Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz vozim z klimo ve? ali manj stalno.Pa nisem ?e opazil ne vem kak?ne razlike v delovanju M6. :whatever:

 

Jaz tudi pa res ni neke razlike ali je klima vklopljena la ne :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Jaz tudi pa res ni neke razlike ali je klima vklopljena la ne :ne vem:

 

Pa je, bolj prijetno je vozit po vro?ini.... :jezicek:
Napisano

Vsem, ki imate te?ave z razumevanjem delovanja in pozicije EGR ventila si lahko ogledate nekaj malega iz teorije.

post-483-1240742824_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Vsem, ki imate te?ave z razumevanjem delovanja in pozicije EGR ventila si lahko ogledate nekaj malega iz teorije.

post-483-1240742824_thumb.jpg

 

?e vedno mi ni prav jasna funkcija tega ?uda.Razen,da se zadaj in v zrak manj kadi. :zvizga:

 

 

Napisano

?e vedno mi ni prav jasna funkcija tega ?uda.Razen,da se zadaj in v zrak manj kadi. :zvizga:

 

"kao" ekologija :P

33112_1.png

Napisano

ok... danes je vse ok... v?eraj smo ga malo podili po cestah, pa je spet vse divje :D

 

no, dimna zavesa ostaja... prednost da mam avto brez DPF :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Z vra?anjem dimnih plinov in dodajanjem sve?i zmesi se zni?uje temperatura zgorevanja v cilindru, to pa zni?uje vsebnost du?ikovih oksidov (NOx) v dimnih plinih.

 

?e dela narobe EGR, je motor na minimalnih obratih nemiren. Lahko pa tudi zgubi na ?ivahnosti pri pospe?evanju in tudi lahko podimi, ?e je povratnih dimnih plinov preve?. Vzrokov za dimljenje pri obremenitvah je pa lahko ve?, vsi se pa nana?ajo na kvaliteto izgorevanja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Z vra?anjem dimnih plinov in dodajanjem sve?i zmesi se zni?uje temperatura zgorevanja v cilindru, to pa zni?uje vsebnost du?ikovih oksidov (NOx) v dimnih plinih.

 

?e dela narobe EGR, je motor na minimalnih obratih nemiren. Lahko pa tudi zgubi na ?ivahnosti pri pospe?evanju in tudi lahko podimi, ?e je povratnih dimnih plinov preve?. Vzrokov za dimljenje pri obremenitvah je pa lahko ve?, vsi se pa nana?ajo na kvaliteto izgorevanja.

 

 

in kako najla?je o?istit EGR ventil?

Napisano

in kako najla?je o?istit EGR ventil?

 

Sem probal ?e z vsem mogo?im,tudi na servisu so nekaj ?istili in ni efekta.Kak?en mesec je v redu pol pa isto.

Edina varianta je-nov.In potem upat,da je res to krivo.Ker tester je pri meni pokazal pet razli?nih kod- mo?nih napak. :whatever:

 

 

Napisano

Sem probal ?e z vsem mogo?im,tudi na servisu so nekaj ?istili in ni efekta.Kak?en mesec je v redu pol pa isto.

Edina varianta je-nov.In potem upat,da je res to krivo.Ker tester je pri meni pokazal pet razli?nih kod- mo?nih napak. :whatever:

 

Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju. <_<

 

Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju. <_<

 

Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP. :D

 

Va?i. :bravo: Zdej, ko bo bolj toplo (upam) vreme in ko bo? kej uletu na obalo,bi te res prosu,da prinese? ta tester z sabo.Da re?imo to kalvarijo in razne "mojstre" ?e enkrat za vedno. :D

 

...da poka?emo,kdo je res in pravi mojster. ;)

 

 

Napisano

...avto je bil pred kratkim na servisu, pa so nastavili ventile in ?obe, tak da pelje se lepo normalno....

 

 

Ej, kako je zdej s temi ventili?

Men je en privat serviser omenu, da njemu ?e nikol ni blo treba nastavljat ventilov na nobeni M6, da kao ni potrebe.

Sm vzel z mal rezerve, pa spra?ujem, ?e je ?e kdo to dal rihtat in ?e je bla kaka razlika ?? <_<

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

Ko pridem na obalo prinesem tester sabo pa bova midva preverila je napaka v avtu ali njihovem testerju. <_<

 

Ja tisti ki beret imam 2 razli?na testerja in ?e enega ki je za +HP. :D

 

kaj mas kasno napravo za povecanje HP.ali sem js to narobe razumel?

www.trziskisladoled.si

Napisano

kaj mas kasno napravo za povecanje HP.ali sem js to narobe razumel?

 

:blush: ne okol govort!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

... jaoooo.... meni prou n? ne kadi.... skorej bolj ?ist dim kot je bil na mazdi..... :hohoho::aaaaa:

Feel free....

Napisano

... jaoooo.... meni prou n? ne kadi.... skorej bolj ?ist dim kot je bil na mazdi..... :hohoho::aaaaa:

 

Skoraj ne morem verjet. ?zmeden? Ponavadi me kuoreti sportivi kar prijetno zadimijo(z auspuhom mislim). :aaaaa:

 

 

Napisano

Skoraj ne morem verjet. ?zmeden? Ponavadi me kuoreti sportivi kar prijetno zadimijo(z auspuhom mislim). :aaaaa:

 

 

Aaaaaa Alex..... za to se lahko zahvalimo zloglasnemu DPF filtru.... juhuhuuuuuu..... :aaaaa: :aaaaa:

Feel free....

Napisano

Aaaaaa Alex..... za to se lahko zahvalimo zloglasnemu DPF filtru.... juhuhuuuuuu..... :aaaaa: :aaaaa:

 

 

F..k,pol si ga pa morem ?e jest noter montirat,ker ga nimam. :aaaaa::aaaaa:

 

 

Napisano

Aaaaaa Alex..... za to se lahko zahvalimo zloglasnemu DPF filtru.... juhuhuuuuuu..... :aaaaa: :aaaaa:

 

no ja... vsaj to je plus pri teh filtrih... diesel ?ist ni? ne kadi. Pri meni je tako ?ist izpuh, da lahko s prstom po notranji strani auspuha potegnem pa se komaj pozna, da je kej umazan.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • ja kak teden ali dva nazaj. sam nisem še nič objavljal  
    • Tale forum bo mogoče pravi za tole. Iščem rotor od Wankel motorja. Potrebujem ga za namene predstavitve. Super je, če je v dobrem stanju. Pozna kdo koga, ki bi se mu kaj podobnega "valjalo" naokrog in je pripravljen prodati?
    • Ja-po potrebi. Pač odvisno,kako bi rad vozil oz. "šaltal"...ali "na roke" ali na avtomatik. To je meni ena od "čokoladnih lastnosti pri mojem avtu. Lahko ga voziš umirjeno v avtomatskem načinu,lahko v avtomatskem načinu preklopiš na "sport" kjer je odzivnejše prestavljanje,in lahko komplet na roko (z obvolanskimi ali na ročici). Čisto po želji.   Sem pa pogruntal,da je "sport" modus super za prelaze in hribovja nasploh...tako navzgor,kot tudi navzdol (drži dalj v nižji prestavi in bolj oz. dalj zavira motor.)...poraba pa zna biti še manjša,ker se motor manj matra.   "Na roke" pa je brez veze omenjati-isto lahko po penzionersko ali na "pes-mater-koliko gre"
    • Vprašuje za cenejše gume in ne premium. Če premium, strogo Michelinke. Conti in kitajce ne vidijo moji avti.   Da se pa vrnem na temo. Hankook so zadnja leta najboljše gume pod premium segmentom.
    • Ali kaj uporabljate sport mode na vašem avtomatiku? Berem različna mnenja, eni pravijo, da je za motor škodljivo vozit z nizkimi obrati, če imaš zelo lahko nogo menjalnik cilja na nekje med 1000-2000 obrati, če se ne motim. Nekateri zato vedno vozijo v športnem načinu. Nisem probal da bi v enakih pogojih naredil enako turo enkrat  v športnem in enkrat v normalnem načinu, ter primerjal porabo... je razlika opazna ali malenkostna?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.