Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam M6 karavan 2,0 disel 2004 letik, prevo?enih 135.000, ki seveda niso ?isto realni, ker sem kupila 3 leta star avto, ampak vseeno. V?eraj me je pustila na cesti, danes so me razveselili ko so mi povedali da je ?la turbina, vzrok naj bi bil premalo olja. Baje ga je bilo samo 2 litra s tem da sem imela servis 15,000 km nazaj, kjer so mi olje menjali. Torej spra?ujem kako je to mo?no, na parkiri??u nisem nikoli opazila kakih oljnih made?ev....se je ?e komu naredilo kaj pdobnega? In ali se spla?a turbino obnovit al kaj?

Napisano

Imam M6 karavan 2,0 disel 2004 letik, prevo?enih 135.000, ki seveda niso ?isto realni, ker sem kupila 3 leta star avto, ampak vseeno. V?eraj me je pustila na cesti, danes so me razveselili ko so mi povedali da je ?la turbina, vzrok naj bi bil premalo olja. Baje ga je bilo samo 2 litra s tem da sem imela servis 15,000 km nazaj, kjer so mi olje menjali. Torej spra?ujem kako je to mo?no, na parkiri??u nisem nikoli opazila kakih oljnih made?ev....se je ?e komu naredilo kaj pdobnega? In ali se spla?a turbino obnovit al kaj?

 

2L / 15.000km = 0,13L na 1000km, to ni nic nerealnega....pri teh kilometrih, zal je, da nisi preverjala olja...to je treba od ?asa do ?asa, ker ?e je 2L manjkalo (4j a ni skupaj?) potem ga sploh na merilni ?ibki ni blo verjetno...

 

Sam mi ne gre nekaj skupaj - crknila turbina al zaribala masina?? Turbina lahko crkne cist zarad drugih stvari...

Obnova, tle bo pa kak drug kaj povedal....vso sreco!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Uh, so?alje :(

Olje je bi se naj pri taki kilometrini preverjalo na 2000km, ?e pa se bolj malo vozi?, potem pa je dobro pogledat tudi na vsakih 1000km..

Napisano

To je to, ko se eni zana?ajo na servise in jih kasneje krivijo, da bi pa pogledali v navodila za uporabo pa je ?e preve?. Potem pa so te?ave so pa vsi ostali krivi, od proizvajalca,serviserja, prodajalca.

Sedaj je kar je, upam da bodo ?immanj?i stro?ki popravila in da ?ola ni bila predraga. :(

Dvomom pa da zaradi premalo olja zariba SAMO turbina. :unsure:

 

 

 

 

PS. NI pravila kdaj in kolikokrat med servisnim intervalom naj bi se preverjalo olje, tako da mas najmanj stane, pa ?e spotoma je recimo ko tankamo pa ?e preverimo nivo olja, recimo na vsako 2-3 tankanje, ko pa dobimo ob?utek, kolk olja porabi pa lahko tudi poredkeje.

 

 

 

 

Ja, ja vem lahko je bit general po bitki, samo to rundo na ?alost je tako. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

 

PS. NI pravila kdaj in kolikokrat med servisnim intervalom naj bi se preverjalo olje, tako da mas najmanj stane, pa ?e spotoma je recimo ko tankamo pa ?e preverimo nivo olja, recimo na vsako 2-3 tankanje, ko pa dobimo ob?utek, kolk olja porabi pa lahko tudi poredkeje.

 

ja no, saj 2-3 tanke je ravno tu nekje ca. med 1000-2000km :D

:bravo:

Napisano

ja lahko smo zdej mo?ki pametni, ker imamo vsak dan opravka z "dipstick"-om pa radi tako al pa druga?e merimo globino in kvaliteto olja ter mazanja... :P

 

sorry za off

33112_1.png

Napisano

2L / 15.000km = 0,13L na 1000km, to ni nic nerealnega....pri teh kilometrih, zal je, da nisi preverjala olja...to je treba od ?asa do ?asa, ker ?e je 2L manjkalo (4j a ni skupaj?) potem ga sploh na merilni ?ibki ni blo verjetno...

 

Sam mi ne gre nekaj skupaj - crknila turbina al zaribala masina?? Turbina lahko crkne cist zarad drugih stvari...

Obnova, tle bo pa kak drug kaj povedal....vso sreco!

 

seveda lahko turbina crkne, ?e olje ni na nivoju. vsaka turbina ima dovod/odvod motornega olja v svoje ohi?je. notri je le?aj, ma?e se pa z motornim oljem pod pritiskom (tistim iz karterja, seveda). ?e se ta pokvari, za?ne os lopatic plesat in posledi?no zaradi vibracij lopatice razpadejo (ali ?teknejo v redkih primerih). v najslab?em primeru ima? potem pol turbine v cilindrih, karterju, kolektorju ... ?tala :)

 

ene turbine imajo tudi vodno hlajenje tega olja. brez olja turbine ni.

 

kolegu je prej?nji teden ?pricala turbina. na sre?o se je odtegnila samo lajtnga za olje. povsod kjer je parkiral za ve? kot 10 min je pustil ogabne ?rne fleke. cela leva stran avta + rit sta bila v ?rnih pikicah. ni prijetno, ko vidi?, kako ti avto po obrokih vle?e jurja evrov iz ?epa. :)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

najslab?em primeru ima? potem pol turbine v cilindrih, karterju, kolektorju ... ?tala :)

 

 

Karterju ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Karterju ?zmeden?

 

eh prekleti ?iht. sem mislil napisat oba kolektorja, ne karterja, pa sem zabluzil.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

kdor ne ma?e, ta ne vozi! :jezicek::whatever:

 

Sexa tud bolj te?ko. :zvizga:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bom pa ?e jaz povedal svoje mnenje o crkavanju turbine.

 

Turbina se ma?e z motornim oljem. Zaradi visokih vrtljajev okoli 120.000 o/min ima veliko inercijo in se zna vrteti ?e ve? kot minuto po zaustavljanju motorja. Vi?ji ko so bili obrati pred zaustavljanjem dlje se bo zaustavljala (zato potreba po delovanju motorja na ninimumu obratov najmanj 30s, da padejo obrati turbine v pogojih mazanja). Takoj po zaustavljanju preneha delovati oljna ?rpalka, torej se to zaustavljanje opravlja brez pritiska olja na le?aju, z vedno manj olja, ki se vra?a v karter. Z manj?o koli?ino olja od dovoljene je mazanje ?e bolj pomanjkljivo, enostavno ga ni zadosti za zapolnitev vseh mazalnih mest in za ustvarjanje normalnega pritiska mazanja, ker ?e bi to delovalo tudi na tak na?in, zakaj bi proizvajalci zahtevali najmanj minimalno koli?ino olja, ki ?e dopu??a normalno delovanje. Lahko bi vsi vozili z dvema litroma olja in u?ivali v poceni vzdr?evanju.

 

Ta slu?aj dokazuje mojo teorijo. Crknil je najprej najob?utljivej?i sklop na mazanje. ?e bi nadaljeval s to koli?ino, bi najprej za?elo modro kaditi, pozneje ropotati in na koncu, z manj?imi, ali ve?jimi posledicami, zagrabi ?e motor.

 

To je po mojem vsa modrost. Aditivi, ki jih zagovarjam, bi vsaj v za?etni fazi prepre?ili to kar se je zgodilo, vendar ta za??ita ne more iti v nedogled. V?asih je bilo pravilo: kontrola olja na vsakih 500km, v dana?njih ?asih pa je kontrola potrebna na 1000-1500 km. Odpreti pokrov in pogledati merilno ?ico je ma?ji ka?elj v primerjavi s stro?kom popravila. ;);)<_<

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

PS. NI pravila kdaj in kolikokrat med servisnim intervalom naj bi se preverjalo olje, tako da mas najmanj stane, pa ?e spotoma je recimo ko tankamo pa ?e preverimo nivo olja, recimo na vsako 2-3 tankanje, ko pa dobimo ob?utek, kolk olja porabi pa lahko tudi poredkeje.

 

Razen ?e ma? DPF, ko je olja oz nafte v karterju vse ve?. To bo ?e hec ko bodo mele te ma?ine po 200 000 km..

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Tista velika plahta plastike pod motrjem ima v?asih zaslugo za to, da ne opazi? pu??anja olja. Zatorej dipstick ?imve?krat ven pa not pa ven pa not pa...

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Tista velika plahta plastike pod motrjem ima v?asih zaslugo za to, da ne opazi? pu??anja olja. Zatorej dipstick ?imve?krat ven pa not pa ven pa not pa...

 

:bravo:

mo?ki mamo s tem ve? izku?enj... deklicam pa to pa? dela probleme, ker pozabijo ;)

33112_1.png

Napisano

Razen ?e ma? DPF, ko je olja oz nafte v karterju vse ve?. To bo ?e hec ko bodo mele te ma?ine po 200 000 km..

 

:hohoho:

?eprav ni sme?no... :D

Napisano

Glede na razne dogodiv??ine na mazdah 6 dizel lahko navedem, da je moj C5 pravo nasprotje. Danes bil na servisu na 180.000km. Na podvozju in in karoseriji ni nikjer niti znakov rje. Motor deluje brezhibno, kot da bi imel 50.000 km. Bilo je nekaj "poja?anih" elektronskih te?av pred nekaj ?asa, kar je skoraj botrovalo odlo?itvi, da ga odslovim, pa se je izkazalo, da je ?lo za akumulator. Seveda ne gre brez kake napake. Menjal sem pogon lopute klimatizacije, ki je bolezenska hiba starej?ih modelov. Potrebno je bilo popraviti radio, vendar ti je malenkost v primerjavi s kompaktnostjo vozila po takem ?tevilu km in ob?utkom, da mu km godijo in da je komaj v fazi "adolescence". Koliko je pri tem pomagala "kozmetika" za olje in gorivo ter "?ampon" za izpiranje notranjosti motorja, ne morem s to?nostjo navesti. O?itno pa je, da ni bil dele?en "bo?je" masti in mu je le pomagala k dobri kondiciji.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Samo tolk moj stari sucker ima 270 :notworth: kkm pa nikoli nobene te?ave z elektriko(vso elektriko v avtu) in mehaniko , porabe olja pa dejansko ni, ker ga nikoli ni zmankalo niti za 1/4 na 15 kkm kot sem delal servise(tovarni?ko na 10 kkm), pa ga nisem ?paral, ker je zelo rad imel rde?e polje :blush:

Vse kar sem naredil pri 120 kkm sem mu 1X dodal QMI in pri 210 kkm ?e 1X.

Rja se je pojavila po 14 letih, kar za moje pojme ni ni? prezgodaj, temu ?lovek lahko pomoje re?e kvaliteta, ?eprav sirius tudi tvoji podatki so ok, glede na to da ima? ti dizla(?e se ne motim), moj pa je bencinar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Prav ima?, imam dizla.

 

Glede kvalitete izdelave mislim, da je mazda malo popustila.

 

Zakaj pa se pojavlja precej te?av z dizli?

 

Kolikor zasledim tu na forumu, je glede mazda dizel tehnike ?e ena te?ava. Mazda?i so neke vrste "verska" sekta. Verjamejo v svojega "boga" MAZDO. So pa v ve?ini slu?ajev tudi ljubitelji "boga" hitrosti, ki je povezana s ?portno vo?njo. Ta vrsta voznikov nima potrpe?ljivosti, da bi po zagonu skrbno ogrela motor, brez pirganjanja na vi?je obrate in z ne?no nogo na gasu. V mestni vo?nji pa tudi radi stopijo na gas od semaforja do semaforja, pri ?emer jim je vzdr?evanje hitrosti zelenega vala tuje, ker se morajo "?portno" zaganjati in bremzati. Tak stil vo?nje dizlu ne pa?e, ker se njegove "mi?ice" napenjajo v obmo?ju 1500-3500 o/min. ?portno priganjanje v visoke obrate mu ne pa?e in je o?itno tudi ?kodljivo.

 

A veste za tisto reklamo:

 

Kaj pa, ?e je vse to res??? :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

te kar si opisal velja za hondase, ne mazdase :)

 

No jaz kot veste imam pa obratno varianto suckerja....iz dizla DPF na xedosko in ja res je kot da se ne bi vrnil nazaj ampak v sedanjost, vse dela, ni? ne zre.

 

5ka CD143 pa je mal olja papala, na zacetku ga pa celo malo prevec imela ker je nafto vbrizgaval notri za izgorevanje.

 

Upam da so to po?timal zdej....vprasanje kaj bo treba se postoriti na CD185 ma?inci... :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prav ima?, imam dizla.

 

Glede kvalitete izdelave mislim, da je mazda malo popustila.

 

Zakaj pa se pojavlja precej te?av z dizli?

 

Kolikor zasledim tu na forumu, je glede mazda dizel tehnike ?e ena te?ava. Mazda?i so neke vrste "verska" sekta. Verjamejo v svojega "boga" MAZDO. So pa v ve?ini slu?ajev tudi ljubitelji "boga" hitrosti, ki je povezana s ?portno vo?njo. Ta vrsta voznikov nima potrpe?ljivosti, da bi po zagonu skrbno ogrela motor, brez pirganjanja na vi?je obrate in z ne?no nogo na gasu. V mestni vo?nji pa tudi radi stopijo na gas od semaforja do semaforja, pri ?emer jim je vzdr?evanje hitrosti zelenega vala tuje, ker se morajo "?portno" zaganjati in bremzati. Tak stil vo?nje dizlu ne pa?e, ker se njegove "mi?ice" napenjajo v obmo?ju 1500-3500 o/min. ?portno priganjanje v visoke obrate mu ne pa?e in je o?itno tudi ?kodljivo.

 

 

Malo popustila, raje preve? popustila. :angry:

Dizli sux. :D

 

Zadnji odstavek, zase in fotra vem 100% da ne dr?i, ko pa je konec semaforjev in je temperatura motorja na 70+ stopinj potem pa ni milosti, seveda po koncu "maltretiranja" obvezno nekaj normalne vo?nje in ohlajanje motorja(prevsem izpu?nega dela), potem pa parkiranje in ustavitev motorja, to koristi tudi zavoram da se bolj "normalno" ohladijo in ne grejejo kolesnih le?ajev in semeringov, ki seveda po takem mu?enju tudi prej izdahnejo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.