Lih zadnji? sem po TV poslu?al, kako se je klapa jezila, da Petrol in OMV ne delata oziroma prodajata dovolj kakovostnega dizelskega goriva... Da pri nizki temperaturi avto ni hotel v?gat... Seveda ?e avto ne v?ge "zaradi" goriva, je prec Petrol kriv, ker slabo gorivo prodaja... Ne pa da bi lastniki prebrali, ali se pozanimali, da morajo pri nizkih temperaturah dodati dolo?ene stvari gorivu, ki jih lahko na pumpah kupi?...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko smo ravno pri aditivih, sem bil prej?nji teden na servisu, ko so pripeljali eno mazdo 6 dizel, z 3000 kilometri. ?lovek je tankal in dodal aditiv, pa par kilometrih pa avo enostavno obstane. In sem sli?al kako so lastniku razlo?ili da v nove mazde za motorjem CD110 ne sme dodajati aditiva, razen ?e ga doda? pol manj kot je predpisano na embala?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U ja, z aditivi je kri?

 

Jaz sem prvo to spra?eval, ker moj avto stoji ?ez no? na prostem in zjutraj ne bi rad imel te?av. Pa so mi rekli na servisih (na dveh), da aditivov ne notri tla?it...

 

OK in kaj zdaj ?e so tem. <-20 in se za?ne parafin iz nafte izlo?at. Neuradno so mi bile razlo?ene take re?itve in sicer naj bi do -20 zagotavljal ?e dobavitelj goriva potem pa je treba preverit, da v filtru ni vode (?e tam zmrzne se bo avto ravno tako ustavil) in pa da tank ni preve? prazen, da ne bi izlo?en parafin zagrabilo (naj bi plavan na vrhu nafte - ne vem ker nisem kemik).

 

Dobro obve??eni so namignili, da so imeli ob tem hudem mrazu najve?je te?ave tisti, ki so notri kurilca tla?li saj naj ta ne bi imel dodanih sredstev za nizke temperature - ampak to so spet govorice.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni so pa dal aditiv ko je avto obstal zaradi slabega dizla. (not je bil pesek pa voda, takrat sem tankal na Petrolu nasproti stadiona v LJ). Zdaj pa samo na Agipu tankam in avto je vzgal tud na -26, edino je problem ko tankam v makedoniji ker nimajo kakih tujih crpalk,in nikoli ne ves kaj bos dobil...so far so good :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja sej sem danes na servisu sli?al ?e eno ?udno ?ez mazdo6...

Kot dodatno opramo lahko kupi? mp3 predvajalnik, ki je enak za vse modele Mazd... Ampak ?e ga vgradi? v Mazdo6 ne bo predvajal mp3-jev... Ampak spet na dolo?enih servisih... To je mislim da povedal en mo?akar iz Ljubljane... V Novi Gorici pa baje da ?e noben mp3 predvajalnik ni delal v nobenemu modelu problemov...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.