Alex Napisano 8. maj, 2009 Prijavi Deli Napisano 8. maj, 2009 Jaz osebno sem se odlo?il da, vsaj zaenkrat, novega avta ne bom ve? kupoval. Glede na to da avto zamenjam na 3-4 leta imam ve?jo ra?unico ?e vzamem recimo leto ali dve rabljenega... Kar je fajn je to, da lahko dobi? tudi na rabljen avto garancijo. Recimo na alfi sem dobil 1 letno garancijo na neomejeno ?tevilo km... kar je za 2 leti star avto kar ok..... Ampak to je odlo?itev vsakega posameznika. Moj model alfe bi me iz salona pri?el 37k?..... za 2 leti rabljeno sem dal dobro polovico te cene..... LP D Enako je bilo pri meni. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 11. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 11. junij, 2009 Ravno ?as mam, pa sem se spravil brat o DPFju na netu. Zanima me nekaj. Filter se na?eloma, "Na?eloma" s?isti sam, ?e je dovolj velika temperatura, kajne! To pomeni, ?e se vozi? kaj vem...s 3000 obrati, se na?eloma s?isti ali pa? tudi ne? Spra?ujem zato, ker sem se v?eraj namenoma vozil iz Lj do Lesc samo v peti tam okoli 3000. Prejle pri vo?nji domov, se pa vklju?i aktivna regeneracija (povi?ana poraba). Zdej pa ne vem. Al ga bo treba bl ti?at Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 11. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 11. junij, 2009 Tale filter deluje po principu, da ima dva senzorja pred filtrom in za filtrom. Ko se neizgorene saje oprijemajo tega filtra ma?ijo luknjice in zato raste tlak izpu?nih plinov pred filtrom in je pove?an glede na tlak za filtrom. Ko preide dolo?eno mejo (razlika med tlakom je nad dolo?eno mejo) spro?i regeneracijo. To se lahko zgodi kadarkoli pa naj si bo vo?nja po AC al pa po mestu z visokimi al pa nizkimi obrati - ni va?no. Ko se senzorja odlo?ita, da je filter zama?en spro?ita regeneracijo pa ni va?no a si prej naredu 100km, pa si tik pred domom se bo zadeva spro?ila, ?e je to potrebno. Zdej pa ?e postopek ?i??enja. Filter se ne ?isti zaradi temperature ampak zato, ker se v filter vbrizgava nafta in jo tam v?ge in skuri vse te saje. Res pa je, da mora bit filter najprej segret na delovno temperaturo, ki je normalna med vo?njo in ?ele potem se spro?i se?iganje. Je pa tako, da imajo filtri v motorjih 2.0 eno vbrizgno mesto za gorivo, pri 2,2 CD pa tri tako, da je postopek gorenja skoraj 3x kraj?i pri cca polovi?ni porabi glede na starej?i motor. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 11. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 11. junij, 2009 Se pravi, ?e povzamem, ga je brez veze ti??at na nevem kake obrate..Bistvo je da se pa? vozi? nad 2000 obrati in to dalj ?asa... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 11. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 11. junij, 2009 To?no tko pa vozi? ga nad 2.000 obrati sam takrat, k deluje regeneracija, druga? pa ni treba saj se lepo po?uti tud pri ni?jih obratih, ?e ni nekih hudih pospe?evanj. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 11. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 11. junij, 2009 Hvala Boss..Sem si zgleda mal napa?no predstavlju vso zadevo. Mislim bral sem o aktivni in pasivni regeneraciji. ?e?, da je pasivna takrat ko je pa? vi?ja temperatura in saje same od sebe zgorijo. Aktivna je pa po potrebi, ?e pasivna ne zadostuje.. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 11. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 11. junij, 2009 Mazda ima samo t.i. aktivno regeneracijo s se?igom saj Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 12. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 12. junij, 2009 Oki good to know Thanks! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 14. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 14. junij, 2009 Evo ravnokar sem moral narest en dodaten krog zarad DPF lu?ke, ki si mi je pri?gala ravno ko sem bil dol iz AC..je*** ?li smo na morje mal, pa je bla res gu?va, ?akanje v vrsti itd...nazadnje smo se v koloni vozili tam okoli vrhnike. Potem pa pi?i skoraj do Kranja, samo zgleda se mu ni uspel s?istit al kva .. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 14. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 14. junij, 2009 Ne, ?ele takrat se je spomnu, da je tolk zapacan, da bo treba spucat... pa? ni bil glih dober tajming Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 14. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 14. junij, 2009 Kaj bi se pa zgodilo, ?e bi avto ugasnil. ..Nisem upal, da ne bi za?ela jutri utripat. Sem si najprej rekel, ma klinc, grem jutr v lj, pa se bo ?e spucu, no potem sem se premislu Je pa po tem, ko je lu?ka ugasnila, ?e bla mal pove?ana poraba kokr sm opazu. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 14. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 14. junij, 2009 Evo ravnokar sem moral narest en dodaten krog zarad DPF lu?ke, ki si mi je pri?gala ravno ko sem bil dol iz AC..je*** ?li smo na morje mal, pa je bla res gu?va, ?akanje v vrsti itd...nazadnje smo se v koloni vozili tam okoli vrhnike. Potem pa pi?i skoraj do Kranja, samo zgleda se mu ni uspel s?istit al kva .. v sentviskem tunelu je zasmojeno... p.s. kje iz krana pa si ti? Najljub?i mi je zadnji odstavek... Diesel Particulate Filters (DPF)Reducing diesel soot emissions by 80% Changes to new car emissions legislation scheduled for 2009, the so-called 'Euro 5' standards, will make particulate filters as commonplace in diesel car exhausts as catalytic converters are on petrol cars. The goal is an 80% reduction in diesel particulate (soot) emissions but the technology's not without problems ? AA patrols are already being called to cars with the particulate filter warning light illuminated (indicates a partial blockage). It's clear that changes to driving style may be required too for maximum benefit from these systems. How do they work?Diesel Particulate filters (DPF) or 'traps' do just that, they catch bits of soot in the exhaust. As with any filter (think of the bag in your vacuum cleaner) they have to be emptied regularly to maintain performance. For a DPF this process is called 'regeneration' ? the accumulated soot is burnt off at high temperature to leave only a tiny ash residue. Regeneration may be either passive or active. Passive regenerationPassive regeneration takes place automatically on motorway-type runs when the exhaust temperature is high. Many cars don't get this sort of use though so manufacturers have to design-in 'active' regeneration where the engine management computer (ECU) takes control of the process. Active regeneration When the soot loading in the filter reaches a set limit (about 45%) the ECU can make small adjustments to the fuel injection timing to increase the exhaust temperature and initiate regeneration. If the journey's a bit stop/start the regeneration may not complete and the warning light will illuminate to show that the DPF is partially blocked. It should be possible to start a complete regeneration and clear the warning light simply by driving for 10 minutes or so at speeds greater than 40mph. If you ignore the light and keep driving in a relatively slow, stop/start pattern soot loading will continue to build up until around 75% when you can expect to see other dashboard warning lights illuminate too. At this point driving at speed alone will not be sufficient and the car will have to go to a dealer for regeneration. Expensive repairsIf warnings are still ignored and soot loading continues to increase then the most likely outcome will be a new DPF costing around ?1000. Mainly town based drivingIf your own car use is mainly town-based, stop/start driving it would be wise to choose petrol rather than risk the hassle of incomplete DPF regeneration. DPF additivesThe most common type of DPF features an integrated oxidising catalytic converter and is located very close to the engine where exhaust gases will still be relatively hot so that passive regeneration is possible. There's not always space close to the engine though so some manufacturers use a different type of DPF which relies on a fuel additive to lower the ignition temperature of the soot particles so that the DPF can be located further from the engine. The additive is stored in a separate tank and is automatically mixed with the fuel whenever you fill up. Tiny quantities are required though so a litre of additive should treat around 2800 litres of fuel, enough to cover 25,000 miles at 40mpg. With this type of DPF regeneration will be initiated by the ECU every 300 miles or so depending on vehicle use and will take 5 to 10 minutes to complete. You shouldn't notice anything other than perhaps a puff of white smoke from the exhaust when the process is completed. AA experienceWe're seeing some evidence of these systems failing to regenerate too, even on cars used mainly on motorways. It seems that on cars with a very high sixth gear engine revs are too low to generate sufficient exhaust temperature. Occasional harder driving in lower gears should be sufficient to burn off the soot in such cases. Check the handbookIf you buy a car with a DPF fitted it's important to read the relevant section of the vehicle handbook so that you understand exactly what actions to take if the warning light illuminates and how, if at all, your driving style may need to be adjusted to ensure maximum DPF efficiency and life. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 14. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 14. junij, 2009 mah bullshit ta navodila. Druga? sem iz ?en?urja Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 14. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 14. junij, 2009 mah bullshit ta navodila. Druga? sem iz ?en?urja aha jest pa cez luzo....drulovka Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 14. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 14. junij, 2009 Skor soseda Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
LabiGT Napisano 14. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 14. junij, 2009 kranj sencur hehe moji zacetki v sloveniji...takrat sem mel samo gorsko kolo in vsak dan spoznal ta del slovenije s kolesom... moram pa rec, ce prides zivet iz istanbula v kranj je nekako isto, kot bi sel direkt v stalco (takrat KR ni premorel niti mcdonaldsa kaj sele kaj druzga....obup sem bil pa super fit takrat (smarjetna gora je bla obvezna vsako soboto) pa sorry za offtopic, sam sta mi vrtela film nazaj za 14 let Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 14. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 14. junij, 2009 Hehe, no fino. Terena tuki okol je pa precej..?e si mahnjen na hribe pa sploh Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 14. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 14. junij, 2009 kranj sencur hehe moji zacetki v sloveniji...takrat sem mel samo gorsko kolo in vsak dan spoznal ta del slovenije s kolesom...moram pa rec, ce prides zivet iz istanbula v kranj je nekako isto, kot bi sel direkt v stalco (takrat KR ni premorel niti mcdonaldsa kaj sele kaj druzga....obup sem bil pa super fit takrat (smarjetna gora je bla obvezna vsako soboto)pa sorry za offtopic, sam sta mi vrtela film nazaj za 14 let Zdej smo pa ze tak velecity, da mimo 3h shopping centrov do ?en?urja rabi? 30 min.... Nazaj k temi. Ce jaz prav razumem se 'stroka' boji da DPF ni za tiste, ki se vozijo po mestih...a ni tako, da ravno tu ljudje i??ejo manj?o porabo? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 23. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 23. junij, 2009 Mazda ima samo t.i. aktivno regeneracijo s se?igom saj Boss, nekaj mi ?e povej. Dorekla sva da mazda nima pasivne regeneracije. Ampak meni je vseeno ?udno. Nekaj ?asa nazaj, sem avto maj?keno bolj pritiskal. Recimo po AC sem ?el lepo v peti 140 nekaj ?asa (1x na teden recimo) pa je bilo recimo da ok. Zadnji tank sem pa rekel, da bom probal na kolko lahko spravim porabo . No in po dobrih 350km, AC pravi 6,4. Vse lepo in prav, dokler se mi na poti domov ne pri?ge DPF lu?ka..In potem naredim 2 kroga cirka 20km in stvar ugasne. Zdej pa ?tudiram, v ?em je fora. Za moje pojme sem vozil normalno. Prestavljanje ponavadi nekje okol 2000 vrtljajev, vo?nja vsak dan po AC (Kranj-Ljubljana) lepo v ?esti 130, to je nekje 2200 obratov. Zgleda mu taka vo?nja ne di?i. Kaj pravi?? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 23. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 23. junij, 2009 Hmmm ?udno je tole pr teb... jaz vozim podobno in dostikrat pod 2.000 obrati pa se mi ?e ni pri?gala lu?ka za DPF. Se pa meni veliko prej opravi regeneracije in to na 150-200km. Imam ob?utek, da ti senzorji na filtru ne delujejo tako kot bi bilo treba al so pa nastavljeni na nivo, kjer se nato ?e lu?ka pri?ge kjer je filter ?e 60% zabasan. Tole malo povpra?aj na servisu saj tista lu?ka naj bi se pri?gala le v primerih, da ima? precej kratkih vo?enj pa se regeneracije ne more opravit in je to kot zadnji signal, da je treba na en "krog" 10-15min vo?nje, da se zadeva pravilno spuca. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 23. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 23. junij, 2009 Jah, meni se tut vse bolj ?udno zdi ja. ?e kak senzor ne deluje optimalno, a se to zabele?i kot napaka? V zadnje sva z Bo?tjanom preverila, notri ni bilo zapisanih napak.. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 23. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 23. junij, 2009 Ne vem a ta senzor zapisuje napake, ?eprav do napake pride ?ele ko za?ne utripat lu?ka. Druga?e pa pri?gana pomeni samo, da je treba opravit regeneracijo do konca in v bistvu to ?e ni napaka. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 23. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 23. junij, 2009 To me zdej zanima ja. Ker ?e ni nobene napake, kako bi recimo ugotovil, da je nek senzur fu?, oz. da ne deluje optimalno. ?e bi bil kak senzor fu?, bi se verjetno kaka lu?ka pri?gala? Za motor, DSC,...predvidevam. V sredo grem na Korziko...z avtom ja . In, ko razmi?ljam o primeru, da mi na otoku za?ne DPF utripat...no raj?i ne razmi?ljam naprej Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
David Napisano 24. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 24. junij, 2009 V?erja pripeljal Alfo z velikega servisa...... po prevo?enih 100k km je DPF filter ?ist.. prav tako EGR ventil..... Citiraj Feel free.... Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 24. junij, 2009 Prijavi Deli Napisano 24. junij, 2009 Good for you man O?itno dela? relacije od Lj do Dunaja, kot je nekdo rekel na forumu, se to ?teje za relacijo Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.