Skoči na vsebino

?portne vzmeti

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

 

Bi sam pra?u kje mate kake pozitivne izku?nje in da je cena ugodna, za dobit vzmeti (fedre), pa cca. 35 mm dol spustit. Rabim za MX5 prve serije!

 

?e najmanj me mika famozni A3M, no upam da se bo dal tut kje drugje dobit, po mo?nosti cenej! Aja pa prek neta ne morm nabavt, ker nimam kreditne kartice, al Pay pal al krkol se ?e zahteva! :blush:

 

Bi pa u bistvu s temi fedri jaz avto dvignu (zdej je spu?en za skor 70 mm spredi), kar mi ni okej! :harhar:

 

Hvala za odgovore!

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Imam odli?no izku?njo, resda dobrih osem let nazaj, z Eibachom na Fiat Puntu. Ne more? verjet, prej kot Katra na ovinkih, po menjavi vzmeti kot gokard. Bile so progresivne vzmeti, tako da ob normalni vo?nji po ravnini trdote sploh ni bilo ?utit, na ovinkih je bla pa poezija :bravo::bravo:

So bli pa res nekaj dra?ji kot Apex in podobna jajca... <_<

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Napisano

Vzemi H&R ali Apex, Tein, KONI. Vse ostale so manjvredne znamke. :P Saj ve? kolikor denarja toliko muzike. Kak?ne ima? zdaj sploh gor, da je avto tako na tleh? Porezane originalne, al kak?ne Apex? Koliko ? misli? raskirati. Bi pomagalo zelo. ;)

 

Kreditno si pa zrihtaj, sploh ni komplikacij pa velikokrat prav pride. Za 100NXa sem po Sloveniji iskal prednje diske in na koncu ugotovil, da me pridejo diski, plo??ice in pletene zavorne cevke in po?tnina iz UK isto kot bi pri nas dal za dva diska. <_< Saj ne, da imamo v Slo pol slab?i standard, cene pa pol dra?je. :whatever:

 

?e se ti ne mudi preve? bom v kratkem v Japanese performance temo dodal Projekt Miata kjer postpoma rihtajo Miato. Gor so vrgli Koni amortizerje in Whiteline fedre. Amortizerji so nastavljivi po vi?ini, imajo tri stopnje. Obenem so nastavljivi po trdoti. ?e nastavitve so napisane v ?lanku. ;) Aja in fedri so jih v UK pri?li celih 90 funtov kar je 100?. :bravo: Amortizerji pa 450 funtov kar nanese ob trenutnih te?ajih blizu 500?. ?lanek so zaklju?ili s tem, da je to cenovno najbolj?a varianta kar jo dobi?. Konec koncev te pomoje original amortizerji pridejo ve?. Lahko pa le nabavi? te amortizerje pa jih nastavi? tako, da je avto z originalnimi fedri ni?ji. Pa ?e bo? pogledal una dva ?lanka imata obe Miati Konijeve amortizerje. :bravo:

Napisano

Ja Simon, rezane fedre mam, tko da nobenmu ni jasno, kako bom s fedri za ni?anje uspel avto dvignit! :P

 

Sem pa mel na GTjki Apex in so mi bli okej. :bravo:

 

Kaj pa a obstaja tut varjanta da dam teb gnar, pa mi pol ti naro?i?, ko ma? ?e vrjetn ute?en ta biznis? Dnarja kok mislim riskirat, pa kaj pa vem, take kot so cene, ?e niso neke zlatarsko - astronomske! :P:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Madona, a bo? celo pol?jo farmo naredu al kaj, hehe :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

no da kr to temo izkoristim za moje vpra?anje.. da nebom po nepotrebnem odpiral nove teme :P ...mene pa sam zanima, kak?ne so kej cene, za vgradnjo ?portnih vzmeti, ter h komu priporo?ate, za kej tazga v ljubljani in okolici <_<:P

Napisano

Jest sem jih pri Potokarju vgradil, na Parmovi, cene ne vem, ni bilo kaj preve? drago, potem pa optika na amzs-ju, cena je na netu.

Napisano

to je ze hidraulika :D

 

nene... za te vzmeti rabi? hidrauliko :);)

 

no da kr to temo izkoristim za moje vpra?anje.. da nebom po nepotrebnem odpiral nove teme :P ...mene pa sam zanima, kak?ne so kej cene, za vgradnjo ?portnih vzmeti, ter h komu priporo?ate, za kej tazga v ljubljani in okolici <_<:P

 

dale? od tega, da bi hotel pametovati, vzmeti ti lahko na?eloma vgradi vsak mehanik, ki ima nekaj osnovnega orodja, najla?je je, ?e ima pripravo za stiskanje vzmeti, druga?e pa malo adrenalina, pa malo mo?nej?a

?ica :)

 

itak je priporo?ljivo iti na optiko potem...

 

je pa res, da ponavadi za homologacijo prosijo potrdilo o strokovni vgradnji :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Okoli LJ ima? kar nekaj majstrov, ki se ukvarjajo samo s tem. Amortizer, Jenko (blizu Dom?al)... Glede na to, da bo? najbr? homologiral mora? avto peljati k nekomu, ki se ukvarja s tem, da ti napi?e potrdilo o strokovni vgradnji. Nato naredi? ?e optiko kjer dobi? izpisek in s temi papirji se gre? nato na LPP prijaviti za homologacijo.

Sicer pa kjerkoli bo? kupil fedre ti bodo skoraj gotovo tudi rekli kam jih pojdi vgraditi. ;)

Napisano

Okoli LJ ima? kar nekaj majstrov, ki se ukvarjajo samo s tem. Amortizer, Jenko (blizu Dom?al)... Glede na to, da bo? najbr? homologiral mora? avto peljati k nekomu, ki se ukvarja s tem, da ti napi?e potrdilo o strokovni vgradnji. Nato naredi? ?e optiko kjer dobi? izpisek in s temi papirji se gre? nato na LPP prijaviti za homologacijo.

Sicer pa kjerkoli bo? kupil fedre ti bodo skoraj gotovo tudi rekli kam jih pojdi vgraditi. ;)

 

 

 

sm se ?e pozanimu ...kon?na odlo?itev eibach .... kje bom pa zrihtu vse skup je pa tut skor ?e skor odlo?eno ...v planu mam pa itq nasledn mesc tale mejhn job :) ..pol bo pa to to za enkrat ...da nebom za?eu pretiravat :D

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.