Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz vozim z klimo ve? ali manj stalno.Pa nisem ?e opazil ne vem kak?ne razlike v delovanju M6. :whatever:

 

Jaz tudi pa res ni neke razlike ali je klima vklopljena la ne :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Jaz tudi pa res ni neke razlike ali je klima vklopljena la ne :ne vem:

 

Pa je, bolj prijetno je vozit po vro?ini.... :jezicek:
Napisano

Vsem, ki imate te?ave z razumevanjem delovanja in pozicije EGR ventila si lahko ogledate nekaj malega iz teorije.

post-483-1240742824_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Vsem, ki imate te?ave z razumevanjem delovanja in pozicije EGR ventila si lahko ogledate nekaj malega iz teorije.

post-483-1240742824_thumb.jpg

 

?e vedno mi ni prav jasna funkcija tega ?uda.Razen,da se zadaj in v zrak manj kadi. :zvizga:

 

 

Napisano

?e vedno mi ni prav jasna funkcija tega ?uda.Razen,da se zadaj in v zrak manj kadi. :zvizga:

 

"kao" ekologija :P

33112_1.png

Napisano

ok... danes je vse ok... v?eraj smo ga malo podili po cestah, pa je spet vse divje :D

 

no, dimna zavesa ostaja... prednost da mam avto brez DPF :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Z vra?anjem dimnih plinov in dodajanjem sve?i zmesi se zni?uje temperatura zgorevanja v cilindru, to pa zni?uje vsebnost du?ikovih oksidov (NOx) v dimnih plinih.

 

?e dela narobe EGR, je motor na minimalnih obratih nemiren. Lahko pa tudi zgubi na ?ivahnosti pri pospe?evanju in tudi lahko podimi, ?e je povratnih dimnih plinov preve?. Vzrokov za dimljenje pri obremenitvah je pa lahko ve?, vsi se pa nana?ajo na kvaliteto izgorevanja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Z vra?anjem dimnih plinov in dodajanjem sve?i zmesi se zni?uje temperatura zgorevanja v cilindru, to pa zni?uje vsebnost du?ikovih oksidov (NOx) v dimnih plinih.

 

?e dela narobe EGR, je motor na minimalnih obratih nemiren. Lahko pa tudi zgubi na ?ivahnosti pri pospe?evanju in tudi lahko podimi, ?e je povratnih dimnih plinov preve?. Vzrokov za dimljenje pri obremenitvah je pa lahko ve?, vsi se pa nana?ajo na kvaliteto izgorevanja.

 

 

in kako najla?je o?istit EGR ventil?

Napisano

in kako najla?je o?istit EGR ventil?

 

Sem probal ?e z vsem mogo?im,tudi na servisu so nekaj ?istili in ni efekta.Kak?en mesec je v redu pol pa isto.

Edina varianta je-nov.In potem upat,da je res to krivo.Ker tester je pri meni pokazal pet razli?nih kod- mo?nih napak. :whatever:

 

 

Napisano

Sem probal ?e z vsem mogo?im,tudi na servisu so nekaj ?istili in ni efekta.Kak?en mesec je v redu pol pa isto.

Edina varianta je-nov.In potem upat,da je res to krivo.Ker tester je pri meni pokazal pet razli?nih kod- mo?nih napak. :whatever:

 

Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju. <_<

 

Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju. <_<

 

Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP. :D

 

Va?i. :bravo: Zdej, ko bo bolj toplo (upam) vreme in ko bo? kej uletu na obalo,bi te res prosu,da prinese? ta tester z sabo.Da re?imo to kalvarijo in razne "mojstre" ?e enkrat za vedno. :D

 

...da poka?emo,kdo je res in pravi mojster. ;)

 

 

Napisano

...avto je bil pred kratkim na servisu, pa so nastavili ventile in ?obe, tak da pelje se lepo normalno....

 

 

Ej, kako je zdej s temi ventili?

Men je en privat serviser omenu, da njemu ?e nikol ni blo treba nastavljat ventilov na nobeni M6, da kao ni potrebe.

Sm vzel z mal rezerve, pa spra?ujem, ?e je ?e kdo to dal rihtat in ?e je bla kaka razlika ?? <_<

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju. <_<

 

Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP. :D

 

kaj mas kasno napravo za povecanje HP.ali sem js to narobe razumel?

www.trziskisladoled.si

Napisano

kaj mas kasno napravo za povecanje HP.ali sem js to narobe razumel?

 

:blush: ne okol govort!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

... jaoooo.... meni prou n? ne kadi.... skorej bolj ?ist dim kot je bil na mazdi..... :hohoho::aaaaa:

Feel free....

Napisano

... jaoooo.... meni prou n? ne kadi.... skorej bolj ?ist dim kot je bil na mazdi..... :hohoho::aaaaa:

 

Skoraj ne morem verjet. ?zmeden? Ponavadi me kuoreti sportivi kar prijetno zadimijo(z auspuhom mislim). :aaaaa:

 

 

Napisano

Skoraj ne morem verjet. ?zmeden? Ponavadi me kuoreti sportivi kar prijetno zadimijo(z auspuhom mislim). :aaaaa:

 

 

Aaaaaa Alex..... za to se lahko zahvalimo zloglasnemu DPF filtru.... juhuhuuuuuu..... :aaaaa: :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Aaaaaa Alex..... za to se lahko zahvalimo zloglasnemu DPF filtru.... juhuhuuuuuu..... :aaaaa: :aaaaa:

 

 

F..k,pol si ga pa morem ?e jest noter montirat,ker ga nimam. :aaaaa::aaaaa:

 

 

Napisano

Aaaaaa Alex..... za to se lahko zahvalimo zloglasnemu DPF filtru.... juhuhuuuuuu..... :aaaaa: :aaaaa:

 

no ja... vsaj to je plus pri teh filtrih... diesel ?ist ni? ne kadi. Pri meni je tako ?ist izpuh, da lahko s prstom po notranji strani auspuha potegnem pa se komaj pozna, da je kej umazan.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma ne zgleda neki baš
    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.