Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo. Pred 14 dnevi se mi je za?elo pregrevati zadnje desno plati??e (navadno ?rno). Pred enim tednom sem podmazal cilinder (sem mislil da je zarostan zaradi vo?nje po snegu - Krvavec) in pregledal plo??ice. Sem mislil da bo vredu pa ni. ?e vedno se pregreva imam pa bolj vo?njo po mestu. Kakorkoli mislim, da bom moral menjati zadnji cilinder. Zanima me ?e je diagnoza prava in koliko je cena cilindra oz kak?en stro?ek bi lahko bil toliko za predstavo? Hvala ?e vnaprej za odgovore.

Napisano

Zdravo imel sem isto te?avo pi prej?njem avtomobilu. Usi so govorili da je zelo verjetno ?el celinder ampak na koncu sem ugotovil da mi je zarustalo malo pri fedru na celindru in zajla za ro?no! Tako da prvo probaj z izvija?om in kladvam narahlo potou?t gor in ?e se ti vrne nazaj je isti problem kot pri meni in z kako fino mastjo ali sprejom Kent.

Napisano

hvala za premislek bom ?e to preveril preden se odlo?im za menjavo cilindra

Napisano

hvala za premislek bom ?e to preveril preden se odlo?im za menjavo cilindra

 

Pa se malo se vozit z rocno naokoli mogoce....da se vse 'pobrusi'....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa se malo se vozit z rocno naokoli mogoce....da se vse 'pobrusi'....

 

a resno a me zajebava?? Ker ro?ne na kri?i??ih in ovinkih ne uporabljam (te ?asi so mimo) :)

Napisano

Pri moji stari Hondi smo ta teden odpravili ta problem.

So pa plo??ice blokirale na vodilu in so se mi bremze in posledi?no feltna segrevala/pregrevala.

Smo vzeli dol ?eljusti, spucali in ?e za vsak slu?aj zamenjali cilindre in protipra?na tesnila.

 

lp

 

mk

Napisano

Ti ro?na ali no?na bremza ti je glede celindra isto! Razlika je samo to da z ro?no bremzo zabremza? preko zajle zadnji ?eljusti no?na bremza ti pa preko hidravlike vse 4 ?eljusti bremza! Tako da ti samo poglej prvo tisto kar sm ti reku ker mislim da je samo to to. In seveda ?e si ?e pregrel pakne bo? moru zamenjati obe sevede ?e bo? hotel imeti top bremze!

LP

Napisano

Ja naslednji teden grem v akcijo. Cvijo bom spucal pa da vidim ?e se bo ?e pregrevlo pa bom kar cilinder zamenjal (pakne pa itak). tnx

 

A kdo ve kolk pride cilinder tko za predstavo?

Napisano

Pozdravljeni

 

V ve?ini zablokira vzvod ro?ne zavore ( spusti semering ) ali pa oksidi zagrabijo plo??ice v vodilih ( kot je bilo ?e omenjeno ). Preverite: demontirajte kolo, potegnite ro?no zavoro, spustite ro?no zavoro, na cilindru potegnite nazaj s kle??ami ?ico ro?ne zavore - pri tem dejanju bi moral vzvod ro?ne zavore na cilindru se sam vrniti v nevtralni polo?aj v koliko se ne in ga je potrebno ro?no potegniti potem blokira. V koliko se vzvod sam vra?a pa preverite plo??ice, kako se gibljejo v vodilih.

Nabava novega zavornega cilindra je kar nesramno drago. Zavorni cilinder se da obnoviti ( obnova od 50 do 75 ? stro?ka / www.zavorniservis.com ), obnovljeni cilinder je enakovreden novemu, vendar ob?utno cenej?i.

 

Lep pozdrav

Napisano

Jaz sem v?eraj zamenjal bremze in se je tudi zadnje desno plati??e pregrevalo. :hohoho: Potem sem pa lepo ?eljust razdrl, spucal vodila, namazal zdaj pa zadeva dela kot urca. Zdaj mi je ?al, da nisem vse 4 ?eljusti spucal, sploh glede na to, da imam cel komplet gumic ?e na zalogi, ?e se mi ravno katera strga med pucanjem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Skritikrt, imam eno strokovno vprašanje zate.  Na kitari v vratu imam en izrabljen imbus vijak - ključ 5 (matica), na katerem so se toliko izrabile stranice, da se imbus kluč vrti v njem v  prazno.  Ne morem ga vrtati, ne morem ga uničitit. Ali obstaja kak imbus ključ ali kaj podobnega , ki je malenkost večji kot imbus 5 (par desetnik), da prime.  Spodaj je slika, da boš bolje razumel za kaj se gre. Imbus matica je približno 15 mm noter v vratu. 
    • Seveda mi firbec ni dal miru😄...in sem na brzino kokukal,v kakem stanju je Makita. Neverjetno-izgleda,da prakticno ni bila uporabljena...seveda umazaa je,k so nekaj les brusili...a prej izgleda,da je samo stala. Mast v glavi nikoli ni bila "zagreta" do te mere,dabii se lepo razlila tudi po zobnikih...zobniki pa skoraj kot novi. Seveda je steoj star cca. toliko kot jaz..40-50 let po moje🧐...in se je mast čisto posušila in strdila... Ležaji so tudi ok...a jih bom vseeno zamenjal z novimi...tisti najmanjsi na rotorju je celo "odprte" sorte😲...to danes več ne gre🙄... Se vidi tudi na komutatorju rotorja,da stroj ni prakticno nič tekel...tudi z nohtom se ne čuti prehod na drsno površino ščetk. Skratka-stroj je res malce umazan,a je praktično kot nov. Skratka-trije ležaji,mast in nove ščetke in bo stroj delal BP😃 Seveda moram rotor in stator za vsak slucaj temeljito izmeriti,a po moje,ker nič ne iskri,je malo moznosti,da bi bilo elektricno kaj narobe.   Dober video o popravilu točno takih brusilk...a so vse novejše od moje...zanimivo👍     In še en zanimiv.    
    • Nju kar in da haus    
    • Nima pa lopate...
    • Pa brke ima 🤔🫣
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.