Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz vozim z klimo ve? ali manj stalno.Pa nisem ?e opazil ne vem kak?ne razlike v delovanju M6. :whatever:

 

Jaz tudi pa res ni neke razlike ali je klima vklopljena la ne :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Jaz tudi pa res ni neke razlike ali je klima vklopljena la ne :ne vem:

 

Pa je, bolj prijetno je vozit po vro?ini.... :jezicek:
Napisano

Vsem, ki imate te?ave z razumevanjem delovanja in pozicije EGR ventila si lahko ogledate nekaj malega iz teorije.

post-483-1240742824_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Vsem, ki imate te?ave z razumevanjem delovanja in pozicije EGR ventila si lahko ogledate nekaj malega iz teorije.

post-483-1240742824_thumb.jpg

 

?e vedno mi ni prav jasna funkcija tega ?uda.Razen,da se zadaj in v zrak manj kadi. :zvizga:

 

 

Napisano

?e vedno mi ni prav jasna funkcija tega ?uda.Razen,da se zadaj in v zrak manj kadi. :zvizga:

 

"kao" ekologija :P

33112_1.png

Napisano

ok... danes je vse ok... v?eraj smo ga malo podili po cestah, pa je spet vse divje :D

 

no, dimna zavesa ostaja... prednost da mam avto brez DPF :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Z vra?anjem dimnih plinov in dodajanjem sve?i zmesi se zni?uje temperatura zgorevanja v cilindru, to pa zni?uje vsebnost du?ikovih oksidov (NOx) v dimnih plinih.

 

?e dela narobe EGR, je motor na minimalnih obratih nemiren. Lahko pa tudi zgubi na ?ivahnosti pri pospe?evanju in tudi lahko podimi, ?e je povratnih dimnih plinov preve?. Vzrokov za dimljenje pri obremenitvah je pa lahko ve?, vsi se pa nana?ajo na kvaliteto izgorevanja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Z vra?anjem dimnih plinov in dodajanjem sve?i zmesi se zni?uje temperatura zgorevanja v cilindru, to pa zni?uje vsebnost du?ikovih oksidov (NOx) v dimnih plinih.

 

?e dela narobe EGR, je motor na minimalnih obratih nemiren. Lahko pa tudi zgubi na ?ivahnosti pri pospe?evanju in tudi lahko podimi, ?e je povratnih dimnih plinov preve?. Vzrokov za dimljenje pri obremenitvah je pa lahko ve?, vsi se pa nana?ajo na kvaliteto izgorevanja.

 

 

in kako najla?je o?istit EGR ventil?

Napisano

in kako najla?je o?istit EGR ventil?

 

Sem probal ?e z vsem mogo?im,tudi na servisu so nekaj ?istili in ni efekta.Kak?en mesec je v redu pol pa isto.

Edina varianta je-nov.In potem upat,da je res to krivo.Ker tester je pri meni pokazal pet razli?nih kod- mo?nih napak. :whatever:

 

 

Napisano

Sem probal ?e z vsem mogo?im,tudi na servisu so nekaj ?istili in ni efekta.Kak?en mesec je v redu pol pa isto.

Edina varianta je-nov.In potem upat,da je res to krivo.Ker tester je pri meni pokazal pet razli?nih kod- mo?nih napak. :whatever:

 

Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju. <_<

 

Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju. <_<

 

Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP. :D

 

Va?i. :bravo: Zdej, ko bo bolj toplo (upam) vreme in ko bo? kej uletu na obalo,bi te res prosu,da prinese? ta tester z sabo.Da re?imo to kalvarijo in razne "mojstre" ?e enkrat za vedno. :D

 

...da poka?emo,kdo je res in pravi mojster. ;)

 

 

Napisano

...avto je bil pred kratkim na servisu, pa so nastavili ventile in ?obe, tak da pelje se lepo normalno....

 

 

Ej, kako je zdej s temi ventili?

Men je en privat serviser omenu, da njemu ?e nikol ni blo treba nastavljat ventilov na nobeni M6, da kao ni potrebe.

Sm vzel z mal rezerve, pa spra?ujem, ?e je ?e kdo to dal rihtat in ?e je bla kaka razlika ?? <_<

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju. <_<

 

Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP. :D

 

kaj mas kasno napravo za povecanje HP.ali sem js to narobe razumel?

www.trziskisladoled.si

Napisano

kaj mas kasno napravo za povecanje HP.ali sem js to narobe razumel?

 

:blush: ne okol govort!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

... jaoooo.... meni prou n? ne kadi.... skorej bolj ?ist dim kot je bil na mazdi..... :hohoho::aaaaa:

Feel free....

Napisano

... jaoooo.... meni prou n? ne kadi.... skorej bolj ?ist dim kot je bil na mazdi..... :hohoho::aaaaa:

 

Skoraj ne morem verjet. ?zmeden? Ponavadi me kuoreti sportivi kar prijetno zadimijo(z auspuhom mislim). :aaaaa:

 

 

Napisano

Skoraj ne morem verjet. ?zmeden? Ponavadi me kuoreti sportivi kar prijetno zadimijo(z auspuhom mislim). :aaaaa:

 

 

Aaaaaa Alex..... za to se lahko zahvalimo zloglasnemu DPF filtru.... juhuhuuuuuu..... :aaaaa: :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Aaaaaa Alex..... za to se lahko zahvalimo zloglasnemu DPF filtru.... juhuhuuuuuu..... :aaaaa: :aaaaa:

 

 

F..k,pol si ga pa morem ?e jest noter montirat,ker ga nimam. :aaaaa::aaaaa:

 

 

Napisano

Aaaaaa Alex..... za to se lahko zahvalimo zloglasnemu DPF filtru.... juhuhuuuuuu..... :aaaaa: :aaaaa:

 

no ja... vsaj to je plus pri teh filtrih... diesel ?ist ni? ne kadi. Pri meni je tako ?ist izpuh, da lahko s prstom po notranji strani auspuha potegnem pa se komaj pozna, da je kej umazan.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.